Olin viikonloppuna katsomassa systerin lasten perään hetken ja kerroin niille ettei joulupukki ole, nyt olen kuulemma pilannut joulun!
Huoh sanon minä. Sisko vaan säästää kun ei tarvitse pukkia.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Miten sen siskon lapset on noin tyhmiä, että uskoo joulupukkiin? Minulle vakuutettiin koko lapsuuteni, että joulupukki on olemassa ja aina piti huomauttaa takaisin, että tiedän isän ostavan lahjat.
Ihmiset, jotka ovat menettäneet lapsuuden varhain, kyllä tunnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä lapset sais olla lapsia edes hetken... Ihmetelly tosin pitkään jo että miten kukaan uskoo pukkiin yms enään kun tuntuu että tv mainokset ja radio kokoajan puhuu lahjat pukinkonttiin tarjouksista jne.
Olin viikonlopun 'hoitamassa' teiniä. Koko aikana emme avanneet telkkaria. Ei nykynuoret katso sitä, mainokset menevät tv:ssä hukkaan. Itse olen katsonut oari kolme vuotta sitten telkkarista ohjelmaa
Minäkin vahingossa möläytin jotain sellaista, mistä sukulaislapset ymmärsivät ettei pukkia ole. Se oli vahinko, kun en vaan muistanut että yläasteelle menevät lapset vielä uskovat joulupukkiin. Onpa muuten sellainenkin tullut vastaan, että kaverini 8-luokkalainen uskoi vielä pukkiin! Siis muutaman vuoden päästä täysikäinen. Hänelle täytyi ihan kertomalla kertoa, että joulupukki ei lennä kaikkien maailman lasten luo reellä porojen kanssa jakaen lahjoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut sinun asiasi mennä puhumaan lapsille omia uskomuksiasi. Todellakin pilasit heidän joulunsa, häpeä sitä nurkassa koko jouluaika.
Joo!
Tosi ilkeetä ja mautonta! Asia ei kuulu sulle ollenkaan!
Minäkin uskon joulupukkiin ja olen 70v!
Samoin mun lapset ja lapsenlapset!
ELämä on niin ankeaa, edes jotain kivaa!
Nyt menent ja pyydät anteeksi ja sanoit että kiusasit ja nyt pukki tuo sulle pelkkiä risuja!
Oikein loukkaannuin nyt noitten lasten puolesta!
onko niin että dementtia jo painaa noin pahasti. mee nostaa perunoita
Meeppä vapettamaan. Tontut kurkkii ikkunoista, netissä ilkeilevät eivät saa lahjoja.
onko niin että dementtia jo painaa noin pahasti. mee nostaa perunoita