Olin viikonloppuna katsomassa systerin lasten perään hetken ja kerroin niille ettei joulupukki ole, nyt olen kuulemma pilannut joulun!
Huoh sanon minä. Sisko vaan säästää kun ei tarvitse pukkia.
Kommentit (25)
Teki sitä tai tätä naiset skitsoiee aina.
Vierailija kirjoitti:
Joulupukki ei ole mitä?
Olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joulupukki ei ole mitä?
Olemassa.
Onhan se olemassa. Olen käynyt Rovaniemellä katsomassa.
Yhden lastenhoitajan omat lapset suorittivat uskomuksia. Oli joulupukit ja hammaskeijut.
Isompi ei saanut hisahtaa pienemmälle mitään, kun lakkasi itse uskomasta.
Kyllä lapset sais olla lapsia edes hetken... Ihmetelly tosin pitkään jo että miten kukaan uskoo pukkiin yms enään kun tuntuu että tv mainokset ja radio kokoajan puhuu lahjat pukinkonttiin tarjouksista jne.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä lapset sais olla lapsia edes hetken... Ihmetelly tosin pitkään jo että miten kukaan uskoo pukkiin yms enään kun tuntuu että tv mainokset ja radio kokoajan puhuu lahjat pukinkonttiin tarjouksista jne.
Saa uskoa jos sitä itse tahtoo...tuputus on mennyttä aikaa.
Ei ollut sinun asiasi mennä puhumaan lapsille omia uskomuksiasi. Todellakin pilasit heidän joulunsa, häpeä sitä nurkassa koko jouluaika.
Miten sen siskon lapset on noin tyhmiä, että uskoo joulupukkiin? Minulle vakuutettiin koko lapsuuteni, että joulupukki on olemassa ja aina piti huomauttaa takaisin, että tiedän isän ostavan lahjat.
Vierailija kirjoitti:
Nykylapsilla ei oo ihan hirveästi älliä päässä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut sinun asiasi mennä puhumaan lapsille omia uskomuksiasi. Todellakin pilasit heidän joulunsa, häpeä sitä nurkassa koko jouluaika.
Joo!
Tosi ilkeetä ja mautonta! Asia ei kuulu sulle ollenkaan!
Minäkin uskon joulupukkiin ja olen 70v!
Samoin mun lapset ja lapsenlapset!
ELämä on niin ankeaa, edes jotain kivaa!
Nyt menent ja pyydät anteeksi ja sanoit että kiusasit ja nyt pukki tuo sulle pelkkiä risuja!
Oikein loukkaannuin nyt noitten lasten puolesta!
Kausiprovo, vapun alla kauhistelet sitä, että lapsille juotetaan simaa, vaikka siinä on "promilleja" ja halloweenistakin sinulla on varmaan joka vuosi samat provot. Näkökulmaa saatat vaihtaa, milloin olet se tyhmä täti ja milloin närkästynyt äiti.
Rovaniemellä asuu pukki , olen sylissäkin istunut .
Ihan mittava tunnettu matkailukohde tämä .
On pukki olemassa,meidän kylillä juoksee naisten perässä,oikea Huo.inpukki onkin,mokoma ukkomies.
Vierailija kirjoitti:
Joulupukki ei ole mitä?
Tätä minäkin ihmettelin. Opettamalla lapsille huonoa suomea pilaa enemmänkin kuin pelkän joulun.
Voi että tuommoiset totuudentorvet on vastenmielisiä. Ei ole mitenkään sinun asiasi puhua asiasta siskonlapsille.
Omat lapseni ovat jo isoja, eikä kukaan oikeasti enää (nyyh) usko joulupukkiin, mutta aina joulun alla sanon omilleni, että ei mullakaan ole varaa olla uskomatta joulupukkiin, kun aina siellä lahjasäkissä on joku paketti, jonka antajasta ei ole mitään tietoa. Keneltä muuta se voi olla kuin joulupukilta. Se on semmoinen lämmin lapsuusmuisto ja jouluntaika, josta on kiva pitää vähän kiinni.
Jos tämä ei ole provo, niin voin sanoa sinulle, että olet ällöttävän ilkeä ihminen.
Kerro seuraavalla kerralla heille ettei myöskään Jumalaa ole. Sen jälkeen olet pilannut varmaan koko elämän :)
Ihan oikein. Moni saa traumat joulupukista.