Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät halua tapailla naisia joilla on lapsia?

Vierailija
17.12.2023 |

Miksi miehet eivät halua tapailla naisia jolla on lapsia? Kuitenkin naiset joilla on useita lapsia voivat olla hyvinkin seksuaalisesti aktiivisia ja innovatiivisia, he nauttivat seksistä, heillä on hyvät organisointikyvyt ja he ovat järjestelmällisiä.

Kommentit (322)

Vierailija
21/322 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän moni haluaa.Miten muuten on noita 5+ lapsen yh äitejä, joiden lapsilla useampi isä...

Yh-äiti jolla lapsia useiden miesten kanssa, ehkä jopa yksi musta on sellainen aarre mitä kaikki jahtaa 👍

Vierailija
22/322 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin itse yh-äiti, niin miehistä ei ollut pulaa... Löysin paljon parempia miehiä kuin exäni, aikuiseksi kasvaneita miehiä joita oikeasti kiinnosti parisuhde ja perhe-elämä. Yhden heistä, joilla ei myöskään ollut omia lapsia ennestään, kanssa olen edelleen naimisissa.

Sanotaanko, että tätä yhtä/nykyistä kiinnosti parisuhde ja perhe-elämä, jos heitä useammankin löysit, mutta eivät lopulta jääneet suhteeseen/perhe-elämään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/322 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan.

Vierailija
24/322 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olin itse yh-äiti, niin miehistä ei ollut pulaa... Löysin paljon parempia miehiä kuin exäni, aikuiseksi kasvaneita miehiä joita oikeasti kiinnosti parisuhde ja perhe-elämä. Yhden heistä, joilla ei myöskään ollut omia lapsia ennestään, kanssa olen edelleen naimisissa.

Säälittävä jätkä, joka ei parempaa saanut.

Vau... Nimität miestäni säälittäväksi jätkäksi, joka ei "parempaa" saanut. Minua parempia varmaan löytyy, mutta miestäni parempia ihmisiä ei ole montaa.

Vierailija
25/322 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekö on tärkeintä että nauttii seksistä? Huutonaurua. 

Monelle miehelle seksi on todella tärkeä asia.

Naisten mielestä seksi on miehelle tärkeää kun naiset ei jaksa vaivautua edes miettimään mitä miehet haluaisivat ja huudellaan noita Jeesuksen vanhoja kliseitä että miestä kiinnostaa vain seksi.

Kun naisena seksi on ainoa mitä tuo pöytään niin onko se mikään ihme että seksiä ainoastaan siittä naisesta haetaan

Vierailija
26/322 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän moni haluaa.Miten muuten on noita 5+ lapsen yh äitejä, joiden lapsilla useampi isä...

Tämä on itselleni usein jotenkin käsittämätöntä. - Jos itse olisin lähivanhempi tai ylipäätään omaisin yhdenkin lapsen ja samanaikaisesti joutuisin elämään sinkkuna, niin olisin tai ainakin nyt haluan uskoa ja kuvitella, että olisin vieläkin tarkempi siitä, kenen kanssa saattaisin edes harkita suhdetta tai tapailua kuin nyt kun minulla ei ole ensimmäistäkään lasta.(...) 

Sinkkumies

Vierailija
27/322 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihan totta puhutaan niin mä en halua alkaa isäksi toisen miehen lapsille, enkä muutenkaan suhteeseen missä nainen on jo "kiinni" tavallaan toisessa miehessä. 

Tämä! Tulee sellainen fiilis, että tulet vain yhdeksi palaksi sen naisen ja tämän exän elämää. Lisäksi sinun pitää se omakin parisuhde-elämä suureksi osaksi tehdä sen naisen lasten ehdoilla, jotka joku vieras pertsa on siittänyt. Juu ei, ennemmin sinkkuna.

Tämä just ehkä eniten. Elämä pyörii naisen lasten ympärillä, ja ne lapset eivät ole edes omiasi. Ja vaikka tapailisit naista ilman lapsia, niin sen naisen elämä pyörii kuitenkin niiden lasten ympärillä. Ei hän lähde extemporee minnekään, lapset pitää hoitaa ja ne ovat aina etusijalla.

Vierailija
28/322 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on valitettavaa, että kunnollinen mies kelpaa vasta sitten, kun lapsia on jo tehty. Ei ole lasten tai naisten etu.

Nykyään ei haluta edes tutustua vaan hypätään sänkyyn ilman kondomia jo viikon päästä. Naisen pitää nuolla hurmurin persettä loppuun asti, kunnes suhde lopulta kuolee. 

Vierailija
29/322 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus on taas näitä, jossa pilkataan äiti-ihmisiä. Vauvapalstalla sinkkuäitejä inhotaan, todellisuudessa asia on aivan eri. Uusperheitä, ihan toimiviakin sellaisia, on kuitenkin paljon oikeasti. 

t. Tinderistä lapsettoman miehen löytänyt, entinen sinkkuäiti

Vierailija
30/322 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nämä "en halua elättää toisen miehen siittämää lasta"- jutut on vähän ylilautahenkisten pikkupoikien ajatusmaailmaa, ei aikuisten miesten. Näkeehän sen jo ihan ovesta ulos katsomalla, että paljon on uusperheitä, joista toisella aikuisella ei ole omia lapsia. Toisenkin "siittämää" lasta voi rakastaa. Ymmärrän että harvalle tämä on varsinainen toive mutta jos tilanne on tuo vaakakupissa painaa aika monet muut asiat kuin joku biologia.

Vierailija
31/322 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

E i halua naisetkaan. Itse ainaki silloin kun olin vielä sinkkunainen, sivuutin kaikki miehet joilla oli jo lapsia.

Vierailija
32/322 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut haluavat. Minulla on kaksi lasta, tosin ovat molemmat jo yli 10-v, ja ainakin minua on haluttu tapailla. En ole kokenut, että olisi vaikeuksia löytää seuraa.

Vierailija
33/322 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa kolmenlaisia naisia, niitä jotka kelpaavat sänkyyn, niitä jotka kelpaavat parisuhteeseen ja niitä keiden kanssa ei kannata olla missään tekemisissä.

Se että nainen kelpaa seksiin ei tarkoita että nainen kelpaa parisuhteeseen ja se että nainen kelpaa parisuhteeseen ei tarkoita että nainen kelpaa seksiin.

Vierailija
34/322 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekö on tärkeintä että nauttii seksistä? Huutonaurua. 

Monelle miehelle seksi on todella tärkeä asia.

Ja monelle yh äidille varsinkin. Ei enää ikinä..

Vierailija
35/322 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta nämä "en halua elättää toisen miehen siittämää lasta"- jutut on vähän ylilautahenkisten pikkupoikien ajatusmaailmaa, ei aikuisten miesten. Näkeehän sen jo ihan ovesta ulos katsomalla, että paljon on uusperheitä, joista toisella aikuisella ei ole omia lapsia. Toisenkin "siittämää" lasta voi rakastaa. Ymmärrän että harvalle tämä on varsinainen toive mutta jos tilanne on tuo vaakakupissa painaa aika monet muut asiat kuin joku biologia.

Tai sitten juuri se biologia. - Halutaan elää ja asua yhdessä kun samalla saa kokopaketin, eikä tarvitse olla ja kärvistellä yksin Ihminen on lauma eläin....

Vierailija
36/322 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies halusi minut ja ymmärsi että mukana tulee lapset. Hyvin kelpaan vielä 27v myöhemminkin, kaikin tavoin:)

Vierailija
37/322 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanotaanko, että tätä yhtä/nykyistä kiinnosti parisuhde ja perhe-elämä, jos heitä useammankin löysit, mutta eivät lopulta jääneet suhteeseen/perhe-elämään. 

Sanotaanko, että kaikki heistä, joita eron jälkeen deittailin, ovat perustaneet perheen. Miehet kertoivat, että he kokivat yh-äitiyden positiivisena merkkinä siitä, että nainen on valmis perheen perustamiseen ja saamaan lisääkin lapsia. Se kun ei ole itsestään selvää. Monet olivat roikkuneet pitkään suhteessa, missä opiskelut, ura, raha-asiat ym. eivät koskaan olleet siinä pisteessä että olisi uskallettu yrittää lapsen saamista.

Vierailija
38/322 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä lapsilla on yleensä toinenkin vanhempi, ja käytännössä kaikissa tuollaisissa tapauksissa joita tiedän, sen toisen vanhemman kanssa tulee aina ylimääräistä takkua.

Vierailija
39/322 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eron jälkeen yksin puoli vuotta omasta tahdostani. Tämän jälkeen aloitin deittailun ja tarjokkaita olisi ollut vaikka joka sormelle. En siis ymmärrä, että miten muka yh-äiti ei voisi löytää kumppania. 

Vierailija
40/322 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On olemassa kolmenlaisia naisia, niitä jotka kelpaavat sänkyyn, niitä jotka kelpaavat parisuhteeseen ja niitä keiden kanssa ei kannata olla missään tekemisissä.

Se että nainen kelpaa seksiin ei tarkoita että nainen kelpaa parisuhteeseen ja se että nainen kelpaa parisuhteeseen ei tarkoita että nainen kelpaa seksiin.

Tämä oli hyvin sanottu. Allekirjoitan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä