Miksi miehet eivät halua tapailla naisia joilla on lapsia?
Miksi miehet eivät halua tapailla naisia jolla on lapsia? Kuitenkin naiset joilla on useita lapsia voivat olla hyvinkin seksuaalisesti aktiivisia ja innovatiivisia, he nauttivat seksistä, heillä on hyvät organisointikyvyt ja he ovat järjestelmällisiä.
Kommentit (322)
Vierailija kirjoitti:
Minusta nämä "en halua elättää toisen miehen siittämää lasta"- jutut on vähän ylilautahenkisten pikkupoikien ajatusmaailmaa, ei aikuisten miesten. Näkeehän sen jo ihan ovesta ulos katsomalla, että paljon on uusperheitä, joista toisella aikuisella ei ole omia lapsia. Toisenkin "siittämää" lasta voi rakastaa. Ymmärrän että harvalle tämä on varsinainen toive mutta jos tilanne on tuo vaakakupissa painaa aika monet muut asiat kuin joku biologia.
No ei niitä uusperheitä kyllä paljoa ole, joista vain toinen on lähtökohtaisesti lapseton. Omien havaintojen mukaan väitän, että ainakin 75% uusperhetapauksista on sellaisia, että molemmilla on pohjilla lapsia. Silloin tuo kuvio on helpompi hyväksyä kun on ikään kuin "tasapeli" ja molempien pitää joustaa eikä vain toisen.
Sitten totesit, että "...vaakakupissa aika monet muut asiat painaa kuin joku biologia". Tuo on juurikin naisen ajattelutapa, koska nainen ajattelee paljon enemmän tunteella kuin mies. Miehelle se biologia on jo tietynlainen evoluution ohjaama sisäinen kunniakysymys ja lapsettomalle varsinkin, että alennutko jonkun toisen ukon siittämien lasten hoitajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Minusta nämä "en halua elättää toisen miehen siittämää lasta"- jutut on vähän ylilautahenkisten pikkupoikien ajatusmaailmaa, ei aikuisten miesten. Näkeehän sen jo ihan ovesta ulos katsomalla, että paljon on uusperheitä, joista toisella aikuisella ei ole omia lapsia. Toisenkin "siittämää" lasta voi rakastaa. Ymmärrän että harvalle tämä on varsinainen toive mutta jos tilanne on tuo vaakakupissa painaa aika monet muut asiat kuin joku biologia.
Helppohan se naisena on vähätellä noita ongelmia. Nainen ei koskaan voi joutua kokemaan sitä että joudut kasvattamaan lasta kuin omaasi vaikka se ei ole oma. Naista kun ei koskaan voi huijata jonkun lapsen äidiksi samalla tavalla kuin miehiä huijataan jatkuvasti kasvattamaan lasta joka ei ole oma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monelle miehelle seksi on todella tärkeä asia.
Ja monille naisille. Mulle on tärkeä.
Parisuhde on vaan toinen nimi sille että sua r a i s k a t a a n tai käytetään hyväksi joka päivä vaikka et haluaisi. Parisuhde hyväksyy sen. Muuten et antaisi kenenkään tehdä noin itsellesi mutta jos menet parisuhteeseen, se on sallittua. Tätä ei moni tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppohan se naisena on vähätellä noita ongelmia. Nainen ei koskaan voi joutua kokemaan sitä että joudut kasvattamaan lasta kuin omaasi vaikka se ei ole oma. Naista kun ei koskaan voi huijata jonkun lapsen äidiksi samalla tavalla kuin miehiä huijataan jatkuvasti kasvattamaan lasta joka ei ole oma
Isyystesti kitin saa netistä.
Tapailin kerran yh naista. Ei siitä hommasta tullut yhtään mitään.
harva ukko diggaa toisten miesten pentuja ne pitää olla omia
Ehkä nämä miehet eivät halua perhe elämää, ei siinä mitään väärää ole. Jotkut taas haluavat tai alistuvat mihin vain ettei tarvitse olla ilman naista. Miksi yritätte pariutua epäsopivassa elämäntilanteessa olevan kumppanin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just. Mä olen lapseton ja mies yksinhuoltaja ja heidän yhteinen 4 v lapsi asuu miehen kanssa mun luona. Välillä tekee tiukkaa kyllä mutta pärjätään. Nainen ei ole kuvioissa kuin kerran kuukaudessa 4 päivää ja on nuori kuten minä, mies reippaasti vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isyystesti kitin saa netistä.
Voihan se eron suoraankin ottaa ilman että loukkaa naisen tunteita vaatimalla isyystestiä joka on suora henkilökohtainen loukkaus naista kohtaan kun pelkästään naisen puheita ei uskota absoluuttisena totuutena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun olin itse yh-äiti, niin miehistä ei ollut pulaa... Löysin paljon parempia miehiä kuin exäni, aikuiseksi kasvaneita miehiä joita oikeasti kiinnosti parisuhde ja perhe-elämä. Yhden heistä, joilla ei myöskään ollut omia lapsia ennestään, kanssa olen edelleen naimisissa.
On olemassa kolmenlaisia naisia, niitä jotka kelpaavat sänkyyn, niitä jotka kelpaavat parisuhteeseen ja niitä keiden kanssa ei kannata olla missään tekemisissä.
Se että nainen kelpaa seksiin ei tarkoita että nainen kelpaa parisuhteeseen ja se että nainen kelpaa parisuhteeseen ei tarkoita että nainen kelpaa seksiin.
En ole tuo, jolle vastasit, mutta noinhan se menee miestenkin kohdalla. Kaikkien kanssa ei tosiaan halua pitempää suhdetta, sitten joidenkin kanssa haluaa. Ja kyllähän siihen sekä naisten että miesten kohdalla vaikuttavat todella monet asiat. Ja toisaalta sama ihminen voi yhdelle olla just sellainen, jonka kanssa haluaa suhteeseen, kun taas joku toinen ei innostu seksisuhdetta enempää. Ja esim. moni mies olisi itselleni ehdoton ei seksiin tai suhteeseen, vaikka joku muu haluaakin suhteen näiden kanssa. Kaikki kun eivät halua samaa eivätkä syty ja kiinnostu samanlaisista.
Vierailija kirjoitti:
E i halua naisetkaan. Itse ainaki silloin kun olin vielä sinkkunainen, sivuutin kaikki miehet joilla oli jo lapsia.
Ero onkin siinä että naisilla on vain kriteerejä joita ei saa kritisoida ja miehellä on vain vaatimuksia joita pitää kritisoida kun mies ei hyväksy naista sellaisenaan kun on.
Valitettavasti siinä tulee ongelmia. Ex ukko kummittelee taustalla jatkuvasti. Lapset tuovat esiin sen ettet ole heidän isä ,jos pitäisi komentaa.ja sitten on näitä naisia jotka eivät ole päässyt eroon exästä.jauhavat koko ajan mitä se nyt sanoi tai teki.ja tietenkin rahaa palaa valtavasti.
Tullut koettua.ei enään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isyystesti kitin sa
Oletko kuullut ehkäisystä???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun olin itse yh-äiti, niin miehistä ei ollut pulaa... Löysin paljon parempia miehiä kuin exäni, aikuiseksi kasvaneita miehiä joita oikeasti kiinnosti parisuhde ja perhe-elämä. Yhden heistä, joilla ei myöskään ollut omia lapsia ennestään, kanssa olen edelleen naimisissa.
On olemassa kolmenlaisia naisia, niitä jotka kelpaavat sänkyyn, niitä jotka kelpaavat parisuhteeseen ja niitä keiden kanssa ei kannata olla missään tekemisissä.
Se että nainen kelpaa seksiin ei tarkoita että nainen kelpaa parisuhteeseen ja se että nainen kelpaa parisuhteeseen ei tarkoita että nainen kelpaa seksiin.
En ole tuo, jolle vastasit, mutta noinhan se menee miestenkin kohdalla. Kaikkien kanssa ei tosiaan halua pitempää suhdetta, sitten joidenkin kanssa haluaa. Ja kyllähän siihen sekä naisten että mie
Ongelma onkin siinä että miehiä kritisoidaan ja haukutaan kun käyttäytyvät samalla tavalla kun naiset käyttäytyvät.
Tämä on yksi niistä lukemattomista asioista missä naiset ei hyväksy mieheltä samanlaista käytöstä miten naiset miehiä kohtelevat.
On paljon asioita missä naiset ei tasa-arvoa miehille salli tai ainakaan naiset ei kohtele miehiä ja naisia tasa-arvoisesti
Vierailija kirjoitti:
Yh äidille mies on vain väline arvoton väline joka otetaan esille vain silloin kun miehen palveluja tarvitaan.
Yh äiti ei koskaan millään tavalla arvosta ja kunnioita miestä ihmisenä vaan pelkästään niitä etuja ja hyötyjä mitä nainen saa miehestä irti itselleen ja lapselleen.
Yh äidit on Suomen yhteiskunnan pahimpia muiden ihmisten hyväksikäyttäjiä omien etujen takia
Olipas katkeraa....kenen etua ja oikeuksia sitten yksinhuoltajan tarvitsisi edustaa ja vahtia, ellei omiaan ja laps(i)ensa?
Kuten edellä kirjoitin niin jos itse olisin sinkkuvanhempi, niin ajattelisin ensin laps(i)eni parasta ja etuja ja vasta sitten mahd. uutta kumppaniani parasta. - Ellei mahd. kumppanini tätä ymmärtäsi, niin hän tuskin olisi minulle sopiva kumppani.
Sinkkumies
Kuinka tyhmä pitää olla, että tätä ei tajua ja sitä pitää erikseen kysyä??!
On vissiin luulot omasta olemisestaan pikkuisen liian suuret.
Mikäli mulla olisi itselläni lapsia, no problem.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo, jolle vastasit, mutta noinhan se menee miestenkin kohdalla. Kaikkien kanssa ei tosiaan halua pitempää suhdetta, sitten joidenkin kanssa haluaa. Ja kyllähän siihen sekä naisten että mie
Niin menee joo en sitä ole kieltänytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yh äidille mies on vain väline arvoton väline joka otetaan esille vain silloin kun miehen palveluja tarvitaan.
Yh äiti ei koskaan millään tavalla arvosta ja kunnioita miestä ihmisenä vaan pelkästään niitä etuja ja hyötyjä mitä nainen saa miehestä irti itselleen ja lapselleen.
Yh äidit on Suomen yhteiskunnan pahimpia muiden ihmisten hyväksikäyttäjiä omien etujen takia
Olipas katkeraa....kenen etua ja oikeuksia sitten yksinhuoltajan tarvitsisi edustaa ja vahtia, ellei omiaan ja laps(i)ensa?
Kuten edellä kirjoitin niin jos itse olisin sinkkuvanhempi, niin ajattelisin ensin laps(i)eni parasta ja etuja ja vasta sitten mahd. uutta kumppaniani parasta. - Ellei mahd. kumppanini tätä ymmärtäsi, niin hän tuskin olisi minulle sopiva kumppani.
Sinkkumies
Kuinka monen naisen kanssa olet saanut rakennettua parisuhteen kun heti alussa tuot esille että sinä olet sitten viimeinen kenen hyvinvointia ajatellaan ja ihan kaikki muut ihmiset menee naisen edelle?