Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder mies halasi ensitreffeillä

Vierailija
16.12.2023 |

Olenko väärässä vai onko tuo jokseenkin creepyä, kun ei olla koskaan nähty ja ensitapaaminen? Mielestäni kättely olisi sulavampi tapa.

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaksi menee joillain elämä.

Vierailija
62/81 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tarkoitus on p*nna niin haliminen on ihan luontevaa. Olen monia naisia halannut ensitreffeillä. Kättely on jotenkin virallista.

Kertoisiko sitten joku, mistä toisen mieltymykset voi etukäteen tietää? Nämä mielipiteet kun tuntuvat jakautuvan aika tasaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aina halaan treffeillä. Olisi outoa treffata jotain tyyppiä, josta ei muka tiedä mitään. T. Nainen

Vierailija
64/81 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tarkoitus on p*nna niin haliminen on ihan luontevaa. Olen monia naisia halannut ensitreffeillä. Kättely on jotenkin virallista.

Kertoisiko sitten joku, mistä toisen mieltymykset voi etukäteen tietää? Nämä mielipiteet kun tuntuvat jakautuvan aika tasaisesti.

No ei niitä voikaan tietää. Joku voi olla mukava, jopa flirttailla, mutta ei halua fyysistä kosketusta. Joku voi olla "kylmempi", mutta halaaminen ei haittaa. Sosiaalista pelisilmää ja ihmistuntemusta tarvitaan arvioimaan, onko ok koskea. Aina ei mene sekään oikein. Jos treffikumppani blokkaa halaamisen takia, niin sitten blokkaa, hän ei halunnut sitä. Ihmisten välisessä vuorovaikutuksessa on aina mahdollisuus väärinymmärrykseen ja mokaankin. Se pitää hyväksyä. Mikään ei ole niin varmaa, kuin epävarmuus. Ei ole mitään eksaktia flow-charttia siihen, saako halata, tarvitaan tilanteen ja fiilisten tulkintaa. Monella tuo tapahtuu ihan luonnostaan.

Vierailija
65/81 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi tuntea tissit 🤗

Vierailija
66/81 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyhkistä xD

Vierailija
67/81 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusi tuntea tissit 🤗

Kukapa ei. Boobsit 😍

Vierailija
68/81 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Poliisi paikalle, palokunta, ambulanssi, mediheli! Onko kaikille silminnäkijöille tarjottu kriisiapua? Mitä tekee maan hallitus?

69/81 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen yleensä halannut kun tapaan treffikumppanin. Kättely tuntuu jotenkin viralliselta. Kerran yksi mies tavatessa ojensi kättään, mutta mä aloin halata, eikö hän vaikuttanut siitä ahdistuvan.

Vierailija
70/81 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet: poistukaa tuolta Tinderistä. Tehkää elämällä jotain muuta ja jättäkää naiset pyörimään noihin deittiappeihin.

Vierailija
71/81 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei niitä voikaan tietää. Joku voi olla mukava, jopa flirttailla, mutta ei halua fyysistä kosketusta. Joku voi olla "kylmempi", mutta halaaminen ei haittaa. Sosiaalista pelisilmää ja ihmistuntemusta tarvitaan arvioimaan, onko ok koskea. Aina ei mene sekään oikein. Jos treffikumppani blokkaa halaamisen takia, niin sitten blokkaa, hän ei halunnut sitä. Ihmisten välisessä vuorovaikutuksessa on aina mahdollisuus väärinymmärrykseen ja mokaankin. Se pitää hyväksyä. Mikään ei ole niin varmaa, kuin epävarmuus. Ei ole mitään eksaktia flow-charttia si

Jos joku nainen on niin jumissa, että halaaminen on vaikeaa, niin ei ole kyllä minun kumppani. Joten ensitreffeihin jäisi.

Vierailija
72/81 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monet panee ensimmäisillä treffeillä. Mutta toki meille av:n siveyden sipuleille halauskin on liikaa. Kättely voi ehkä juuri ja juuri olla hyväksyttävissä rajoissa. Hanskat kädessä tietysti.

Monet mutta ei kaikki. Mä en pannut miehen kanssa toisellakaan kerralla. Seksi ei ole sellaista että siihen ryhdytään noin vaan tuntemattoman kanssa.

