Mikä on teidän ÄO:nne?
Kertokaa toki myös koulutustaustaa ja siunattuja älynlahjataustoja
Kommentit (194)
Luultavasti suurempi kuin kengännumero.
Miinukselle menee niinkuin kaikilla muillakin jotka palstalle kirjoittelee.
Ei ole virallisesti mitattu mutta aikoinaa City-lehdessä oli testi josta sain kaikki oikein ja olisin päässyt Mensan viralliseen testiin. Käsittääkseni lähes kaikki virallisessa testissä käyneet läpäisivät seulan. Valitettavasti matemaattinen hahmotuskyky on pahasti rappetunut kun enää ei tarvitse laskea mitään monimutkaista.
126 Mensan testin mukaan, mutta en ole älykäs. Päässä hirveä kaaos ja aikoinaan peruskoulu suoritettu rimaa hipoen.
55v
Jonkun nettitestin mukaan 117. Nähtävästi tällä palstalla tyhmimmästä päästä, mutta näillä mennään mitä on annettu. T. DI
Vierailija kirjoitti:
Jonkun nettitestin mukaan 117. Nähtävästi tällä palstalla tyhmimmästä päästä, mutta näillä mennään mitä on annettu. T. DI
117 on hyvä tulos etenkin jos on selväpäinen ihminen. Joskus olen kadehtinut erään kehitysvammaisen elämää. Kaikki järjestyksessä.
Itsellä hirveä sekamelska päässä. Tavarat hukkuu, laskut unohtuu sikea seurata ohjeita.
Ei tarvitse millään luvuilla päteä kun oikeassa elämässä olen pärjännyt niin hyvin että muut kateellisina haukkuvat. Se jo kertoo minulle että olen älykkäämpi.
20v 111. Lukion pitkän matikan sillä selvitti. Mutta ei se yksin rìitä. Paljon muutakin pitää olla. En osannut hyödyntää koulutusta.
Toisaalta Hitlerin korkeimmat upseerit olivat huippuälykkäitä. Ei kuitenkaan viisaita.
Jos goolaa Ilmaiset IQ- testit, suosituimmat online IQ- testit välittömillä tuloksilla. Siellä on paljon ÄO-testejä helpoista klassisiin ja vaikeisiin ja Einstein-tasoisiin ja todella koviin.
Oikeassa testissä siirretään esineitä/palikoita ihan fyysisesti ja mitataan älyn eri tasoja kuten musikaalisuutta, sosiaalisuutta, eri aisteja (mm ns pelisilmä), taiteellisuutta ja ratkotaan todennäköisyyslaskelmia, joita tulee perustella ja kaikkien kohdalla mitataan myös käytetty aika.
Googlasin Maailman älykkäin ihminen. Eteläkorealaisella miehellä on todistetusti ÄO 210. Puhui 2- vuotiaana neljää kieltä ja suoritti yliopistokursseja 4 vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten olet ainoa rehellinen täällä. Kukapa tietää.
Olen Mensan jäsen, joten älykkyysosamäärän ja vähintään 131 15:n keskihajonnalla. Kesäkoulun kävin aikoinaan. Lähdin kesken lukiota töihin, kun opiskelu ei huvittanut.
Kiinnosti tehdä Mensan kotitesti ja innokkaan alun jälkeen väsyin ja kuviot heilui näytöllä ja ajatukset katkeili. Tulos 101 eli virallisesti tämän ketjun tyhmi olen, jipii.
Älykkyyteni on korkeampi kuin 52,7% väestöllä. Buah.
Minulla se on jonkin verran alle sata. Olen kuitenkin yliopistosta valmistunut. Työelämä on ollut kyllä kivikkoista ja raatelevaa minulle. Olenkohan sittenkin liian vähä-älyinen vaativaan työhön?
Miksi tästä älyn palvomisesta on tullut näin suosittua?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tästä älyn palvomisesta on tullut näin suosittua?
Kun ei ole muutakaan, mitä palvoa.
Mensan mukaan 125. Koulut jäivät kesken, vaikka aina olen töiden ohella jotakin opiskellut. Koulussa sain yleensä hyviä arvosanoja. Hyvin olen pärjännyt elämässä kaikesta huolimatta. Luen paljon ja olen utelias. Viime vuonna aloitin opinnot. Keskittymiskyky on edelleen huono, mutta olen oppinut kontrolloimaan sitä. Pitkäjänteisyys on aina ollut haaste.
126, insinööri it-alalla