Miksi miehet eivät halua tapailla naisia joilla on lapsia?
Miksi miehet eivät halua tapailla naisia jolla on lapsia? Kuitenkin naiset joilla on useita lapsia voivat olla hyvinkin seksuaalisesti aktiivisia ja innovatiivisia, he nauttivat seksistä, heillä on hyvät organisointikyvyt ja he ovat järjestelmällisiä.
Kommentit (322)
Miksi lapsesta vastuussa oleva nainen haluaa lisätä lapsen turvattomuutta tuomalla vieraan mieheen yhteiseen elinpiiriin? Miksi nainen hu*raa tällä tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Jos ihan totta puhutaan niin mä en halua alkaa isäksi toisen miehen lapsille, enkä muutenkaan suhteeseen missä nainen on jo "kiinni" tavallaan toisessa miehessä.
Tää mullakin. Se toinen mies ei lähe sieltä kuviosta pois ja se raastaa
En ikinä lähtisi sellaiseen suhteeseen.
Ajatus siitä että rupeaisin kasvattamaan jonkun toisen miehen lapsia tuntuu nöyryyttävältä. Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ihan totta puhutaan niin mä en halua alkaa isäksi toisen miehen lapsille, enkä muutenkaan suhteeseen missä nainen on jo "kiinni" tavallaan toisessa miehessä.
Tämä! Tulee sellainen fiilis, että tulet vain yhdeksi palaksi sen naisen ja tämän exän elämää. Lisäksi sinun pitää se omakin parisuhde-elämä suureksi osaksi tehdä sen naisen lasten ehdoilla, jotka joku vieras pertsa on siittänyt. Juu ei, ennemmin sinkkuna. Niin ja jos on oikein löysäsuinen typy,niin ei kauaakaan kun alkaa se vertailu siihen entiseen ja kuinka se teki niin ja näin.Eli täysin ymärettävää se puhtaalta pöydältä lähtö ja siksi ihmetyttääkin tuo uusperhe villitys.
Minulla on se etten kerta kaikkiaan oikein OSAA olla lasten kanssa. Ei se etten pitäisi. Toisaalta lapset kyllä mutkistavat asioita ja varmasti sanovat äidilleen jotain äidin uudesta miesystävästä. Jos vaikka eivät pidä ja mitä siitä seuraa?
Draamaa, itkua. Suhteemme ei voi jatkua kun lapseni ei pidä sinusta ja niin edelleen. Parisuhteessa tulee naisen mukana muitakin jne jne.
Lapset eivät ole ongelma.
Mutta lasten äiti on.
Miksi kukaan mies haluaisi olla perheen numero 6 kissan ja lemmikkikanin jälkeen.
Minusta lapsellisten naisten ei kannattaisi erota. Siis jos nyt yleensä haluavat miehen. Monihan ei edes halua.
Seksiä saa tänä päivänä helposti. Toimii kannustimena vain luusereille tai playereille.
Niin ja jotkut vielä vaatii ottaan ,vieraan miehen lapset omalle sukunimelle.Johan noissa koukeroissa sekoaa sukututkijatkin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lapsesta vastuussa oleva nainen haluaa lisätä lapsen turvattomuutta tuomalla vieraan mieheen yhteiseen elinpiiriin? Miksi nainen hu*raa tällä tavalla?
Mitä vikaa hu*raavissa yh naisissa muka nyt yht'äkkiä on? Olen nussinut heistä monia ja kyllä he ammattinsa osaavat.
Joskus sitä vaan joku rakastuu naiseen jolla on lapsi(a). Ajatelkaa. Rakkaus, mitä se on, jotain syötävää?
Se on todiste että on ollu sillai jonkun toisen kaa.
Mua hietää lapsiperhe elämässä eniten se kaikki ylimääräinen porukka, joka milloin vaan voi tulla kotiini lojumaan, meluamaan ja sotkemaan, eli lasten ja erityisesti teinien kaverit.
En halua naista jolla on lapsia tai joka lapsia haluaa koska en halua itse lapsia enkä halua suhdetta missä on lapsi(a) läsnä. Voin mä naisesta jolla on lapsia ottaa panokaverin mutta mitään parisuhdetta en heidän kanssaan halua.
M30
Samasta syystä kuin naiset aika yleisesti ei tykkää tapailla yh isiä. Ei haluta sitä kuormaa.
Ketä kiinnostaa jonkun toisen elämän jämä? Seurustelu ja parisuhde jämäpalan kanssa ei houkuta tervettä miestä.
Koska nämä naiset ymmärtävät että ovat secunda tavaraa? Lähes arvottomia joista kiinnostuvat vain heikoimmat yksilöt.
Voi kultapieni, kyllä monet miehet etsivät juurikin naista, jolla on lapsia. Jos on rikosrekisteriä se voi olla ainoa tapa, jolla pääsee lapsien lähelle koska sääntösuomi.
Mitä iloa on toisen miehen lapsista? Oikeasti?
M
Vierailija kirjoitti:
Lapset eivät ole ongelma.
Mutta lasten äiti on.
Miksi kukaan mies haluaisi olla perheen numero 6 kissan ja lemmikkikanin jälkeen.
Minusta lapsellisten naisten ei kannattaisi erota. Siis jos nyt yleensä haluavat miehen. Monihan ei edes halua.
Seksiä saa tänä päivänä helposti. Toimii kannustimena vain luusereille tai playereille.
Tuo onkin hauskaa olla mustasukkainen lemmikille. Kun meillä ei ollut lapsia ja aivan ihana edesmennyt Japanispanieli muistan vielä kun mies sai pikku raivarin kun toin hänelle jäätelöä rumemmasta kipista kun hänelle. En todellakaan tehnyt sitä tahalleni, vaan oli joku tilanne, että ei sattunut olemaan kun yksi kulho jäljellä, joka sattui olemaan sem
"Annat koiralle hienomman" ja viskasi jätskikulhonsa seinään. No onneksi ei koiraan.
Vierailija kirjoitti:
Yh äidille mies on vain väline arvoton väline joka otetaan esille vain silloin kun miehen palveluja tarvitaan.
Yh äiti ei koskaan millään tavalla arvosta ja kunnioita miestä ihmisenä vaan pelkästään niitä etuja ja hyötyjä mitä nainen saa miehestä irti itselleen ja lapselleen.
Yh äidit on Suomen yhteiskunnan pahimpia muiden ihmisten hyväksikäyttäjiä omien etujen takia
Juuri näin. Tämä ei ole edes mikään trollaava vitsi. Mies on aina tuossa paketissa se viimeisenä huomioitava. Se joka muuta yrittää jeesustella, puhuu viiden tähden paskaa ja piste. Totuus on totuus.
Siksi kun ne pelkää joutuvansa maksamaan niistä sun pennuista. Ja siksi koska et pääse aina treffeille kun tarttee saada lastenhoitaja.