Miksei ole? Miehet sitä haluavat ja sanotte että olette samanlaisia miesten kanssa 

Vierailija
73/81 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykin muistaa syyttää kaikkia naisia ahdistelusta kun tulee halaamaan....

Vierailija
74/81 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ainakin minä ja treffikumppani ollaan aina halattu tavatessa, italialaisilla ja ranskalaisilla treffikumppaneilla on vielä tapana antaa ne poskipusut siihen lisäksi. Mielestäni kättely tuntuisi oudolta ja jäykältä ihan kuin olisin jossain työhaastattelussa.

Sama täällä, aina on halattu, eikä siinä ole ollut mitään kummallista. Kehonkieli kertoo myös paljon toisen fiiliksestä ja jos deittikumppanin halaus ei tunnu luontevalta, niin näissä tapauksissa olen toivottanut hyvää jatkoa deittien jälkeen.

Joo, ihmiset toki on erilaisia, mutta en minä halua sellaisen ihmisen kanssa tutustua jolla on kynnys halaamiseenkin. Nimittäin silloin on kynnystä kaikkeen muuhunkin, joten sellaisen ihmisen kannattaa varmaankin katsella itselleen kaltaisensa "rajoittunut" ihminen.

Vierailija
75/81 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ainakin minä ja treffikumppani ollaan aina halattu tavatessa, italialaisilla ja ranskalaisilla treffikumppaneilla on vielä tapana antaa ne poskipusut siihen lisäksi. Mielestäni kättely tuntuisi oudolta ja jäykältä ihan kuin olisin jossain työhaastattelussa.

Sama täällä, aina on halattu, eikä siinä ole ollut mitään kummallista. Kehonkieli kertoo myös paljon toisen fiiliksestä ja jos deittikumppanin halaus ei tunnu luontevalta, niin näissä tapauksissa olen toivottanut hyvää jatkoa deittien jälkeen.

Joo, ihmiset toki on erilaisia, mutta en minä halua sellaisen ihmisen kanssa tutustua jolla on kynnys halaamiseenkin. Nimittäin silloin on kynnystä kaikkeen muuhunkin, joten sellaisen ihmisen kannattaa varmaankin katsella itselleen kaltaisensa "rajoittunut" ihminen.

Deittailu Italiassa ja Ranskassa onkin vähän eri asia, kuin Suomen olemattomassa deittikulttuurissa, jota ei ennen Tinderiä edes ollut.

Vierailija
76/81 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä yleensä nopeasti halaan.

Tokilla treffeillä alkoi heti lääppimään oikein kunnolla. Hyi, ei tuntunut mukavalta.

Vierailija
77/81 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä yleensä nopeasti halaan.

Tokilla treffeillä alkoi heti lääppimään oikein kunnolla. Hyi, ei tuntunut mukavalta.

Toisilla treffeillä ihan viimeistään pannaan, joten epäkohteliasta se olisi kylmiltään sisään lyödä. 

Vierailija
78/81 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos halaaja on komea mies niin se ei ole naisille ongelma mutta jos halaaja on tavallinen mies niin se on ongelma.

Millon tavallisesta miehestä tuli synonyymi rumalle ja luotaantyöntävälle miehelle?

Vierailija
79/81 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos halaaja on komea mies niin se ei ole naisille ongelma mutta jos halaaja on tavallinen mies niin se on ongelma.

Millon tavallisesta miehestä tuli synonyymi rumalle ja luotaantyöntävälle miehelle?

Nykyään 80% miehistä on naisten mielestä luotaantyöntävän näköisiä.

Vierailija
80/81 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin halataan ekoilla treffeillä. Ja ehkä mahdollisesti myös pussataan. Itse en ainakaan jaksa kuluttaa aikaani siihen että odotan monet treffit siihen tuntuuko toinen läheisyys hyvälle ja osaako pussata. Siitä tietää jo paljon onko mitään tulevaisuutta yhdessä. 

Miksi kuluttaisin toisen tai omaa aikaani siihen että pähkäillään onko tässä nyt jotain mahdolisuuksia vai ei. 

Mutta toki kohteliasta on kysyä saako halata. Näin ainakin minun tinder miehet tehneet. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi