Jos olet yksin ja olet yksinäinen, olet huonossa seurassa
Kommentit (11)
Vain oman voimansa ja arvonsa löytänyt viihtyy yksin.
Yritän olla mahdollisimman paljon yksin, suurin osa ihmisistä on negatiivisia valittaja yksilöitä. Olen rakentanut itselleni mieluisen elämän enkä kaipaa muiden ääntä ja hälinää ympärilleni.
Oma seura parempi kun muu seura. Mistä lie suurin osa tuntemiani ihmisiä on saanut minut tähän tilanteeseen kaiken sen kieroilun, pettämisen ja valehtelun jälkee on hieman vaikea ihmisiin luottaa. Sit lopetin tällasten ihmisten puheisiin uskomisen ja sit oon ite hankala ihmine ku en jaksa mitään liirum laarum juttuja. Ja suurin osa parisuhteista on pelkkää väkivaltaa kuten lehtien otsikoista saa lukea. Joten kuka täs on sairas. Kenties sinä kun väität tuollaista.
En ymmärrä miten ihmiset ketkä eivät itsekään kestä olla itsensä kanssa, kehtaavat vaatia muilta seuraa?
Omassa parhaasss seurassani ehdottomasti olen introvertti mutta hieman myös otrovertti,eksentrinen omien polkujen tallaaja.
Oletko yksin pietarilaisessa kellarissa? Kirjoitusvirheistä päätellen. Ruplavirta ehtynyt?Vodka loppu?
Vitsi ehkä mutta tuossa on perää. Inhottavat ihmiset ei viihdy edes yksin. Aina joku häiritsee ja pilaa elämän.
En pidä ihmisistä,siksi valitsen erakkouden.
Pidän seurastani en ole koskaan ollut erityisemmin yhteisöllinen enkä osallistuva tykkään möllöttää yksin ja hiljaa ihanan itsekästä.