Miksi miehet eivät halua tapailla naisia joilla on lapsia?
Miksi miehet eivät halua tapailla naisia jolla on lapsia? Kuitenkin naiset joilla on useita lapsia voivat olla hyvinkin seksuaalisesti aktiivisia ja innovatiivisia, he nauttivat seksistä, heillä on hyvät organisointikyvyt ja he ovat järjestelmällisiä.
Kommentit (322)
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tapailla voi mutta suhteeseen alkaminen on vähän hankalaa koska en halua olla tekemisissä toisen miehen lasten kanssa. Eivät kuulu minulle eikä minun tarvitse kestää niitä joten parempi jättää ne äiditkin rauhaan. Kasvattakoot yksin tai exänsä kanssa kakarat joita ovat päättäneet hankkia.
Yksinhuoltajuus on naiselle aina omaehtoinen valinta joten parempi antaa hänen elää oman valintansa kanssa.
Sellainen nainen on aina epävarma valinta ja ero on hyvin todennäköistä joten lapsiin ei kannata kiintyä tai luoda minkäälaista sidettä edes lähtökohtaisesti.
Mitä ihmeellistä tuossa on? Aivan ymmärrettävää. Itse olen nainen, enkä olisi koskaan halunnut suhdetta " lapsellisen" miehen kanssa, varsinkaan minkäänlaista saman katon alla asumista. Ja minä olen aina jopa pitänyt lapsista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa viisaat miksi miehen pitäisi haluta? Mitä hyviä puolia tuollaisella naisella on joita hän voisi parisuhteeseen tuoda? Jotakin mitä hyvä,kunnollinen lapseton nainen ei voisi? Miinuksia on kyllä rutkasti enemmän jo lähtökohtaisesti, mutta mikä olisi se hyvä mikä saisi edes miehen harkitsemaan?
Roikkuvat imetetyt rinnat? Raskausarpinen roikkuva vatsa? Lasten repimä löysä toosa, eli rönttönen? Pelkkiä miinuksia.
Ainoa mikä tulee mieleen on raha ja omaisuus joka voisi herättää mielenkiintoa.
Kiva luonne ja kaunis ulkonäkö?
Suomi naisilla voi olla kiva luonne TAI kaunis ulkokuori mutta koskaan ne ei tule samassa paketissa.
Jokainen nainen joka tietää olevansa kaunis myös käyttäytyy sen mukaan että pelkkä ulkonäkö riittää ja se on ainoa johon panostetaan joka takaa sen että kauneimmakin ulkokuoren pystyy pilaamaan rumalla sisällöllä. Ja jos nainen on luonteeltaan kiva ja mukava ei ole ulkonäöllisesti kaunis kun tietää että ulkonäöllä ei kilpailussa pärjää niin siihen ei panosteta
itsellä kokemusta asiasta, ex ukko oli aina sotkemassa asioita yritä siinä leikkiä perhettä ja muutakin
Nainen joka on tuhonnut perheensä taloudellisten etujen takia (elarit ja yh korotukset tukiin) tuhoaa varmasti myös seuraavan parisuhteen omien taloudellisten etujen takia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset eivät ole ongelma.
Mutta lasten äiti on.
Miksi kukaan mies haluaisi olla perheen numero 6 kissan ja lemmikkikanin jälkeen.
Minusta lapsellisten naisten ei kannattaisi erota. Siis jos nyt yleensä haluavat miehen. Monihan ei edes halua.
Seksiä saa tänä päivänä helposti. Toimii kannustimena vain luusereille tai playereille.
Ja kyllä usein ne lapsetkin osaavat olla hankalia.
Useimmiten nämä yh naiset tälläkin palstalla kertovat miten mieleltään sairaita,itsekkäitä ja narsistisia ym heidän exänsä, eli lastensa isät ovat olleet joten luonnollisesti näitä ominaisuuksia on myös näissä naisen lapsissa joten hyvin todennäköisesti lapset todellakin ovat hankalia rasittavia ja mieleltään vähemmän terveitä yksilöitä. Vrt koskelan teinit ym vastaavat epävakaat l
Yksikään nainen ei koskaan tee mitään väärää kun nainen voi olla vain täydellinen niin ainahan ongelmat johtuu pelkästään miehestä kun itserakkaat ja itseään täydellisenä pitävät naiset eivät koskaan kykene näkemään omaa vastuuta asioihin niin kaikki on aina ja ikuisesti pelkästään miesten syytä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen joka on tuhonnut perheensä taloudellisten etujen takia (elarit ja yh korotukset tukiin) tuhoaa varmasti myös seuraavan parisuhteen omien taloudellisten etujen takia
Ajattelin samaa, mutta en osannut muotoilla ajatuksiani noin kauniisti. Kiitos tästä. Kaunista. Rispekt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne lapset minua haittaisi. Mutta en minä ole kelvannut edes niille yh-äideille. Tienaan hieman yli suomalaisten keskitulon, on korkeakoulututkinto, kaikki klassiset kliseet täyttyy. Tukka on yleensä aina lyhyt eikä ole mitään vastenmielistä risupartaa. Parran ajan kerran viikossa höylällä.
Tosin minullakin on vähän vaatimuksia naisille. Sairaalloisen lihava ei kelpaa, seksi sellaisen kanssa ei kiinnosta.
Olen sairaalassa töissä insinöörinä. Muutamasta hoitsusta en tiedä onko kiinnostunut vai vain ystävällinen. Aina kun kohtaamme, tapittaa silmät suurina, söpö hymy ja katse kulmien alta.
M38
Kerran viikossa ajat parran?? Onpa heikko parrankasvu. Normaalin miehen täytyy ajaa ihan päivittäin. Tuo voi kyllä selittää ettei kiinnostusta löydy. Oletko muutenkin naisellinen? Kannattaisi käydä mittauttamassa testosteroni arvot.
Lihasmassaa on, hartiat on leveät ja olkapäät pyöreät. Mutta iho ärtyy naamasta, jos kerran päivässä höyläisi.
Ihan siisti sänki on viikon jälkeen. Eräällä ex-työkaverillakin oli ihan mukiinmenevän oloinen nainen, vaikka miehestä näki kilsojen päähän ettei kuntosali ja liikunta kuulu miehen repertuaariin.
Ihmettelen suuresti, miten kaikenlaisilla hiljaisilla ja mykillä miehilläkin on sellainen iloinen ja menevä, sosiaalinen nainen.
Itse en vain käy yöelämässä eikä mitkään yökerhot ja baarit kiinnosta. Toki ei sieltä varmasti ketään löytyisikään, koska kaikki ovat tiiviisti omissa porukoissaan. Ei susilaumatkaan huoli laumaansa ulkopuolisia.
M38
Vierailija kirjoitti:
Ajatus siitä että rupeaisin kasvattamaan jonkun toisen miehen lapsia tuntuu nöyryyttävältä. Ei kiitos.
Nöyryyttävä on oikea sana. Lapset tehnyt mies on se alfa, jonka nainen nimenomaan halusi nuorena ja hehkeänä kun valinnanvaraa oli. Toisten lasten elättäjä on väistämättä matalampitasoinen mies, joka luultavimmin ei ole ollut koskaan suosittu naisten parissa ja nainen kelpuuttaa hänet ainoastaan varallisuuden takia, ei siksi että biologisista syistä haluaisi miehen geenit lapsilleen.
Kyllä on miehiä jotka seukkaavat , ovat avoliitossa ja menevät avioliittoon naisen kanssa jolla lapsi7lapsia. Käypää tavaraa.
Kai sitä "tapailla" voi, mutta oikea parisuhde on sitten erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on miehiä jotka seukkaavat , ovat avoliitossa ja menevät avioliittoon naisen kanssa jolla lapsi7lapsia. Käypää tavaraa.
Miksi? Voi niitä panna ilman, että niihin sitoutua tarvitsee ,koska saa niiltä sitä "tavaraa" jokatapauksessa kuitenkin. Silloin jäisi se ikävä mainehaitta pois.
Yksinhuoltaja naiset ovat sissejä. Vaatii paljon kasvattaa lapsia yksin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa elättää muiden kersoja?
Kuka muka enää nykysuomessa elättää edes seurustelukumppaniaan? Lähes kaikki naiset elättävät kyllä ihan itsensä tänäpäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Joku palstauli kiihdyttänyt itsensä raivoon. Ei siis mitään uutta tässä ketjussa.
Sai pakit joltain yh:lta, jonka kuvitteli huolivansa itsensä vain koska yh? 😂
Ihan vaan noin tiedoksi, niin yleensä naiset ovat tarkempia miesten valinnassa tultuaan äideiksi. Ei kai lastensa lähelle halua ketään sekopäätä?
Koska emme halua lähteä toisen miehen mukuloita kasvattamaan.
Jännä juttu, että tiedän monta naista jolla 2-4 lasta ja lapset asuvat heidän luonaan, on jokaisella mies ollut jo pidempään, joka ei ole lasten isä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa elättää muiden kersoja?
Kuka muka enää nykysuomessa elättää edes seurustelukumppaniaan? Lähes kaikki naiset elättävät kyllä ihan itsensä tänäpäivänä.
Paitsi yyhhoon. Yyhhoon mukulat sekä yyhhoon elättää yleensä valtio, eli Kela ,sekä joissakin tapauksissa myös lasten ex isä elatustukena.
Miten ihmeessä lapsi mahdollistaa tuon kaiken?
Joku palstauli kiihdyttänyt itsensä raivoon. Ei siis mitään uutta tässä ketjussa.