Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millä liittymällä on halpaa soittaa ulkomaille?

05.01.2007 |

alkaa pikkuhiljaa tili tyhjentyä tässä kaukosuhteessa.....:(

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummalla näkyvät hinnat ovat verottomia, himmeämmällä vieressä on verollinen hinta eli tavallisen taatelintallaajan maksama hinta - ärsyttävä merkintätapa.

http://www.voipbuster.com/en/rates.html

Vierailija
22/26 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen juuri hankkinut sellaisen yhdistelmä Skype-lankapuhelimen ja toimii aivan erinomaisesti! On siis langaton, eli ei tarvii edes istua tietsikan ääressä vaan voi ripustaa pyykkiä ja kuoria perunoita samalla! ;o)

siiis täh?!?? kerro lisää! mulla on langaton netti...mitä sitten pitää tehä?:)

Kiitos teille kaikille hyvistä vinkeistä!!!! oon jo monia kokeillu...nyt on skypekin ladattu niin eiköhän tää tästä..! vielä ku ois kaverillakin oma netti ni ai herkku:) ...ehkä joskus....:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka kauan yksi puheaika aina on voimassa? siis minkä ajan kuluessa saldo täytyy käyttää...

Vierailija
24/26 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepjep, tekniikka on nykyään ihmeellistä! Ylipäänsä olen sitä mieltä, että langaton puhelin on aivan välttämätön kaikille äideille, jotta se pyykinripustelu, peppujenpyyhkiminen ja ruuanlaitto käy mukavammin juoruskellessa! ;o) Tosin kännyköillähän ihmiset nykyjään paljo puhuu - mulla on lasten ja ulkomaanpuhelujen takia vielä lankaliittymäkin.

Mulla on tää: http://www.consumer.philips.com/consumer/catalog/product.jsp?language=f…

mutta muillakin valmistajilla on näitä yhdistelmiä markkinoilla - ainakin Dorolla, ja varmaan muitakin. Toi ei ole ehkä ihan halvin malli, mutta sain lahjaks, kun toivoin just Philipsiä (mulla on tosi hyviä kokemuksia Philipsin langattomista puhelimista: edellinen tavallinen langaton kesti samoilla akuillakin ainakin 5 vuotta KOVAA käyttöä ja monta pudotusta ym. lastenkin taholta...!).

Anyway, voit marssia vaikkapa Anttilaan tai Kodin1:seen ja ottaa ton kainaloon, ja kotiuduttuasi seuraat pakkauksen asennusohjeita. Tossa paketissa on mukana CD-romppu (ajuri), joka tarvitaan puhelimen kytkemiseen, mutta on ihan helppoa. Lisäksi siis tarviit sen tietsikan ja laajakaistan ja tietsikassa pitää olla yks vapaa USB-portti. Toimii hienosti - ja siis lankapuhelut pelaa toki, vaikkei tietsikka olis päällä.

Kaikkein simppelein systeemi on tosiaan kuuloke-mikrofoniyhdistelmä ja monilla on webbikamerakin, jonka kuva siis myös välittyy Skypen kautta. Aika mukava idea perheille, joissa mummit ja kummit asuvat hyvin kaukana - jos niillä siis on tietokone ja laajakaista, niin jutellessa näkevät lapsenlapset siinä samalla! :o) Tosin huomattakoon, että yksi kriteeri juuri tuon puhelimen hankkimiseen oli se, että siinä on myös kaiutintoiminto - kuuloke-mikrofonilla voi puhua vain yksi kerrallaan.

Muitakin vaihtiksia tosiaan on. Käy vaikka www.verkkokauppa.com -sivustolla ja laita hakuun " VOIP" . Tuloksena on kaikki eri vaihtoehdot, mitä myyvät näitä VOIP-systeemin puhevempeleitä. Täältä saat yleistä lisätietoa, jos kiinnostaa: http://fi.wikipedia.org/wiki/VoIP

Ladatun Skype-puheajan kestosta en osaa sanoa, mutta varmasti useita kuukausia. Vastaus löytynee niiltä Skypen sivuilta.

Ugh, olen puhunut. ;o))

Vierailija
25/26 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skypen puolesta hehkutan minäkin, mutta jokin varasuunnitelma kannattaa olla, jos soittaa Skypellä ulkomaille lankapuhelimeen. Hinnat vaihtelevat maittain, joten joihinkin maihin soitettaessa ostettu puheaika palaa nopeammin. Useamman kerran meille on käynyt niin, että turvallisuussyistä Skype ei ole antanut ostaa lisää puheaikaa, jos kuukauden aikana on jo ostanut esim. 2 kertaa.

Vierailija
26/26 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia!!:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi