Lue keskustelun säännöt.
Onko muilla ollut taukoja...
05.01.2007 |
seksielämässä kumppanin kanssa? Mä kohta kolme viikkoo ilman =) Muuten menee ihan hyvin kuten aiemmin. En tiiä sitte ollaanko molemmat oltu lapsemme takia hieman väsyneempiä. Ennen lasta ja lapsen syntymän jälkeen seksiä oli noin kaksi-kolme kertaa viikossa.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla