Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko te muut niin ahdistuneita työelämästä, että vapaa-aika menee työhön liittyvästä ahdistuksesta kärsiessä?

Vierailija
18.12.2023 |

En saa hetken rauhaa.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ahdistunut työttömyydestä enkä pysty tekemään yhtään mitään. En enää edes nukkumaan.

Mene vapaaehtoishommiin.

Vierailija
22/50 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Nykyään työ ja työasiat pyörii jatkuvasti mielessä, vituttaa ja ahdistaa. Töihin lähtiessä joudun joskus ottamaan rauhoittavaa, jotta kykenen töihini. Öisin heräilen monta kertaa tai aamuyöllä ja kun työasiat vaan pyörii mielessä, niin en saa enää unta.

Liikaa töitä, liian vähäiset resurssit, liian kireät aikataulut, esimies joka yrittää olla liikaa kaveria eikä uskalla johtaa.

Mietin irtisanoutumista joka ikinen päivä, mutta vielä se ei ole mahdollista taloudellisesti. Tunnen olevani loukussa.

Ollaanko me työkavereita? Kärsin kanssa kaverillisesta esimiehestä jolta puuttuu johtamisen taito...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Joskus kiireisinä aikoina saattaa olla vapaa-ajallakin stressiä, mutta muuten voin hyvin sekä töissäni, että vapaa-ajalla. Mulla on myös kokemusta huonosta, ahdistavasta työpaikasta, joka raunioitti mut täysin ja olin niin ahdistunut, etten nähnyt ulospääsyä. Jostain sain kuitenkin energiaa etsiä uutta työpaikkaa. Uuden työpaikan sain ja aloin toipua pikkuhiljaa. Nykyään viihdyn työssäni niin hyvin, että en oikeastaan ikinä sunnuntaisin ajattele, että voi ei, maanantai. Lomalta ei ahdista palata, vaikka välillä tietysti ihanan loman loppuminen on surkeaa.

Vierailija
24/50 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Joskus kiireisinä aikoina saattaa olla vapaa-ajallakin stressiä, mutta muuten voin hyvin sekä töissäni, että vapaa-ajalla. Mulla on myös kokemusta huonosta, ahdistavasta työpaikasta, joka raunioitti mut täysin ja olin niin ahdistunut, etten nähnyt ulospääsyä. Jostain sain kuitenkin energiaa etsiä uutta työpaikkaa. Uuden työpaikan sain ja aloin toipua pikkuhiljaa. Nykyään viihdyn työssäni niin hyvin, että en oikeastaan ikinä sunnuntaisin ajattele, että voi ei, maanantai. Lomalta ei ahdista palata, vaikka välillä tietysti ihanan loman loppuminen on surkeaa.

Olen tuo raunio nyt. En pysty hengittämään.

Vierailija
25/50 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Minulla on tutkitusti henkisesti erittäin rankka työ. Kuulostaa nyt siltä, että olet uupunut. Noin voi käydä ihan meille kaikille.

Varaa aika työterveyteen. Tarviset saikkua ja muuta apua. 

Vierailija
26/50 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Nykyään työ ja työasiat pyörii jatkuvasti mielessä, vituttaa ja ahdistaa. Töihin lähtiessä joudun joskus ottamaan rauhoittavaa, jotta kykenen töihini. Öisin heräilen monta kertaa tai aamuyöllä ja kun työasiat vaan pyörii mielessä, niin en saa enää unta.

Liikaa töitä, liian vähäiset resurssit, liian kireät aikataulut, esimies joka yrittää olla liikaa kaveria eikä uskalla johtaa.

Mietin irtisanoutumista joka ikinen päivä, mutta vielä se ei ole mahdollista taloudellisesti. Tunnen olevani loukussa.

Ollaanko me työkavereita? Kärsin kanssa kaverillisesta esimiehestä jolta puuttuu johtamisen taito...

:D Millä alalla olet? 

Luulen kyllä, että kaverijohtajia on tänäpäivänä enemmänkin...

Listasta puuttui muuten vielä yksi rasittava työkaveri, joka valittaa jatkuvasti milloin mistäkin, mikään ei ole hyvin tai niin kuin hän haluaisi.

Vierailija
27/50 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tuo raunio nyt. En pysty hengittämään.

Tiedän täysin, mitä tunnet. Mene työterveyteen ja pyydä sairauslomaa. Saikun aikana pystyt ehkä toipumaan sen verran, että alat keksiä ratkaisuja siihen, ettei tarvitsisi olla noin ahdistunut. Työpaikan vaihto aika usein taitaa olla se ratkaisu, mutta eihän se kovin helppoa joka alalla ole.

Vierailija
28/50 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D Millä alalla olet? 

Luulen kyllä, että kaverijohtajia on tänäpäivänä enemmänkin...

Listasta puuttui muuten vielä yksi rasittava

Sote. Mistä se valittaa?

Vierailija
29/50 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ahdistunut työttömyydestä enkä pysty tekemään yhtään mitään. En enää edes nukkumaan.

Mene vapaaehtoishommiin.

Mitä hyötyä tästä on mun taloudelliselle tilanteelle? Ei mitään. Pahimmassa tapauksessa menetän työttömyystuetkin.

Vierailija
30/50 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä. Eikä pitäisi edes katsoa suunniteltuja työlistoja, kun ahdistuu vielä entistä enemmän.

Vierailija
31/50 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole. Minulla on tutkitusti henkisesti erittäin rankka työ. Kuulostaa nyt siltä, että olet uupunut. Noin voi käydä ihan meille kaikille.

Varaa aika työterveyteen. Tarviset saikkua ja muuta apua. 

Mutta pelkäämn jos sitten työsopimustani ei jatketa. :(

Vierailija
32/50 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työelämä on hullua.

Niin on! Aivan järjetöntä. Aivot surraavat vapaallakin. Työni on sellaista, että saatan saada ideoita myös lomilla, viikonloppuisin, öisin ja iltaisin. Vain tehdastyöläiset jne eivät ajattele duunia, kun tehtaan pilli soi. Näin niinkun kuvainnollisesti

Vierailija
33/50 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työelämä on hullua.

Niin on! Aivan järjetöntä. Aivot surraavat vapaallakin. Työni on sellaista, että saatan saada ideoita myös lomilla, viikonloppuisin, öisin ja iltaisin. Vain tehdastyöläiset jne eivät ajattele duunia, kun tehtaan pilli soi. Näin niinkun kuvainnollisesti

Miten tälle saadaan stoppi?

Vierailija
34/50 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työelämä on hullua.

🙄

Vierailija
35/50 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työelämä on hullua.

Olen tehdastyöläinen ja minua ahdistaa jatkuvasti työni. En koe sitä merkitykselliseksi , se vain nielee aikani.

Vierailija
36/50 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vain hullummaksi menee.

Vierailija
37/50 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, koska esimieheni ei erota työajan ja vapaa-ajan eroa. Jatkuvasti puhelin pirisee, milloin työtehtäviin liittyvissä asioissa, milloin ylitöihin painostamisessa ja milloin mistäkin. 

Vierailija
38/50 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nykyään kun meille rakennettiin uusi siipi, minne muutto edessä. Ja siellä on todella typerät, vanhanaikaiset ja huonot työpisteet plus kaikkea muuta typerää asiaan liittyen.

Yritän pelkän muuton vuoksi päästä muualle tuohon plus tämä stressaa kotonakin. 

Vierailija
39/50 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonon työilmapiirin vuoksi :( vihaan mennä töihin

Vierailija
40/50 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää. Teen keikkatyötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä