Mies, voisitko ryhtyä vakavaan parisuhteeseen ulkomaalaisen naisen kanssa?
Esim. aasialaisen, joka kuitenkin asuu Suomessa?
Kommentit (83)
En aasialaisen, venäläisen tai virolaisen kanssa. Muut käy.
En ainakaan aasialaisen. Eurooppa, tai molemmat amerikat ehkä.
Minä olen nainen ja mulla on ulkomaalainen mies. En ymmärrä miksi ulkomaalainen kumppani olisi ongelma kenellekään kunhan on yhteinen kieli ja arvomaailma on suurinpiirtein samankaltainen.
Olen ollut jo 10 vuotta. Elämäni paras päätös.
mikä ettei? mitä typeriä naisetki kysyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos alkaa aasialaisen kanssa niin lapset on sitten aasialaisen näköisiä.
Suomalaiset ovat aasialaisen näköisiä.
Ennemminkin saamelaiset ovat aasialaisten näköisiä.
Näkemäni saamelaiset, varsinkin ne jotka julkisuudessa pitävät eniten ääntä saamelaisuudestaan ja tuomitsevat saamelaisten kulttuurin omimisen, näyttävät ihan samannäköisiltä kuin me muutkin suomalaiset.
Korealainen nuori nainen olisi unelma.
Jotenkin huvittavaa, kun moni mies on kovasti huolissaan siitä, että he joutuvat elättämään naisystävä, mutta samaan aikaan haaveilevat aasialaisesta, Itä-Eurooppalaisesta ja venäläisestä naisesta, jotka nimenomaan odottavat, että mies elättää heitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Haluan puhdasverisiä suomalaisia lapsia.
No ei niitä tarvitse sen ulkkarin kanssa tehdä.
En halua tuhlata vuosia pelkän reiän kanssa. Lisääntymiseen tässä kuitenkin tähdätään.
Mikä on pelkkä reikä ja miten sen kanssa vietetään aikaa?
Jos on aikomus joskus perustaa perhe, mutta hengailee ihmisen kanssa josta tietää ettei se ole tämä, on yleensä kyse seksisuhteesta ja ajantaposta, toisinsanoen täysin turhasta ihmissuhteesta elämässä.
Ja todellako tämä nainen on sitten sanojesi mukaan pelkkä reikä? Olet varsinainen herrasmies.
Kerrotko vielä, mitä se auttaisi, jos vääntäisi tähän valheellisen kohteliaisuuden? Tulisi hyvä mieli? Jos tiedät olevasi suhteessa pelkän seksin vuoksi, on se ihan sitä itseään. Suloinen pano, mutta siltikin vain pano - happy now?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Haluan puhdasverisiä suomalaisia lapsia.
No ei niitä tarvitse sen ulkkarin kanssa tehdä.
En halua tuhlata vuosia pelkän reiän kanssa. Lisääntymiseen tässä kuitenkin tähdätään.
Mikä on pelkkä reikä ja miten sen kanssa vietetään aikaa?
Jos on aikomus joskus perustaa perhe, mutta hengailee ihmisen kanssa josta tietää ettei se ole tämä, on yleensä kyse seksisuhteesta ja ajantaposta, toisinsanoen täysin turhasta ihmissuhteesta elämässä.
Ja todellako tämä nainen on sitten sanojesi mukaan pelkkä reikä? Olet varsinainen h
Niimpä. Naiset nyt vääntää kaikeista ongelmaa.
Samalla jos nainen harrastaa irtoseksiä ja vakkaripanoja niin hän on vaan voimaantunut ja kypsä nainen joka toteuttaa seksuaalisuuttaan. Ei suinkaan mikään sika ja jako rasia.
Naisten ja miesten ero irtoseksin suhteen on siimä että naiset ei yritä huijata sitä miehiltä. Se on sian ja voimaantuneen ero.
Lähinainen on ympäristöteko. Joku eksoottinen kaunotar haluaa kuitenkin lennellä välilöä kaukaiseen kotimaahan ja lentomatkailu on ilmastorikollisuutta. Naisen pitää olla niin läheltä että hänen kotiin voi maatapitkin matkustaa. Muutenhan olisin täysin tekopyhä ympäristövaatimuksissani.
Olen parhaillaankin, itseasiassa ollut jo 25 vuotta aasialaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nyt olen Chaturbatesta katsellut, niin latinomuijat on suurimmalta osin aika kuumia. Varsinkin kolumbialaiset.
Esim. tällä hetkellä on taas linjoilla semmoinen kolumbialainen kisuli, kuin Alannathomson. Ainoastaan feikkitissit vähän häiritsevät, mutta muuten aika hottis.
Suoran linkin jos laittaa, niin se varmaankin poistetaan. Mutta paikka on siis chaturbate ja tuolla nikillä löytyy.
Yksi toinen kolumbialainen lemppari on Misschelseaa, kahdella a:lla, mutta häntä ei ole nyt vähään aikaan näkynyt.
Jos rakastuisin.
En vain usko, että sellaista tapahtuu, koska eri kulttuuri, kielimuuri, en halua elättää toista ja hänen perhettään, aika harvaa kansallisuutta pidän edes haluttavan näköisenä jne.
Vierailija kirjoitti:
Jos rakastuisin.
En vain usko, että sellaista tapahtuu, koska eri kulttuuri, kielimuuri, en halua elättää toista ja hänen perhettään, aika harvaa kansallisuutta pidän edes haluttavan näköisenä jne.
Mihin perustuu ajatuksesi, että joudut elättämään hänen perhettään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos rakastuisin.
Mihin perustuu ajatuksesi, että joudut elättämään hänen perhettään?
Riippuu toki kansallisuudesta ja kulttuurista.
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko vielä, mitä se auttaisi, jos vääntäisi tähän valheellisen kohteliaisuuden? Tulisi hyvä mieli? Jos tiedät olevasi suhteessa pelkän seksin vuoksi, on se ihan sitä itseään. Suloinen pano, mutta siltikin vain pano - happy now?
Kerroitko herrasmiehenä toiselle osapuolelle, että hän oli vain pelkkä reikä vai harhautitko toisen luulemaan muuta?
Minä olen suhteessa ulkomaalaisen virolaisen naisen kanssa ollut jo vuodesta 2009.
Ai? Miksi noin?