Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jälleen poikani perhe anoppilassa...

Vierailija
17.12.2023 |

Mutta loistavaa, että vaivautuvat sentään hakemaan lahjat täältä.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat puolin ja toisin tuossa asetelmassa riivinrautoja. Minulla on oma ihana tyttöni ja supermukava ja fiksu vävy. Kiitos luojalle!

Vierailija
22/37 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOITKO kysyä, onko jouluna aina toisen vanhempien luona, jos tulisivat sinunkin luo välillä ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lapsi on 23 ja on seurustellut nyt yli vuoden ihanan nuoren miehen kanssa. Viime joulun, suhde oli vielä uusi, viettivät erillään molemmat omien lapsuudenperheiden kanssa. Tänä vuonna vähän anteeksi pyydellen sanoi, että menisivät toisen luo. Vastasin, että älä rakas koskaan pyytele anteeksi äläkä tunne huonoa omaatuntoa joulusta. Että olkaa missä olette ja muistakaa, että teillä on oikeus muodostaa ihan omanlaisia jouluperinteitä. Minä en vaadi enkä oleta .

Ovi ja sydän on auki milloin ikinä haluavat tulla, sen oon sanonut. Aina saa tulla kotiin. 

Mutta sen ei ole pakko olla jouluna.

Ihanaa että täällä on joku täyspäinenkin! 

Vierailija
24/37 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen sinkku. 

Vierailija
25/37 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a, miksiköhän haluavat mieluummin olla siellä kuin kanssasi? :D sitä sopii miettiä! 

Sivusta:

Siksi menevät, kun vaimo haluaa viettää joulua vanhempiensa 

kanssa. Ja miehet antavat periksi, ettei tule riitaa. Sillä riita ja 

nalkutus ovat niitä, mitä miehet inhoavat kaikkien eniten.

Tavallinen suomalainen mies haluaa tekee duuninsa, ja 

halua elää sovussa ja rauhassa perheensä kanssa.

Kyllä muistan omastakin nuoruuden ajoista, miten monta kertaa

mies antoi minulle periksi tuollaisissa asioissa. 

Sitten oli taas asioita, joissa mies piti oman  päänsä, eikä 

antanut periksi millimetrin sadasosaakaan.

Nyt vanhemmiten elämä on rahoittunut, kun molemmat

asuvat jo kodin ulkopuolella.  Toinen jo töissä, kuopus vielä

opiskelee toisessa kaupungissa.

Vierailija
26/37 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ihan avautunut mikä on se ongelma 

Vierailija
27/37 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi aina olla jomman kumman porukoilla? 

Vierailija
28/37 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä roisen vanhempien luona on vaan mukavampaa. En minäkään olisi nuoruuden heian äidin luona ollut, koska oli hirveä juoppo.

Vierailija
29/37 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VOITKO kysyä, onko jouluna aina toisen vanhempien luona, jos tulisivat sinunkin luo välillä ?

En uskalla kysyä. Miniä on kovin tulistuva ja kova määräämään. Ja toisaalta välillä herttainenkin. En halua riitoja heidän välilleen. Olkoot missä haluaa. Minä ostan listan mukaan lahjat ja hakekoot ne täältä. Kunhan vain avauduin. Jota nyt jo kadun :))))

Vierailija
30/37 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En uskalla kysyä. Miniä on kovin tulistuva ja kova määräämään. Ja toisaalta välillä herttainenkin. En halua riitoja heidän välilleen. Olkoot missä haluaa. Minä ostan listan mukaan lahjat ja hakekoot ne täältä. Kunhan vain avauduin. Jota nyt jo kadun :))))

Etkö voi ihan vaan laittaa viestiä pojallesi? Ei tarvii kysyä kasvotusten, jos pelottaa. Ainakin olet sitten ehdottanut.

Vierailija
31/37 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä toisessa anoppilassa myös lapsenlasten serkkuja tai muuta pientä väkeä? Sekin voi vaikuttaa jos on.

Vierailija
32/37 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siellä toisessa anoppilassa myös lapsenlasten serkkuja tai muuta pientä väkeä? Sekin voi vaikuttaa jos on.

Ei ole muuta pientä väkeä. Ehkä se vika on jotenkin minussa tai semmoinen tunne. Täytyy vaan hyväksyä. Ja ei toki maailmanloppu ole tämä. 

Vierailija
33/37 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen sanonut heille, että aina tervetulleita tännekin. Mutta en ole mielestäni painostanut. 

Vierailija
34/37 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja olen sanonut heille, että aina tervetulleita tännekin. Mutta en ole mielestäni painostanut. 

No anteeksi nyt, mutta jo tästä aloituksesta tulee selväksi, kuinka marttyyrin kruunua kiillotetaan ihan urakalla. Mitähän se live-elämässä on? Jospa sen loisteesta häikäistyy ja saa kunnon migreenin, vaikka nyt "painostamista" ei tapahdukaan.

Vierailija
35/37 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No anteeksi nyt, mutta jo tästä aloituksesta tulee selväksi, kuinka marttyyrin kruunua kiillotetaan ihan urakalla. Mitähän se live-elämässä on? Jospa sen loisteesta häikäistyy ja saa kunnon migreenin, vaikka nyt "painostamista" ei tapahdukaan.

Tuli vain joku pieni romahdus joka meni ohi. Paketoin lahjoja ja olen pienipalkkaisessa työssä niin joku alakulo, kun aika kalliit lahjatoiveet tai pyynnöt. Niin ajattelin, että hyvä kun jaksavat ne edes hakea. Mutta nyt jo ajattelen, että kiva kun käyvät. Ja niin se on jatkossakin tehtävä.

Vierailija
36/37 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa kyllä ihan vtusti nää ainaiset jouluvalitukset.

Vierailija
37/37 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niillä ei ole omaa elämää kun ei joulunakaan omassa kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi