Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on oudoin, hassuin tai järkyttävin parisuhdesääntö mihin olet törmännyt?

Vierailija
17.12.2023 |

Mikä on oudoin, hassuin tai järkyttävin parisuhdesääntö mihin olet törmännyt?

Eli erikoinen sääntö parisuhteessa, mitä molempien tai toisen pitää noudattaa?

Saa olla omista parisuhteista tai toisten parisuhteista.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sellainen etikoinen sääntö, että vaimon pimpsaan ei saanut koskea

Vierailija
2/36 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaseksiä jottei kumpikaan koskettelisi itseään eli pettäisi puolisoa itsensä kanssa, yöllä. Kuukautisten aikoihin minun olisi pitänyt run""ta ensin mies ja sitten itseni hänen nähtensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaveri, joka olleessaan liikkeellä ilman (ex)poikaystäväänsä ei saanut syödä sellaisia ruokia tai tehdä sellaisia asioita mistä poikaystävä olisi myös tykännyt.

Syynä tähän oli se, että poikaystävä pahoitti mielensä (ja mökötti) kun hän jäi lempiruuistaan ja kivasta tekemisestä paitsi.

Eli tyttöjen iltaa suunnitellessa piti ottaa huomioon myös se, mistä kaverin poikaystävä tykkää, että sitä ei ainakaan. Piti keksiä sellaiset ruuat ja tekemiset, mistä poikaystävä ei niin välitä.

Poikaystävä on onneksi ex ja kaverin kanssa ollaan edelleen kavereita. Fiksumpi mieskin on kaverille löytynyt. 

Vierailija
4/36 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen ei saisi tavata omia ystäviään tai sukulaisiaan.

Kaikki rahakulut pitä selostaa toiselle.

Vierailija
5/36 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri sanoin että vaimonsa ei suostu anaaliseksiin, ikinä. En tajua.

Tämän takia kaveri käy muuten panemassa maksullisia ja joskus naispuolista työkaveriaan. 

Vierailija
6/36 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavamiehellä on vaimonsa kanssa yhteiset rahat vaikka mies tienaa enemmän. Yksi ainoa tili 😂 🤦🏼

Vierailija
7/36 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttavamiehellä on vaimonsa kanssa yhteiset rahat vaikka mies tienaa enemmän. Yksi ainoa tili 😂 🤦🏼

Typerä mies.

Vierailija
8/36 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalta kuultu että ainoastaan vessassa saa pieraista.

Vierailija
9/36 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia kaveri käy panemassa mua ja maksullisia ja joskus naispuolista työkaveriaan. 

Okei, kiva järjestely.

Vierailija
10/36 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaveri, joka olleessaan liikkeellä ilman (ex)poikaystäväänsä ei saanut syödä sellaisia ruokia tai tehdä sellaisia asioita mistä poikaystävä olisi myös tykännyt.

Syynä tähän oli se, että poikaystävä pahoitti mielensä (ja mökötti) kun hän jäi lempiruuistaan ja kivasta tekemisestä paitsi.

Eli tyttöjen iltaa suunnitellessa piti ottaa huomioon myös se, mistä kaverin poikaystävä tykkää, että sitä ei ainakaan. Piti keksiä sellaiset ruuat ja tekemiset, mistä poikaystävä ei niin välitä.

Poikaystävä on onneksi ex ja kaverin kanssa ollaan edelleen kavereita. Fiksumpi mieskin on kaverille löytynyt. 

Tekö sitten menitte tuollaiseen mukaan, ettekä nauraneet kippurassa?

Vierailija
11/36 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltaseksiä jottei kumpikaan koskettelisi itseään eli pettäisi puolisoa itsensä kanssa, yöllä. Kuukautisten aikoihin minun olisi pitänyt run""ta ensin mies ja sitten itseni hänen nähtensä.

Itse olisin yöllä unnuttanut ihan kiusallani. Siinähän olisi jätkä hermonnut, kun ei mikään määrä nussimista riitä.

Vierailija
12/36 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai parisuhteessako pitää nykyään tehdä ihan säännöt? Ei meidän vaan tarvinnut semmoisia tehdä. Mistä lie tiedettiinkin, että miten parisuhteessa kuuluu olla. Koskaan ei edes puhuttu jostain pettämisestä kun kumpikin tiesi, ettei niin tehdä. Liekö meidät sitten oli kasvatettu paremmin? Rahatkin oli yhdellä ja samalla tilillä, vaikka tuloeroa jonkin verran olikin. Silloin minä ja puoliso olitiin me, meidän rahat, meidän asunto, meidän auto jne. Joten engelma taitaa olla tämä nykyajan itsekeskeinen miniminäminä- kulttuuri. Joka tämän ikäisen korvaan kuulostaa siltä kun uhmaikäinen päättää itse sitoa kengännauhansa ja kun yrittää auttaa niin se huutaa naama punaisen "MINÄ ITSE.!!!"

Vierailija
13/36 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai parisuhteessako pitää nykyään tehdä ihan säännöt? Ei meidän vaan tarvinnut semmoisia tehdä. Mistä lie tiedettiinkin, että miten parisuhteessa kuuluu olla. Koskaan ei edes puhuttu jostain pettämisestä kun kumpikin tiesi, ettei niin tehdä. Liekö meidät sitten oli kasvatettu paremmin? Rahatkin oli yhdellä ja samalla tilillä, vaikka tuloeroa jonkin verran olikin. Silloin minä ja puoliso olitiin me, meidän rahat, meidän asunto, meidän auto jne. Joten engelma taitaa olla tämä nykyajan itsekeskeinen miniminäminä- kulttuuri. Joka tämän ikäisen korvaan kuulostaa siltä kun uhmaikäinen päättää itse sitoa kengännauhansa ja kun yrittää auttaa niin se huutaa naama punaisen "MINÄ ITSE.!!!"

Niin, se on onnellista, että vaikka ette asioista koskaan edes puhuneet, teillä on joka asiasta täsmälleen samat käsitykset ja arvot. Se on myös todella harvinaista.

Vierailija
14/36 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei nyt kyselty teidän parisuhteestanne, vaan oudoimmista/järkyttävimmistä parisuhdesäännöistä mihin ihmist ovat törmänneet.

Vierailija
15/36 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista sairainta mitä olen havainnut on se, ettei kumppanilla saa olla vastakkaisen sukupuolen ystäviä lainkaan. Vielä sairaampaa on se, että joku suostuu tällaiseen. 

Vierailija
16/36 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini uusi tyttis arvotti omat ystävänsä ja miehen ystävät ihan eri tavalla. 

Me emme voineet enää tehdä mitään ilman suurta sopimista vaikka tyttöystävä ramppasi päivät omilla ystävillään ja kutsui heitä kylään. Jos kutsuimme heidät, niin saattoi sanoa että heille sopii joku tietty päivämäärä kolmen kuukauden päästä.

Asuimme vähän kauempana ja sovimme että nähtäisiin ja olemme yötä siellä tuon välimatkan vuoksi. Tyttis lateli ehdot: tulemme lauantaina, mutta ei saa tulla ennen kuutta. Lähteä pitää su klo 13 mennessä. Omat lakanat, pyyhkeet, yms. ruuat ja juomat. Ei siinä mitään, tarkat kellonajat vähäm ihmetytti, mutta otamme normaalistikin mukaan sen mitä käytämme, ei olisi tarvinnut niin kipakasti sanoa.(tai no silloin kun kaveri oli vielä sinkku, niin hänellä oli meille aina lakanat sun muut) Ja ei olla mitään örveltäjiä tai muuten huonoja vieraita.

Illalla tyttis puhui puhelimeen oman kaverinsa kanssa ja pyysi heidätkin kylään. Puhui näin; tottakai tuutte, no mä hommaan kyydin teille tai taksin, kyl mä maksan! On meillä juotavaa vaik kuinka paljon tuolla, ei tarvii.jne. eli siis omalle kaveripariskunnalleen maksoi sekä taksin että tarjosi illan, sekä tietenkin lakanat sun muut löytyi heille. Jäivät myös sinne hengailemaan kun lähdimme kello 13... Eihän me tietenkään oltu niin läheisiä ystäviä hänelle, mutta ero oli aika räikeä ja kyllä minä ainakin kohtelen hyvin myös puolison kavereita. Hän teki meille ja muille miehen kavereille selväksi, että ne muut ovat odotettuja vieraita, me Saamme tulla käymään(mutta mielummin ei)

Vierailija
17/36 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli sellainen etikoinen sääntö, että vaimon pimpsaan ei saanut koskea

Ei kai tuo erikoinen sääntö ole, meillä ollut jo useamman vuoden ja vaimo luulee, etten koske kenenkään pimpsaan.

Vierailija
18/36 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia kaveri käy muuten panemassa maksullisia ja joskus naispuolista työkaveriaan. 

se annaalisexi eli paskareijän ronkkiminen on muutenkin homojen ja pienimunaisten hommia.

Vierailija
19/36 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukkaa ei saa kammata.

Vierailija
20/36 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverini uusi tyttis arvotti omat ystävänsä ja miehen ystävät ihan eri tavalla. 

Me emme voineet enää tehdä mitään ilman suurta sopimista vaikka tyttöystävä ramppasi päivät omilla ystävillään ja kutsui heitä kylään. Jos kutsuimme heidät, niin saattoi sanoa että heille sopii joku tietty päivämäärä kolmen kuukauden päästä.

Asuimme vähän kauempana ja sovimme että nähtäisiin ja olemme yötä siellä tuon välimatkan vuoksi. Tyttis lateli ehdot: tulemme lauantaina, mutta ei saa tulla ennen kuutta. Lähteä pitää su klo 13 mennessä. Omat lakanat, pyyhkeet, yms. ruuat ja juomat. Ei siinä mitään, tarkat kellonajat vähäm ihmetytti, mutta otamme normaalistikin mukaan sen mitä käytämme, ei olisi tarvinnut niin kipakasti sanoa.(tai no silloin kun kaveri oli vielä sinkku, niin hänellä oli meille aina lakanat sun muut) Ja ei olla mitään örveltäjiä tai muuten huonoja vieraita.

Illalla tyttis puhui puhelimeen

Kaverisi on täys lapanen