Millainen persoona nähdään naisvaltaisessa työyhteisössä uhkana?
Millainen persoona nähdään naisvaltaisessa työyhteisössä uhkana?
Kommentit (30)
Vanhahkolla ja kauniillakaan ei ole helppoa, olen vielä älykäs ja kokenut.
En tiedä mutta tässä miten narsisti nainen kertoo työpaikkansa hengestä: miksi nainen on naiselle susi? Olen ollut töissä useammassa naisvaltaisessa työpaikassa ja ne ovat aivan hirveitä. Joka puolella vehkeillään ja puukotetaan selkään, paitsi minä itse joka olen pyhimys ja muut ovat minulle kateellisia koska, olen niin kaunis ja pätevä.
Täti-tomera joka jyrää kaiken. Todennäköisesti myös hänellä on luonnevika.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka ei ymmärrä ettei työelämässä enää tarvitse olla se äidin vaatima kympintyttö vaan 6,5 suoritus riittää.
Sinä olet uhka työyhteisölle. Saa..n lusmuilija. Irtisanomisuojan poisto saisi koskea sinua.
Tee kuule palvelus kaikille ja mene työterveyteen sitä ennen. Pääsi alkaa selkeästi levitä jo.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka yrittää muuttaa asioita paikassa jossa on tehnyt asiat aina samalla tavalla
Joo, tää on ehkä hyvä. Toisaalta, eipä kukaan myöskään miesvaltainen ala hyväksy tyyppiä, joka pärähtää uutena paikalle alkaen neuvoa kokeneita vanhoja työntekijöitä. Nöyryys uutena työntekijänä ja kunnioitus vanhoja työntekijöitä kohtaan lienee hyvä omata kun menee uuteen paikkaan.
En tiedä, en näe ketään uhkana. Itse olen selvinnyt seuraavia periaatteita noudattaen:
-Töissä ollaan töissä, ei sydänystäviä hakemassa.
- Kohtelen kaikkia perusystävällisesti, myös niitä joista en pidä.
- En puhu pahaa takanapäin, joskus saatan puhua hyvää selän takana.
- En jaa kotiasioita, kukaan ei jaksa kuunnella pienen janina-eevertin kuulumisia päivittäin.
- Jos joku kuitenkin jauhaa kotiasioitaan, teeskentelen kuuntelevani.
- Teen työni hyvin, kannan vastuun omista virheistäni enkä syyttele muita.
Toisia kontrolloiva olematta esihenkilöasemassa. Tekee selväksi, että omat näkemykset ja tavat ovat parempia kuin muiden.
Uhan kokijaa itseään kauniimpi, mukavampi, ahkerampi tai älykkäämpi nainen.