Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder mies halasi ensitreffeillä

Vierailija
16.12.2023 |

Olenko väärässä vai onko tuo jokseenkin creepyä, kun ei olla koskaan nähty ja ensitapaaminen? Mielestäni kättely olisi sulavampi tapa.

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla isot täyteläiset rinnat? Silloin itse ainakin mielelläni halaan ensitreffeilläkin.

T: TinderMies

🖕

Vierailija
22/81 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet panee ensimmäisillä treffeillä. Mutta toki meille av:n siveyden sipuleille halauskin on liikaa. Kättely voi ehkä juuri ja juuri olla hyväksyttävissä rajoissa. Hanskat kädessä tietysti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitus on p*nna niin haliminen on ihan luontevaa. Olen monia naisia halannut ensitreffeillä. Kättely on jotenkin virallista.

Vierailija
24/81 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko halaus kaverillinen vai sellainen, jossa koitti päästä kopeloimaan? Jos jälkimmäistä niin ei jatkoon. Monelle halaus on ihan tavallinen juttu ystävien ja sukulaisten kesken, niin miksei uuden tuttavuudenkin kanssa. Toki siihen ei pidä liittyä mitään seksuaalista. 

Joo, se olisi kyllä kauheaa, jos treffeihin liittyisi jotain seksuaalista. :D

Halauksen varjolla kouriminen tai hiplaaminen ei ole soveliasta treffeilläkään, varsinkaan ensitapaamisella. 

Vierailija
25/81 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nussimisen jälkeen vai?

Vierailija
26/81 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monet panee ensimmäisillä treffeillä. Mutta toki meille av:n siveyden sipuleille halauskin on liikaa. Kättely voi ehkä juuri ja juuri olla hyväksyttävissä rajoissa. Hanskat kädessä tietysti.

Monet mutta ei kaikki. Mä en pannut miehen kanssa toisellakaan kerralla. Seksi ei ole sellaista että siihen ryhdytään noin vaan tuntemattoman kanssa.

Vierailija
27/81 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi saattana. Oot ällö.

Vierailija
28/81 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tarkoitus on p*nna niin haliminen on ihan luontevaa. Olen monia naisia halannut ensitreffeillä. Kättely on jotenkin virallista.

Paneminen ei ole kaikkien treffien tarkoitus, vaan tutustua siihen toiseen ja katsoa alkaako tapailu ja suhde, jolloin sitten se paneminenkin voi tulla kyseeseen. 

Vierailija
29/81 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livauttiko myös munan sisään?

Vierailija
30/81 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paneminen ei ole kaikkien treffien tarkoitus, vaan tutustua siihen toiseen ja katsoa alkaako tapailu ja suhde, jolloin sitten se paneminenkin voi tulla kyseeseen. 

Ei voi tulla tapailua tai suhdetta ilman panemista.

Vierailija
31/81 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Superalfagigachadit ei nussimisen jälkeen halaile, vaan pieraisee ja alkaa googletella autonosia, luennoiden kryptovaluutoista. 

Vierailija
32/81 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItä ihmettä? Mitä pahaa halaamisessa on? 

Vierailija
33/81 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin minä ja treffikumppani ollaan aina halattu tavatessa, italialaisilla ja ranskalaisilla treffikumppaneilla on vielä tapana antaa ne poskipusut siihen lisäksi. Mielestäni kättely tuntuisi oudolta ja jäykältä ihan kuin olisin jossain työhaastattelussa.

Vierailija
34/81 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se paneminen astuu kuvioihin sitten pikkuhiljaa aikanaan, ei suinkaan heti kaikilla. Aseksuaalit sitten oma ryhmänsä vielä. 

Vierailija
35/81 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se paneminen astuu kuvioihin sitten pikkuhiljaa aikanaan, ei suinkaan heti kaikilla. Aseksuaalit sitten oma ryhmänsä vielä. 

Ei tällaisessa hektisessä internetajassa voi mitään panemisia alkaa odottelemaan. Jos ei ensitreffeillä lohkea niin se on sitten tattis ja moro.

Vierailija
36/81 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuiko tämä panoa ennen vai jälkeen? Molemmat ok.

Vierailija
37/81 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyrin halaamaan heti naista ystävällisesti ensitreffeillä, jotta antaisin avoimen vaikutelman. Muuten nainen voi luulla minun olevan pelokas tai etten ole kiinnostunut. Paitsi silloin kun näen naisen olevan pelokas.

Vierailija
38/81 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla isot täyteläiset rinnat? Silloin itse ainakin mielelläni halaan ensitreffeilläkin.

T: TinderMies

🖕

Ensimmäinen feministi löytyi! 😂

Vierailija
39/81 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MItä ihmettä? Mitä pahaa halaamisessa on? 

Onhan se creepyä jos tuntematon mies halaa. Selkeästi haluaa vain seksiä.

Vierailija
40/81 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaus on ok. Pahin oli kyllä yksi brasilialainen mies, joka yritti antaa mulle kielarin heti tavatessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan