Naapurin 8-vuotias poika nukkuu edelleen äidin ja isän kanssa samassa sängyssä..
Kommentit (15)
lapsi nukkuu omassa sängyssään.
vain mummolassa hän saa nukkua mun vieressä, jos olemme siellä kaksistaan ilman isää. Arvatkaa, olenko ihan mielissäni, kun saan nukkua lapsen vieressä.
Ei ole mitään niin ihanaa kuin nukkua oman lapsen vieressä!
Terveisin,
unikouluttaja ja muutenkin kuria pitävä äiti
meidan tyttö 3.5 vuottaa nukkuu mieheni ja minun välissä. Tuntuu hyvalta ja ihan normaaleja ollaan kaikki. Tapakysymys. Nukutaan todella hyvin!
Vierailija:
Terveisin,
Miten kurin pitäminen ja perhepeti liittyvät toisiinsa? Meillä perhepeti ja rakastava kuri tietoisina valintoina. t. nro 17
Vierailija:
Vierailija:
Terveisin,
että kyllä sen oman lapsen vieressä nukkuminen on tosi ihanaa vaikka olisikin ns. natsi...Nukkuva lapsi pehmeine poskineen ja tuhisevine hengityksineen on maailman ihanin sänkykumppani.
kun tytön 3 v pieni ääni kuuluu ovelta " Saako äiti tulla sun viereen?"
Tytöllä on tyyny valmiiksi kainalossa , tulee usein aamuyöstä ja saa tulla
niin kauan kuin haluaa
mun täti nukkuu 10 ja 15 vuotiaiden lastensa kanssa parisängyssä ja miehellä on oma huone. :) Jotkut on hulluja...
tasapainoiseksi ihmiseks olen kasvanut.
Omien lasten kohdalla päätin,että saavat nukkua niin pitkään kuin halauavat samassa huoneessa tai jopa samassa sängyssä.
Tyttö halusi 4v ja poika sitten samaan syssyyn 2v omiin huoneisiin.
Ehkä naapurisi ovat todenneet,että näin kaikki nukkuvat parhaiten.
Itse aina ajattelen,että ihan sama miten ja missä kotona nukutaan kunhan kaikki nukkuvat ja ovat aamulla tyytyväisinä uuteen päivään.
Meidän poika nukkui 10v asti!!! Ja ihan normaali lapsi on.
naapurin äiti nukkuu miehensä kanssa samassa sängyssä. Ja ikää molemmilla yli 30 eikä vieläkään nuku omissa sängyissään.
Sitten kun löysi tyttöystävän lopetti nukkumisen.
Kuulemma vei peitot ja tyynyt aamulla vauhdilla omaan sänkyyn ettei kaverit vaan nähny missä se nukkuu.
kyllä tuo menee jo niin liiallisuuksiin...onnex omat lapset on aina nukkunu omissa sängyissä...
Vierailija:
Jospa se mies nukkuu yksin paremmin. Mä meinaan oon semmonen.
ex- mies kuorsasi tai muuten tuhisi lujaa, etten saanu nukutuksi hyvin.
Nyt tosin sänkyni valtaa 7v tytär. Saas nähdä milloin muuttaa omaan sänkyynsä.