Millainen persoona nähdään naisvaltaisessa työyhteisössä uhkana?
Millainen persoona nähdään naisvaltaisessa työyhteisössä uhkana?
Kommentit (30)
En tiedä mutta itse olen herkkä ja ujo ja olen menossa naisvaltaiseen työpaikkaan. Muut naiset ovat myös vanhempia kuin minä. Mitenköhän siellä pärjään?
Pitkä ja varmaan aika komeakin mies.
Sellainen, joka ei ymmärrä ettei työelämässä enää tarvitse olla se äidin vaatima kympintyttö vaan 6,5 suoritus riittää.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mutta itse olen herkkä ja ujo ja olen menossa naisvaltaiseen työpaikkaan. Muut naiset ovat myös vanhempia kuin minä. Mitenköhän siellä pärjään?
Pärjäät kun mukaudut yhteisöön, etkä yritä keksiä sitä polkupyörää uudelleen.
Minä-minä-tyypit on uhka kaikkien muiden hyvinvoinnille sukupuolesta tai työpaikan/minkä tahansa yhteisön sukupuolijakaumasta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä ja varmaan aika komeakin mies.
Jaa ennemminkin naiset ovat sulaa vahaa, sanoisin ennemmin kauniin naisen olevan uhka naisvaltaisella alalla. Monta kertaa naureskellut miten akat alkavat heti haukkumaan nuorta kaunista naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pärjäät kun mukaudut yhteisöön, etkä yritä keksiä sitä polkupyörää uudelleen.
En minä tiedä miten mukaudutaan yhteisöön.
ei käytä päihteitä, ei juorua, seuraa aikaansa (tiede, ajankohtaisaiheet), ei katso saippuaoopperoita tai tositv-ohjelmia eikä näin ollen osaa tai jaksa myöskään keskustella niistä. Elää ehkä muutenkin terveellisesti - esim. ruoka-aikoina menee mielummin ostamaan kaupasta oikeaa ruokaa kuin pizzeriaan, hampurilaisbaariin tai sokerileipäpikaruokalaan. Aika lailla tuolla reseptillä alkaa naisvaltaisilla aloilla naisen karttaminen ja samalla reseptillä saa myös miesten huomion, joka on myöskin uhkaavaksi koettu naisvaltaisilla aloilla - kateus.
No vaikka semmonen joka puhuu kahvitauolla arameaa ja palvoo saatanaa
Sellainen joka on hiljaa eikä osallistu juoruiluun ja pahanpuhumiseen.
Sellainen joka yrittää muuttaa asioita paikassa jossa on tehnyt asiat aina samalla tavalla
lähes poikkeuksetta kaikki naiset.
Monissa naisvaltaisissa työpaikoissa työskennelleenä totean että kaikki paikat ei ole niin myrkyllisiä kuin toiset. Useimmiten sellainen joka ei ymmärrä ettei työkaverit jaksa kuunnella sun valittamista ja varsinkaan henkilökohtaisista asioista valittamista jatkuvasti koetaan raskaaksi ja ikäväksi työkaveriksi.
Yli aktiivinen joka säätää ja ohjailee kaikkea.