Tinder mies halasi ensitreffeillä
Olenko väärässä vai onko tuo jokseenkin creepyä, kun ei olla koskaan nähty ja ensitapaaminen? Mielestäni kättely olisi sulavampi tapa.
Kommentit (81)
Itse kerran vahingossa kättelin ja muija oli ihan huuli pyöreänä. No molemmat kyllä naureskelivat koko tilannetta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tarkoitus on p*nna niin haliminen on ihan luontevaa. Olen monia naisia halannut ensitreffeillä. Kättely on jotenkin virallista.
Paneminen ei ole kaikkien treffien tarkoitus, vaan tutustua siihen toiseen ja katsoa alkaako tapailu ja suhde, jolloin sitten se paneminenkin voi tulla kyseeseen.
Ei voi tulla tapailua tai suhdetta ilman panemista.
No se paneminen astuu kuvioihin sitten pikkuhiljaa aikanaan, ei suinkaan heti kaikilla. Aseksuaalit sitten oma ryhmänsä vielä.
Ei tällaisessa hektisessä internetajassa voi mitään panemisia alkaa odottelemaan. Jos ei ensitreffeillä lohkea niin se on sitten tattis ja mo
Sitäpaitsi olen ollut uskossa jo yli 20 vuotta eikä minulla ole edes kuolemanpelkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tarkoitus on p*nna niin haliminen on ihan luontevaa. Olen monia naisia halannut ensitreffeillä. Kättely on jotenkin virallista.
Paneminen ei ole kaikkien treffien tarkoitus, vaan tutustua siihen toiseen ja katsoa alkaako tapailu ja suhde, jolloin sitten se paneminenkin voi tulla kyseeseen.
Ei voi tulla tapailua tai suhdetta ilman panemista.
No se paneminen astuu kuvioihin sitten pikkuhiljaa aikanaan, ei suinkaan heti kaikilla. Aseksuaalit sitten oma ryhmänsä vielä.
Ei tällaisessa hektisessä internetajassa voi mitään panemisia alkaa odottelemaan. Jos ei ensitreffeillä lohkea niin se on sitten tattis ja moro.
Kannattaa sitten ennen niitä ensitreffejä kertoa, että hakee vain pelkkää seksiseuraa.
Kannattaa sitten ennen niitä ensitreffejä kertoa, että hakee vain pelkkää seksiseuraa.
Miksi pitäisi kertoa tuollaista kun se ei kerran ole totta?
Kamala keskustelu! Tottakai Tinder-miehen kanssa on jutellut paljonkin ennen tapaamista ja jännittää mahdottomasti. Halaus on ehdottomasti hyvä juttu tunnelmaa rentouttamaan ja kertoo mielestäni vain siitä, ettei toista ainakaan ajattele ihan vastenmieliseksi.
Mulla on melkein toisin päin, että jos mua ei halaisi, kokisin treffit liian jäykiksi ja kokisin, ettei ole kemiaa.
Vierailija kirjoitti:
No onhan se totta, jos ensitreffeillä haluaa panna ja jos ei lohkea, niin ei halua nähdä sitä toista enää. Eli seksi oli se ainoa mitä haki siltä tapaamiselta.
Vierailija kirjoitti:
Voi jösses, mitä skeidaa. Haluanko panna myös vanhempiani, ystäviäni, sisaruksiani jne., kun halaan heitäkin aina tavatessa? Myös miesystäväni vanhemmat halasivat minua ensitapaamisella. Halusivatko hekin kanssani seksiä?
Toisille vähän tuntemattomampienkin halaaminen on ihan luonnollista, toiset taas eivät sellaisesta tykkää ollenkaan. Jos treffeillä on ollut mukavaa ja tunnelma on ollut hyvä, niin ihan hyvin voi halata treffien päätteeksi ja kiittää mukavista treffeistä ennen kotiinlähtöä, jos on sellainen olo. Ei se ole creepyä. Jos treffit taas ovat menneet ihan puihin ja mitään yhteistä ei tunnu olevan, niin sitten halaaminen on vähän kiusallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se totta, jos ensitreffeillä haluaa panna ja jos ei lohkea, niin ei halua nähdä sitä toista enää. Eli seksi oli se ainoa mitä haki siltä tapaamiselta.
No eikä ollut. En vaan halua parisuhteeseen sellaisen henkilön kanssa jolla on estoja seksin suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Toisille vähän tuntemattomampienkin halaaminen on ihan luonnollista, toiset taas eivät sellaisesta tykkää ollenkaan. Jos treffeillä on ollut mukavaa ja tunnelma on ollut hyvä, niin ihan hyvin voi halata treffien päätteeksi ja kiittää mukavista treffeistä ennen kotiinlähtöä, jos on sellainen olo. Ei se ole creepyä. Jos treffit taas ovat menneet ihan puihin ja mitään yhteistä ei tunnu olevan, niin sitten halaaminen on vähän kiusallista.
Haha, mä taidan olla sellainen halailija. Joskus kollegoiden kanssa huomannut, että jotkut vaivaantuu, kun toiset taas on ihan mukana. :D
Jos treffeillä mies ei halaisi minua kohdatessa, päättelisin, ettei ulkonäköni livenä miellyttänyt häntä, vaan hän ns. vetäytyi. Treffit olisi pilalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jösses, mitä skeidaa. Haluanko panna myös vanhempiani, ystäviäni, sisaruksiani jne., kun halaan heitäkin aina tavatessa? Myös miesystäväni vanhemmat halasivat minua ensitapaamisella. Halusivatko hekin kanssani seksiä?
Tässä on nyt varmaan se, että osa ihmisistä ajattelee halaamiseen liittyvän jotain seksuaalista ja se on tapa päästä jotenkin koskettelemaan toista. Sitten ollaan me, jotka halataan tavatessa ystäviä ja sukulaisia ja se kuuluu normaaliin käytökseen eikä seksi liity siihen mitenkään. Ehkä kaikki eivät ole oppineet lapsuudessaan halaamaan platonisesti, vaan toisen koskettamiseen liittyy aina seksi, muutoin toista ei edes taputeta olkapäälle. Eri
Ja minä kun luulin olevani erityisen hitaasti lämpenevä kun en ole ollut valmis ja halukas harrastamaan seksiä naisen kanssa hänen selkesätä vihjausesta huollimatta kolmansien treffien yhteydessä, vaan sain tälää palstlata kehoituksen hakeutua pikaisesti hoitoon kun kukaan ei halua kumppanikseen yhtä seksuaalisestiestynyttä ja omissa harhoissa elävää miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa sanota, että halaaminen on luontevaa VAIN jos haluaa seksiä. Siinä sanotaan, että silloin se on luontevaa. Voi olla muulloinkin. Onko oikeasti suomen kielen hallinta niin heikkoa, että tavallista jos-niin -rakennetta ei ymmärretä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikä ollut. En vaan halua parisuhteeseen sellaisen henkilön kanssa jolla on estoja seksin suhteen.
Kuinkahan moni määrittelee henkilön, joka ei halua hypätä ensitapaamisella tai toisellakaan tapaamisella vieraan, uuden ihmisen kanssa sänkyyn, jotenkin estoiseksi seksin suhteen. He nyt haluavat tutustua siihen mahdolliseen seksikumppaniinsa ensin, ehkä vähän ihastuakin ensin. Taitaa joillakin sitten nykyään olla oletus, että jokaisen treffimielessä tapaamansa ihmisen kanssa pitäisi heti nopeasti harrastaa seksiä. Sitten toisaalta sängystä sänkyyn hyppijöitä haukutaan ja halveksitaan, että vähän ristiriitaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni määrittelee henkilön, joka ei halua hypätä ensitapaamisella tai toisellakaan tapaamisella vieraan, uuden ihmisen kanssa sänkyyn, jotenkin estoiseksi seksin suhteen. He nyt haluavat tutustua siihen mahdolliseen seksikumppaniinsa ensin, ehkä vähän ihastuakin ensin. Taitaa joillakin sitten nyky
Ei hajuakaan, mutta koska en omia suhteitani pohjaa mihinkään kansalliseen konsensukseen, vaan ihan omaan mielipiteeseeni niin sillä ei nyt varsinaisesti ole minkään valtakunnan merkitystä.
Ei hajuakaan, mutta koska en omia suhteitani pohjaa mihinkään kansalliseen konsensukseen, vaan ihan omaan mielipiteeseeni niin sillä ei nyt varsinaisesti ole minkään valtakunnan merkitystä
Totta, jokainen voi määritellä omat vaatimuksensa kumppanille, ja jos ensitreffeillä seksin harrastaminen on sellainen vaatimus, niin sitten se on, eihän siinä nokan koputtamista. Pitää vain ymmärtää, että kaikki eivät ole samaa mieltä ja sellainen, joka vähän odottaa, saattaa ollakin lopulta aika estoton ja kokeilunhaluinen, kun luottamusta on jo luotu.
Vierailija kirjoitti:
Ei hajuakaan, mutta koska en omia suhteitani pohjaa mihinkään kansalliseen konsensukseen, vaan ihan omaan mielipiteeseeni niin sillä ei nyt varsinaisesti ole minkään valtakunnan merkitystä
Totta, jokainen voi määritellä omat vaatimuksensa kumppanille, ja jos ensitreffeillä seksin harrastaminen on sellainen vaatimus, niin sitten se on, eihän siinä nokan koputtamista. Pitää vain ymmärtää, että kaikki eivät ole samaa mieltä ja sellainen, joka vähän odottaa, saattaa ollakin lopulta aika estoton ja kokeilunhaluinen, kun luottamusta on jo luotu.
No todennäköisemmin ne jatkossakin seksiin nuivasti suhtautuvat löytyy sieltä odottelijoiden ryhmästä, joten ihan todennäköisyyksien mukaan tässä pelataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No todennäköisemmin ne jatkossakin seksiin nuivasti suhtautuvat löytyy sieltä odottelijoiden ryhmästä, joten ihan todennäköisyyksien mukaan tässä pelataan.
Okay. Eli et siis myöskään sheimaa ihmisiä, jotka harrastavat heti tapaamansa kanssa seksiä. He ovat saattaneet tehdä niin jo monta monituista kertaa, jos stereotypioiden ja todennäköisyyksien kanssa pelataan. Oikeastaan hyvä asennehan sulla on sitten, etsit kaltaistasi ja niistä kaltaisistaan sen onnen ehkä paremmin löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okay. Eli et siis myöskään sheimaa ihmisiä, jotka harrastavat heti
No en tietenkään. Ihmisten seksihistoria ei kuulu minulle, mutta hyvä tietysti jos sitä kokemusta siltä saralta löytyy.
Dream on dreamer !