Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jälleen poikani perhe anoppilassa...

Vierailija
17.12.2023 |

Mutta loistavaa, että vaivautuvat sentään hakemaan lahjat täältä.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa taas selkeä ja järkevä viesti.

Ei ihme, että olet yksin.

Vierailija
2/37 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä. Katkeraa tuollainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vävyt on rakkaita, miniän kanssa tapellaan.

Vierailija
4/37 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro enemmän tilanteesta, tulevatko uutta vuotta viettämään ?

Vierailija
5/37 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, miksiköhän haluavat mieluummin olla siellä kuin kanssasi? :D sitä sopii miettiä! 

Vierailija
6/37 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene itseesi 

Vierailija
7/37 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro enemmän tilanteesta, tulevatko uutta vuotta viettämään ? SIIS sinun luo ?

Vierailija
8/37 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miniän haukkumisketju tulilla :--D

Vierailija
9/37 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi ihan kiva, jos välillä viettäisivät joulua toisessa anoppilassa. Eli koeta nauttia joulurauhasta, jonka tämä mahdollistaa.

Vierailija
10/37 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro enemmän tilanteesta, tulevatko uutta vuotta viettämään ? SIIS sinun luo ?

Voisin itsekin ajatella noin, et lahjat vain kelpaa.

Vierailija
11/37 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen suku on aina tärkeämpi. Se äiti-tytär suhde menee kaiken edelle. Napanuora ei katkea kovin helposti.

Vierailija
12/37 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä ei vaivauduttaisi edes hakemaan mitään lahjoja kun ne kuitenkin olisi vääränlaisia. Tilisiirto kelpaa. 

Vierailija
13/37 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman vanhempien luona aloittaja vietti joulunsa silloin kun hänellä itsellään oli pienet lapset?

Vierailija
14/37 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mun lasten isän kanssa 10 vuotta yhdessä. Ekana jouluna sovittiin, että mennään joka toinen joulu hänen äidilleen ja joka toinen mun. Ekasta joulusta heitettiin noppaa ja mentiin ensimmäisenä jouluna mun äidille. Seuraavana jouluna olin jo suunnitellut että mennään anopin luo, kun eksä sitten sai kakistettua, ettei haluakaan vaan haluaa mun äidin luo. Eksän lapsuuden jouluista osa oli ihan hyviä, mutta ei oikein ollu jouluruokia eikä lahjojakaan aina ollu, pukki ei koskaan käyny. Osa jouluista taas meni lastenkodissa kun äiti joi. Varsinki siinä kohtaa kun meille tuli lapsia, eksä halus ehdottomasti lasten kanssa mun äidille, koska sielä oli se joulu mitä hänkin oli lapsuudessaan kaivannut. Eksän äidillä taas käytiin joka vuos ennen joulua käymässä, ite olin siellä monta tuntia lasten kanssa, eksä lähti aina aiemmin. Oon aina pitänyt hänen äidistään, mutta ymmärrän kyllä eksääkin, kun lapsuus ei aina oo ollut ruusuista.

Anyway erottiin kohta 4 vuotta sitten ja eronkin jälkeen eksä ja lapset on ollut joka joulun mun äidillä. On myös tänä jouluna, vaikka mulla on myös nykyinen mies mukana. 

Vierailija
15/37 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi on 23 ja on seurustellut nyt yli vuoden ihanan nuoren miehen kanssa. Viime joulun, suhde oli vielä uusi, viettivät erillään molemmat omien lapsuudenperheiden kanssa. Tänä vuonna vähän anteeksi pyydellen sanoi, että menisivät toisen luo. Vastasin, että älä rakas koskaan pyytele anteeksi äläkä tunne huonoa omaatuntoa joulusta. Että olkaa missä olette ja muistakaa, että teillä on oikeus muodostaa ihan omanlaisia jouluperinteitä. Minä en vaadi enkä oleta .

Ovi ja sydän on auki milloin ikinä haluavat tulla, sen oon sanonut. Aina saa tulla kotiin. 

Mutta sen ei ole pakko olla jouluna.

Vierailija
16/37 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noin ollut joka joulu, ovatko välit muuten kunnossa?

Vierailija
17/37 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa kotona. Eli ei siis missään mummuloissa. 

Vierailija
18/37 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on oma koti, jossa ollaan jouluna. Molempien appivanhemmat on tervetulleita meille halutessaan...

Vierailija
19/37 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko noin ollut joka joulu, ovatko välit muuten kunnossa?

Mielestäni on kunnossa välit. Ja eivät ole olleet kovin montaa vuotta yhdessä. Ja toki tyydyn tähän. Somessa toki kaikki on toisin. Olen ihana anoppi ym. Ja yksin en Jouluani vietä.

Vierailija
20/37 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi ihan kiva, jos välillä viettäisivät joulua toisessa anoppilassa. Eli koeta nauttia joulurauhasta, jonka tämä mahdollistaa.

Meillä nuoret perheet ovat meidän kanssamme joka toinen joulu ja toisen appiksillaan. Ikinä ollut mitään ongelmaa. Tämä vuosi on rauhallinen pienellä porukalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän