Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä juttu se on, että :"Päätettiin, ettei osteta toisillemme lahjoja"

Vierailija
16.12.2023 |

Onneks nii ei tässä suhteessa. Mukavahan se on jotain pientä edes saada ja hankkia. 

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin ostan vaimolle uudet korvakorut, kaulaketjun, käsilaukun, hemmottelu lahjakortin hierontaan ja kampaamoon lahjakortin.

Oikeasti? Hitto mitä rahan tuhlausta.

Oikeasti, mitä sillä rahalla muutakaan tekee? Ei sitä saa mukaansa täältä lähtiessä.

Ja sitä roinaako saa?

Vierailija
22/73 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika surkimuksena pitäisin itseäni, jos unohtelisin vaimoni syntymäpäiviä tai olisin liian aikaansaamaton hankkiakseni hänelle joulu- tai syntymäpäivälahjaa. Ei sen lahjan tarvitse välttämättä mikään kallis olla, huomioiminen on tärkeintä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin ostan vaimolle uudet korvakorut, kaulaketjun, käsilaukun, hemmottelu lahjakortin hierontaan ja kampaamoon lahjakortin.

Oikeasti, mitä sillä rahalla muutakaan tekee? Ei sitä saa mukaansa täältä lähtiessä.

Hys hys - on muotia olla mukavaatimaton, perus hyvesignalointiketju 😅

Vierailija
24/73 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Ja kaikkien laiskojen moukkien ihana tekosyy olla aina muistamatta läheisiään. 

Vierailija
25/73 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika surkimuksena pitäisin itseäni, jos unohtelisin vaimoni syntymäpäiviä tai olisin liian aikaansaamaton hankkiakseni hänelle joulu- tai syntymäpäivälahjaa. Ei sen lahjan tarvitse välttämättä mikään kallis olla, huomioiminen on tärkeintä.

Mulle ainakin riittää lahjaksi puolisolta onnen toivotus ja vaikka hartiahieronta/hyvän ruuan valmistaminen. Yhtään lisää roinaa en tänne halua. En ole materiaalisti. Naimisissa 22v.

Vierailija
26/73 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi et ole mun mies, vuosien saatossa kertynyt koruja niin että olen vienyt jo myyntiin ja muutenkin hävittänyt turhaa tavaraa.

Eli emme osta mitään toisillemme.

No ei koruja tietenkään osteta sellaiselle, joka ei niitä halua tai käytä. Onhan noita kaikenlaisia muitakin vaihtoehtoja, mutta lienee liian vaivalloista vaivata päätään tai käyttää aikaansa minuuttiakaan omaan puolisoonsa.

Vierailija
27/73 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ainakin riittää lahjaksi puolisolta onnen toivotus ja vaikka hartiahieronta/hyvän ruuan valmistaminen. Yhtään lisää roinaa en tänne halua. En ole materiaalisti. Naimisissa 22v.

En minäkään osta mitään roinaa. Hieronta sen sijaan on ihan hyvä idea, lahjakorttina ammattilaiselle. 

Vierailija
28/73 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä oletkin Kunnon Mies 😍

Ihan perusjamppa olen, täytyyhän vaimoa nyt arvostaa edes ton verta.

Mitä odotat itse saavasi lahjaksi? 

Vierailija
29/73 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki lahjoja on kiva saada mutta en halua epämääräistä tavaraa tai koruja. Jos saan jotain lempiherkkuani, villasukat, kukkakimpun tms olen onnellinen. Tai jos lapseni tarjoavat mulle synttärikahvit

Miehen kanssa ostettiin pari vuotta sitten talo ulkomailta ja todettiin että se kuittaa muutamat hääpäivä- ja muut lahjat!

Vierailija
30/73 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Tuletko siitä oikeasti onnelliseksi ja kauan se onnemi kestää. Viikon kuluttua et edes muista lahjaasi.

Osalla ihmisistä on ihme tapa kerätä krääsää itselleen

Vierailija
31/73 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka sä ehkä kärsit siitä, että ei ole oikein rahaa eikä mitään mitä esitellä ystäville ja tutuille, niin onko vaikea ymmärtää, että joillekin ostaminen ja lahjojen saaminen ei ole mikään vuoden kohokohta. En kaipaa lahjoja, minulla on kaikki mitä tarvitsen ja vähän liikaakin.

Vierailija
32/73 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä44279 kirjoitti:

Suomeksi: ei ole rahaa. Ootko tosiaankin noin yksinkertainen?

Tämä! Kirottua että kaiken maailman tutut menevät hankkimaan lahjoja etukäteen ilmoittamatta. Ei ole mahdollista ostaa itse mitään, kun lakko ja autoremppa on tyhjentänyt tilin.

Vierailija
33/73 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Materiaalisti? Kuolen 😂😂😂

Vierailija
34/73 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Tuletko siitä oikeasti onnelliseksi ja kauan se onnemi kestää. Viikon kuluttua et edes muista lahjaasi.

Osalla ihmisistä on ihme tapa kerätä krääsää itselleen

Osalla on ihme tapa kuvitella, että lahjat ovat automaattisesti jotain nurkkiin jäävää krääsää. Ja se toisen ilahduttaminen on aika kiva juttu vaikkei siitä mitään vuosia kestävää euforiaa jäisikään. Miten olisi vaikka kiva leikkokukkakimppu syntymäpäivänä tms? Ei, kun sehän maksaa monta euroa, ihan hukkaan menee, eikä sitä paitsi oikein viitsisi ja koskas ne syntymäpäivät edes olikaan? 😂

Vierailija
35/73 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies otti itseensä kun en nimipäivänä muistanut lahjalla. Meitä on moneen junaan.

Vierailija
36/73 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä44279 kirjoitti:

Suomeksi: ei ole rahaa. Ootko tosiaankin noin yksinkertainen?

Rahaa on. Mutta myös liikaa tavaraa. Ei kaivata yhtään mitään lisää. Syötävää, juotavaa ja poltettavaa, kuten vanha naapurini sanoi juhliin kutsuessaan, jos on pakko jotain ostaa.

Joku arveli, että on mukava ostella. Itse inhoan ostoksilla luuhaamista.

Vierailija
37/73 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaulaketjun? S/M-henkistä menoa.

Vierailija
38/73 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse voi olla, että heillä ei ole rahaa, tai toisella osapuolella ei ole. Monesta ei näe päällepäin, että elävät ihan kädestä suuhun tai jopa luotolla. Voi olla kalliin näköiset vaatteet ja auto, mutta ostaa ruokaa luotolle.

Vierailija
39/73 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ei aikusille lahjoja -jutut johtuvat itaruudesta ja/tai laiskuudesta. Kaikkeen muuhun laitetaan rahaa ja energiaa, mutta ei omaan puolisoon.

Hmm. Mun mies huomioi mut jo arjessa ihan kiitettävästi.

Näin talvella tuo kukkia joka lauantai. Pienikin huokaisu jäätelönkaipuusta ja hän lähtee vaikka iltaysiltä hakemaan. Rapsuttaa auton ikkunat aamulla ja laittaa lämmityksen päälle kun lähden töihin. Vie ja hakee jos en halua lähteä autolla liikenteeseen (on itse etätöissä). Rakastaa kierrellä kaupoissa ja antiikkimarkkinoilla ja yllyttää ostamaan jos näen jotain kivaa. Hoitaa ruokaostokset ja usein on herkkuruuat odottamassa kun tulen kotiin. Siivoaa ettei mun tarvitse. 

Nämä lahjat on mulle ne tärkeimmät! Korut on mulla aina samat häneltä saadut, harmittaa kun aikoinaan sain paljon koruja jotka jää käyttämättä. 

Vierailija
40/73 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Materiaalisti? Kuolen 😂😂😂

Kuolepois vaan! Säästyy mahdollinen miehesikin lahjojen osto stressiltä :)