Persu avautuu: "mulle on ihan saatanan sama kuoleeko joku vähävarainen jonnekki hankeen
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/tepposyvril/mulle-on-ihan-saataran-sam…
Onneksi hallituksen rasisminvastainen julkilausuma ei koske vihaa suomalaisia kohtaan.
Kommentit (322)
Hakeeko Timo ministeripaikkaa lausunnoillaan?
Saadaan lisää konkursseja. Kiitos persut siitä.
https://www.epressi.com/tiedotteet/politiikka/hallitus-ottaa-80-miljoon…
Alarajahuojennus lähtee EUn takia, mutta hallitus päätti unohtaa alv-velvollisuuden alarajan noston, joka olisi kompensoinut alarahuojennuksen poistumisen haitat.
Tämä päätös koskee 80.000 yrittäjää, eli tulee näkymään lukuisina konkursseina ja työttömyyden kasvuna.
Ei tämä ainakaan kannusta ihmisiä yrittäjyyteen.
Töissäkäyväkin voi olla vähävarainen. Ei vähävaraisuus aina tarkoita työtöntä. Palkka voi olla pieni ja siitä maksetaan vuokrat sun muut. Eivät kaikki nosta asumistukia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhät ovat Suomessa lihavampia kuin rikkaat. Nälkäkuuri teker oikein hyvää.
Se on ne halvat einekset mitkä lihottavat. Jos ei ole varaa kunnolliseen ruokaan.
Hernekeitto, juurekset, kaali, kaurapuuro, vehnäjauhot, joista leipoo leipää ne eivät paljon maksa.
Vierailija kirjoitti:
Suomi voi huonosti ja jotain on tehtävä. Onneksi Kreikalla menee hyvin,kun Urpilainen antoi sinne veronmaksajien rahoja miljardeja.
"Kreikalle räätälöitiin kaikkiaan kolme tukipakettia, joista se sai rahoitusta sekä kahdenvälisillä lainoilla että kansainvälisten rahoitusjärjestelmien kautta, yhteensä noin 250 miljardia euroa. Tukipaketti on maailmanhistorian suurin."
Kannattaisiko Suomen pyrkiä tilaan jossa saadaan samat niin voidaan patsastella Economistin listan kärjessä 2030-luvulla?
Vierailija kirjoitti:
Hakeeko Timo ministeripaikkaa lausunnoillaan?
Varmaan tuosta olisi hyvä nousta, kun nyt jo verekseltään tarkoitushakuisesti kaivellaan jo menneitä asioita.
Kuka tuntee yhtään empatiakykyistä persua? Täysin tunne kylmiä ilkeämielisiä ja pahansuopia vihan levittäjiä. En tiedä onko se aivopesun tulosta vai kaikilla joku valuvika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä ilmapiiri on muuttunut asenteiltaan kovemmaksi ja en ihmettele sitä kun tekee töitä ja verottaja vie puolet minun omista ansioista ja samalla toiset makaa kotona ja valittaa kaikesta, vassarit taas ottavat velkaa lisää joka johtaa Suomen konkurssiin
toivon nyt sydämmestäni Purralle lisää tarmoa leikata ja tervehdyttää talous, moraali takaisin!
No juuri annetaan miljardeja Ukrainaan. Maahan, jossa korruptio kukoistaa! Toivottavasti Suomen miljardit käytetään Ukrainassa kuten kuuluu.
Ryccä ei tietenkään halua, että Ukrainaa tuetaan. Jyllätyys
Ukraina puolustaa koko Eurooppaa. Jos ryccä voittaa, se hyökkää seuraavaksi Suomeen, Ruotsiin , Baltiaan ja Puolaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ajattelitte pelastaa valtion talouden ilman leikkauksia?
Nostamalla veroja. Olisi helpoin konsti.
Toisten kukkarolle tuleminen jatkuvasti ei ole ratkaisu. Yleinen tapa on korjata ongelman juurisyy, ei jatkuvasti paikkailla ongelman aiheuttamia ongelmia.
Toisten kukkarollehan nytkin ollaan menossa. Ne "toiset" vaan on niitä, joilla jo valmiiksi rahat tiukilla.
No yleensä kuluja lähdetään karsimaan sieltä missä ne ovat suurimmat, ei pyramidin huipulta vaan leveästä alaosasta.
Onneksi ne voidaan siirtää Persuille ja Kokoomuslaisille rikkaille. Sitten vttuilla,miten paljon kulutetaan, ja ottaa lisää pois köyhiltä.
Nykyinen hallitus nosti yritystukia,kevensi verotusta niin, että rikkaat hyötyy.
Ettei vaan Timo Kakinsyöjä Takanen päädy itse sinne hakeen.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuntee yhtään empatiakykyistä persua? Täysin tunne kylmiä ilkeämielisiä ja pahansuopia vihan levittäjiä. En tiedä onko se aivopesun tulosta vai kaikilla joku valuvika.
Taitaa useimmiten johtua huonosta kasvatuksesta, kelvottomista vanhemmista sen sellaisista. Niillä "menestyneemmillä" (jos sellaista sanaa voi persusta käyttää) on sitten jonkin asteisia luonnehäiriöitä. Joko synnynnäisiä (insesti?) tai vaikka äiti alkoholisti, joka viinalla pilannut kehittyvän lapsen mahdollisuudet täyspainoiseen elämään. Tai alkoholisti-isä, joka lyönyt yhden kerran liikaa. Voi olla ihan geneettisiä vinoumiakin. Psykopatiaa tai vastaavaa. Surullisinta tässä on se, että kiitos nykyisen hallituksen, meillä on kohta entistä enemmän huonosti voivia ihmisiä, köyhiä, mielenterveysongelmia, työttömiä sun muita. Seuraava sukupolvi saakin sitten entistä huonommat lähtökohdat elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa useimmiten johtua huonosta kasvatuksesta, kelvottomista vanhemmista sen sellaisista. Niillä "menestyneemmillä" (jos sellaista sanaa voi persusta käyttää) on sitten jonkin asteisia luonnehäiriöitä. Joko synnynnäisiä (insesti?) tai vaikka äiti alkoholisti, joka viinalla pilannut kehittyvän lapsen mahdollisuudet täyspainoiseen elämään. Tai alkoholisti-isä, joka lyönyt yhden kerran liikaa. Voi olla ihan geneettisiä vinoumiakin. Psykopatiaa tai vastaavaa. Surullisinta tässä on se, että kiitos nykyisen hallituksen, meillä on kohta entistä enemmän huonosti voivia ihmisiä, köyhiä, mielenterveysongelmia, työttömiä sun muita. Seuraava sukupolvi saakin sitten entistä huonommat lähtökohdat elämää
Onko tämä persujen kiero suunnitelma saada maa täyteen persuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nostamalla veroja. Olisi helpoin konsti.
Sillä tavalla ajetaan kätevästi nekin yritykset, joita Marin ei vielä ajanut pois, lähtemään Suomesta.
pummit ja työttömät on äänestäny protestiäänenä persuja ku on vituttanu spd ja viheraate
ja kato miten kävi :D
Muistakaa äänestää enskerrallaki persuja kun niistä niin tykkäätte :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henriksonilla oli mielestäni perin yksinkertainen ratkaisu. Jatketaan kuten ennenkin. Eli jätetään veroalet antamatta ja säästetään näin 10 miljardia. Itse en ainakaan edes huomaisi asiaa. Mielelläni maksan palkasta veroni, jos tiedän, että yhteiskunta pysyy sillä pystyssä.
Onpa jännää matematiikkaa. Veroale maksaa 450 miljoonaa, vain vihervassari voi saada aikaan 10 miljardin säästöt peruuttamalla 450 miljoonan kulut. :-D
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi. En vain tunne empatiaa huijareita ja valheesta eläviä kohtaan. Vaatimus ryhdistäytymisestä ei tunnu väärältä niille jotka ovat tottuneet helppoon. Juuttuneet ehkä paikoilleen.
Miksi muiden pitää uhrautua näiden edestä loputtomiin? Tuet ymmärrän mutta niitä ei ole tarkoitettu ikuisuusetuuksiksi pl eläkkeensaajat.
Timo Takanen, perussuomalaisten kuntavaaliehdokas 2017, sieviläinen mastoasentaja.
Ehta persu se on, puheetkin sen jo tuovat ilmi.
Yksittäinen tyypin mielipide,ei edes kansanedustaja.
.
Vierailija kirjoitti:
kyllä ilmapiiri on muuttunut asenteiltaan kovemmaksi ja en ihmettele sitä kun tekee töitä ja verottaja vie puolet minun omista ansioista ja samalla toiset makaa kotona ja valittaa kaikesta, vassarit taas ottavat velkaa lisää joka johtaa Suomen konkurssiin
toivon nyt sydämmestäni Purralle lisää tarmoa leikata ja tervehdyttää talous, moraali takaisin!
On se kauheeta, tienaat niin paljon, että maksat veroja paljon. Kyllä sulle asumistukea, työssäkäyntitukea ja työssäolotukea vähintään pitäisi maksaa. Voitaisiinkin perustaa ketju, jossa keksitään suurituloisille valtion maksamia tukia. Leikataan toki sitten pienituloisten ja työttömien tuista. 😂🤣
Olen kasvattanut kaksi lasta aikuisiksi pienituloisena työssäkäyvänä yksinhuoltajana. Olen saanut hieman asumistukea ja yksinhuoltajakorotuksen lapsilisään. Joka sentti on tullut tarpeeseen.
Elatustukea en ole hakenut, enkä jaksanut tapella isän kanssa, että hän maksaisi edes jotain. Vanhempani ovat onneksi maksaneet lapsille jotain isompia hankintoja, (mm. polkupyörät) joihin minulla ei muuten olisi ollut varaa.
Ilman asumistukea olisin varmaan jäänyt asunnottomaksi ja lapset olisi varmaan dumpattu johonkin laitokseen, mikä olisi tullut huomattavasti kalliimmaksi kuin se, että minä pystyin elättämään heidät suurimmaksi osaksi itse. Ja etenemään työelämässä niin että palkkakin vähitellen kasvoi. Välillä on pienestä tuesta kiinni, että ihmiset pystyvät itse parantamaan olojaan.
Persut haluavat estää ihmisten olojen parantamisen ja pitää huolen siitä, että köyhät jäävät katuojaan, eikä heillä ole mahdollisuutta parantaa tilannettaan esim. opiskelemalla. Eivät ilmeisesti tajua suorittavansa itse tätä suuresti pelkäämäänsä väestön_ vaihtoa, kun suomalaiset eivät enää uskalla perustaa perheitä.