Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla ollut taukoja...

Vierailija
05.01.2007 |

seksielämässä kumppanin kanssa? Mä kohta kolme viikkoo ilman =) Muuten menee ihan hyvin kuten aiemmin. En tiiä sitte ollaanko molemmat oltu lapsemme takia hieman väsyneempiä. Ennen lasta ja lapsen syntymän jälkeen seksiä oli noin kaksi-kolme kertaa viikossa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän