Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MITES TEIDÄN MUMMIT?

Vierailija
05.01.2007 |

HOITAAKO NE KAIKKIEN LAPSIENSA LAPSIA TASAPUOLISESTI VAI SUOSIIKO NE TIETTYÄ LASTENLASTA? MITEN SUHTAUDUTTE SUOSIMISEEN?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ilmiselvää. jatkuvasti samat tytöt hoidossa/yökylässä/mummi käy tyttöjen luona/jne. meillä mummi (ja ukki) käy n.3krt/vuosi ja silloinkin puhutaan mitä serkut on tehnyt ja miten ihania ne on. me ollaan varmaan tässä keskivälissä, kun sitten kolmannen lapsen lapsiin on vielä viileämmät välit. " kun ei ne käy meillä koskaan" mummi valittaa, menis ite niillä käymään, hei haloo! ärsyttää välillä, kun mummi valittaa mulle, vaikka mun mielestä mummin pitäis itse peiliin katsoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän