Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka et ole ajanut ajokorttia - Miksi et?

Vierailija
16.12.2023 |

Mikä on sun tekosyysi?

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei töitä -> ei rahaa -> ei ajokorttia -> ei töitä, koska ei ajokorttia.

Ikinä ei ole ajokortittomuus ollut este työnsaamiselle. Haistahtaa tekosyyltä. 

N42, ei päivääkään työtön, ei ajokorttia

Varmaan sinulla on kivaa kuntouttavassa päivätoiminnassasi :)

Ei kaikki elä samanlaista elämää kuin sinä :) Sori siitä, pikkuinen. 

Vierailija
22/79 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä oo ollu este saada töitä. En tosin asukaan jossain periferiassa jossa kaikki kaukana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lamisa kirjoitti:

Epilepsia + en tarvitse, muutin maalta pääkaupunkiseudulle. 

Jos kohtaukset jossain vaiheessa vähenisivätkin sen verran, että kortin hankkiminen olisi mahdollista, niin jossain puskan takana ne saattaisivat värjötellä sopivaa tilaisuutta hyökätä uudestaan -> kortti lähtisi määräajaksi -> ehdin unohtaa liikennesäännöt. Joten kannattaako autokouluun lähteä, jos se olisikin mahdollista jossain vaiheessa.

Kun ne liikennesäännöt on oppinut kerran, niin ei ne noin vaan unohdu. Itse ajan kerran vuodessa pari päivää ja hyvin osaan, vähän ehkä jännittää parin ekan kilometrin aikana kaupungissa ajaessa. 

Vierailija
24/79 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussilla ja junalla pääsee. 

Vierailija
25/79 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kai ole koko elämääsi ollut työttömänä kuitenkaan?

Vierailija
26/79 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kai ole koko elämääsi ollut työttömänä kuitenkaan?

Minä olen aina ollut työtön (valmistuin syksyllä)

Vierailija
27/79 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin aikoinaan hankkinut ajokortin, niin olisi se ollut aivan turha, kun kertaakaan ei ole ollut autolle tarvetta. Tunnen useamman jotka ajoivat ajokortin nuorena eivätkä sen jälkeen ajaneet enää autolla. Ja sitten myöhemmin kun oli tullut tilanne vastaan jossa olisi voinut mennä ratin taakse, niin eivät uskaltaneet enää koska ajamisesta oli kulunut niin kauan aikaa.

Hankin siis ajokortin heti jos/kun sille tulee päivittäistä tarvetta.

Vierailija
28/79 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoin Helsingissä,jossa autoa ei tarvitse,on lähinnä rasite.

Muuttaessani muualle se vain jäi.

Nyt en enää uskalla,ja olen aina pärjännyt ilman.

Vierailija
29/79 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaksi tervettä jalkaa ja pidemmät matkat hoituvat julkisilla. Oliko muuta kysyttävää?

Yläkropassako sitten viiraa kun et saanut korttia vaikka jalat terveitä?

Vierailija
30/79 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkyvyttömällä vanhemmallani ei ollut varaa laittaa koko perheen kuukauden ruokarahoja minun ajokorttiini. Ei varmaan tarvitse selittää, miksi kesätyörahoilleni oli myös muuta käyttöä. En ole myöskään tarvinnut autoa enkä siten autoakaan.

Vierailija
31/79 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaksi tervettä jalkaa ja pidemmät matkat hoituvat julkisilla. Oliko muuta kysyttävää?

Sulla viiraa ilmeisesti pääkopassa, kun et tajua, ettei ajokortti ole mikään välttämättömyys. 

Vierailija
32/79 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun päässä viiraa.

Vierailija
33/79 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole korttia ja olen ollut yli 30 vuotta töissä 

Vierailija
34/79 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen vain yhden vapaa-ehtoisesti kortittoman. Hän vetoaa vihreään elämäntyyliin, sen takia ei ole hankkinut. On myös kavereistani ainoa joka soittelee "voitko hakee mut ja viedä kauppaan?" tai "Ehtisitkö kuljettaa lapseni harrastukseen kun bussit menee huonosti" jne. Tekee tätä koko lähipiirilleen, joten itse näen kortittomat ihmiset valitettavasti rasitteena. 

Vierailija
35/79 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei saanut korttia? Tajuatko, että kaikki ihmiset eivät HALUA ajokorttia?

Vierailija
36/79 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin 35 v kortin ku oli eka kertaa sen verran rahaa

Vierailija
37/79 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tunnen vain yhden vapaa-ehtoisesti kortittoman. Hän vetoaa vihreään elämäntyyliin, sen takia ei ole hankkinut. On myös kavereistani ainoa joka soittelee "voitko hakee mut ja viedä kauppaan?" tai "Ehtisitkö kuljettaa lapseni harrastukseen kun bussit menee huonosti" jne. Tekee tätä koko lähipiirilleen, joten itse näen kortittomat ihmiset valitettavasti rasitteena. 

Koska tekstisi perusteella olet tyhmä, näen kaikki kortilliset ihmiset tyhminä. Sinun logiikkaasi tässä vain noudatan. 

Vierailija
38/79 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuivaile yksityiskohtaisesti, millä tavalla olen sinulle rasite. En ole ikinä pyytänyt sinulta autokyytiä yhtään mihinkään.

t. kortiton

Vierailija
39/79 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvaile yksityiskohtaisesti, millä tavalla olen sinulle rasite. En ole ikinä pyytänyt sinulta autokyytiä yhtään mihinkään.

t. kortiton

Vierailija
40/79 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen. Ei riitä aivokapasiteetti. Olen kyllä ekonomi koulutukseltani mutta autolla ajo on liikaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä