Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehelle kaikki on kilpailua?

Vierailija
16.12.2023 |

Ihan outoa? Selvänä ei ainakaan korostu niin, että huomaisjn, mutta kun hän on ottanut, niin kamala kilpailu tulee esille (vaikka ei olisi edes mitään syytä??).

Ymmärtääköhän tästä nyt kukaan mitään?

Jos kerron jostain, mitä olen tehnyt, hän ottaa itseensä "ok, olet paarempi kuin minä!" tai muuta tyhmää kommenttia tulee? Ei siis kykene olemaan ns. myötä iloinen toisen puolesta?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites niiden siittiöiden kilpauinti siellä jossain menikään? Tuloksena siitä sinä ja minä...

Eikös se kisa menny niin että jälkijoukossa kauhovat hitaasti eteenpäin, kunnes alfasiittiöt uivat takaisinpäin ja huusivat:pojat meitä on petetty olemme perseessä. 

Vierailija
22/32 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota en tiedä, mutta miksi puoliso osti ruskeat kengät?  Olisi ollut myös mustat muuten samanlaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies vastaavasti lähtisi ensimmäisen kiukunpuuskan takia, syntyvyys olisi 0.

Vierailija
24/32 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni mies on kilpailusuhteessa puolisoonsa tai ihan suoranaisessa sodassa. Heille on tärkeintä voittaa ja alistaa toinen, eivät ole tiimipelaajia. Heillä on vain oma hyöty mielessä mieluiten ansioton ja muiden kustannuksella. Rakkautta ei ole näissä suhteissa. 

Kokemusta tuollaisesta suhteesta. Miehelle oli tärkeää korostaa olevansa minua parempi ja fiksumpi joka asiassa. Jos kyseessä oli joku naisten juttu, niin sitten hänen siskonsa tai kaverinaisensa oli minua parempi. Eihän tuollaisessa suhteessa todellakaan pelata samassa joukkueessa, vaan soditaan vastakkain. 

Voit pitää 👧huora ne pillupierut ihan sisälläs vaan. 

Vierailija
25/32 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten elämä on kilpailua siitä, kuka pääsee parittelemaan parhaiden naaraiden kanssa.

Jos ei ole rikas, menestyvä, kuuluisa, vahva etc, etc, niin naisia ei saa.

Vierailija
26/32 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen sisko oli rahapulassa myymässä asuntovaunua, jollaisen ostamista olimme sattumalta suunnitelleet jo useamman vuoden. Tykkäämme siis reissata kotimaassa.

Tämä on oikeasti niin hullua, kun kirjoitan tätä, etten meinaa edes uskoa.

Mies KIELTÄYTYI JA KIELSI myös minua ostamasta sitä. Miksikö? Koska ei voi siskon ahdinkoa käyttää niin törkeästi hyväksi.

Joku onnellinen sai hyvän vaunun halvalla (tyyliin 10 000e vaunu useamman tuhannen halvemmalla).

Vierailija
27/32 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja valitsit puolisoksi tämän miehen koska ? 

Vierailija
28/32 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten itsekkyys näkyy siinä että kuvittelevat olevansa elokuvan pääosan esittäjiä.

Todellisuudessa eivät ole. Tämä nykyinen käytöshäiriö koskettaa muuten suurinta osaa ihmisistä.

Selittää hyvin maailman tilanteen ja tilanteet missä on paljon miehiä.

Vuorosanat kuuluu taustalla että minää minäää minää minää.

Vierailija
30/32 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

joopajoo. 

Menkää TÖIHIN.

Vierailija
31/32 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joopajoo. 

Menkää TÖIHIN.

Olen töissä paraikaa. Ei ole juuri tekemistä. 

Vierailija
32/32 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joopajoo. 

Menkää TÖIHIN.

Olen töissä paraikaa. Ei ole juuri tekemistä. 

Olet siis TURHA.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi