Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treenattu mies ja normaalipainoinen nainen, eka seksikerta ahdistaa

Vierailija
19.12.2023 |

Tapailen todella ihanaa miestä, joka on myös todella fit. 

Ite oon normaalipainoinen, ja vaatteet päällä näytän todella hyvältä, koska osaan pukeutua omalle kropalle imartelevasti.

Jännittää ja itseasiassa ahdistaa mennä sänkyyn noin treenatun miehen kanssa. Eri asennoissa mun vatsa menee makkaroille ja peppukaan ei oo mikään instagrampeppu.

Ähh. Mies kyllä on ihastunut muhun (ja mä häneen.) 

Ja siis hän näkee salillaan joka päivä tosi treenattuja naisia :( 

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa tilanteessa olin itsekin hiljattain, mutta tunne on mennyt ohi ajan myötä. 

Jos mies haluaisi tiukan ja treenatun naisen, hän olisi varmaan etsinyt sellaisen. Niin minä ajattelen. Mies valitsi minut kuitenkin ihan itse. 

Vierailija
2/33 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samassa tilanteessa olin itsekin hiljattain, mutta tunne on mennyt ohi ajan myötä. 

Jos mies haluaisi tiukan ja treenatun naisen, hän olisi varmaan etsinyt sellaisen. Niin minä ajattelen. Mies valitsi minut kuitenkin ihan itse. 

Vaatteet päällä näytän ihan tiukalta ja "paremmalta" koska osaan pukeutua niin hyvin. 

Ei ahdista olla alasti muiden kassa, mutta tykkään tosta miehestä niin paljon ja hän on niin treenattu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa...... aloituksen tehneen ikä?

Vierailija
4/33 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut sängyssä treenatun 20v kanssa joka oli epävarma eikä todellakaan lauennut millään. Sai okkunsa vain vibralla.

Lisäksi olen ollut sängyssä pullean 40v hedonistin kanssa jolla oli tuuheat karvat kuin 70-luvulla. Nautti paljon, näytti sen myös. Laukesi orkkuunsa melko helposti.

Arvaa kumman kanssa oli kivempaa?

T. Timmi-Timo

Vierailija
5/33 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut sängyssä treenatun 20v kanssa joka oli epävarma eikä todellakaan lauennut millään. Sai okkunsa vain vibralla.

Lisäksi olen ollut sängyssä pullean 40v hedonistin kanssa jolla oli tuuheat karvat kuin 70-luvulla. Nautti paljon, näytti sen myös. Laukesi orkkuunsa melko helposti.

T. Timmi-Timo

Mitä mitä jos ois timmi ja rietas seksinjumalatar?

Vierailija
6/33 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Timmi-Timo

Mitä mitä jos ois timmi ja rietas seksinjumalatar?

Timmissä ei ole mitään hienoa, monesti se kielii pidäkkeistä ja liiallisesta kontrollista.

Vierailija
7/33 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti me miehet nyt vaan halutaan sellaisia tavallisia naisia - jos sellaisia nyt on olemassakaan koska jokainen on upean uniikki <3 

Turhat murheet pois ja petiin vaan :)

Vierailija
8/33 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta naisessa on antava mieli ja pillu. Muista se. :)

T. Kanki-Jopi

9/33 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle ajateltavaa, että ehkä tuollainen salimies on ollut useammankin salinaisen kanssa ja saanut niistä tarpeekseen ja ihan varta vasten halusi just tavallisen naisen, jonka elämäntehtävä ei ole treenata sitä persettä pyöreämmäksi, isommaksi ja tiukemmaksi.

Vierailija
10/33 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei läheskään kaikki miehet pidä fitness kroppaa erityisen kiinnostavana. Jo ihan evoluutiobiologian puolestakin näin. Eikä sillä ole mitään tekemistä sen kanssa onko mies itse treenattu vai 150 kg kaljamaha.

Vierailija
11/33 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän jos vaan unohtaisit kaikki panohommat ja keskityt vain sormettelemaan ihan yksinäsi!

Vierailija
12/33 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä puhuu nyt treenattu mies, vinkki ap:lle ja muille pullukoille. Treenatut miehet eivät ihastu "normaalipainoisiin" naisiin. Me vaan pelataan teillä, koska uusi pesä kiinnostaa aina, ja sitä voi joskus pökkii teiltäkin. Nää naiset jotka ei treenaa ja sanoo olevansa "normaalipainoisia" - ovat yleensä aika vonkaleita todellisuudessa. Tuskin olet kuitenkaan valas, sillä niihin emme koske. 

Vierailija
13/33 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kertoi taas yhden reseptin seksiin, jossa nainen ei tule saamaan orkkujaan.

Vierailija
14/33 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sama tilanne. Hän oli  o.t.o. valmentaja ja pyysin häntä laatimaan kunto-ohjelman minulle. Nyt muutaman vuoden päästä olen minäkin timmi. Mutta nyt hän pilailee katuvansa kunto-ohjelmaa, sillä entiset D-kupin rinnat ovat enää B-kuppiset ja laihassa pepussa on pelkkää lihasta. Nyt olen 162/48, ennen 7-8 kg painavampi. Joskus hän sanoo, että voisin hankkia muutaman kilon lisää, mutta pelkään etteivät ne kilot rintoihin ja peppuun osu. Tietääkö kukaan, miten siinä käy?

Vierailija
15/33 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli sama tilanne. Hän oli  o.t.o. valmentaja ja pyysin häntä laatimaan kunto-ohjelman minulle. Nyt muutaman vuoden päästä olen minäkin timmi. Mutta nyt hän pilailee katuvansa kunto-ohjelmaa, sillä entiset D-kupin rinnat ovat enää B-kuppiset ja laihassa pepussa on pelkkää lihasta. Nyt olen 162/48, ennen 7-8 kg painavampi. Joskus hän sanoo, että voisin hankkia muutaman kilon lisää, mutta pelkään etteivät ne kilot rintoihin ja peppuun osu. Tietääkö kukaan, miten siinä käy?

Hah, alle 50 kiloiset punnitaan lähinnä neuvolassa.

Oikea nainenko luulet olevasi noilla mitoilla?

Vierailija
16/33 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suotta stressaa. Kundi ei nää sun mahamakkaroita, näppylöitä tai 2-haarasia hiuksia. Mätsäävä alusasu, joku miellyttävä hajuvesi ja ripaus itseluottamusta. Niillä sä vallotat sen miehen ja kiedot sun pikkusormen ympärille.

Pitäkää kivaa ja muistakaa ehkäsy.

Vierailija
17/33 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh älä huoli Pertti, et tänäänkään saa seksiä niin ihan turhia huolia ja mietinnän aiheita sinulle nuo.

Vierailija
18/33 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä?

Vierailija
19/33 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä vaatteet päällä, jos kamalasti ahdistaa. Vähän hametta ylös ja tuikkaa menemään.

Vierailija
20/33 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittele vain rohkeasti oma alaston vartalosi, kyllä aikuinen mies osaa arvioida vaattetten päältäkin että onko liian paljon läskiä. Sinä olet SINÄ ja varmasti hyvinkin haluttava seksikumppani. Älä sorru liikoihin vaatteisiin ja peittojen suojaan, ei ainakaan mitään täys pimeää makuuhuonetta. Sopiva tunnelmavalaistus, niin että mies pääsee ihailemaan sinua. Ole mutkaton ja luonnollinen.

Vähän kokeneempi mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi