Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Päättäkää puolestani:
05.01.2007 |
Meenkö lähibaariin yhdelle? Pelkään, etten saa istua siellä rauhassa. Mutta rankka päivä takana ja tekisi mieli juoda yksi siideri.
(Mies ei voi lähteä, koska meillä on pieni lapsi kotona.)
Kommentit (3)
Kotona varmaan saat rauhassa sen yhden ottaa jos lapsi nukkuu. Sit voi käpertyä miehen syliin *lepertelee*
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja ei taida kaupastakaan saada sitä tähän aikaan.
ap
Alue: Aihe vapaa
Jos pitää saada istua rauhassa, niin istu kotisohvalla. Hae yks bisse Essolta.