Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuuluuko miehen huutaa saadessaan?

Vierailija
16.12.2023 |

Vai pitävätkö naiset enemmän perinteisestä ähkäisystä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vähintänkin Tarzan-huuto on paikallaan. Tietävät seinä- ja kerrosnaapuritkin, että on ollut onnistunut pano.

Vierailija
2/13 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain silloin kun jää kokonaan ilman.

Vierailija
4/13 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiva kuulla, että toinen nauttii. Itse tykkään, siitä kun hän yrittää pidättää ääntelyään, mutta pimppi tekee niin hyvää, että sieltä kuuluu huohotuksen läpi pieniä voihkaisuja. Orgasmin hetkellä saa vaikka karjua mun puolestani jos karjututtaa (ollessamme kahden). Kyllä sen huomaa, kun tekee niin ihanaa ettei mölyt pysy mahassa. Senkin huomaa, kun se on aitoa ääntelyä, eikä videoista ja leffoista opittua teeskentelyä.

Tuossa muistelen ekaa poikaystävääni joka oli niin aito kuin voi olla kanssani. Miten paljon hän nautti seksistä ja minusta ja minä hänestä. Samaa olotilaa on ollut yllättävän vaikeaa toistaa. Tiedän, tiedän, olen ollut onnekas ja täällä muistellaan liikaa nuoruutta mutta hei minkäs teet :)

Vierailija
5/13 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluu. Ja silloin monesti myös kuuluu:

" Tule Apuun, Alma.." 

..

Tosi on.

Vierailija
6/13 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonelukat ei kyllä huutelr eikä herätä huomiota vaikka on naarasta saaneetkin siittää. 

Kutsuisi vaan kilpailevia uroksia paikalle häiritsemään.

Vierailija
7/13 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuuluu. Ja silloin monesti myös kuuluu:

" Tule Apuun, Alma.." 

..

Tosi on.

..se olikin se, Selma..

Vierailija
8/13 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää mylviä kuin härkä.

Vierailija
9/13 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orgasmin hetkellä saa vaikka karjua mun puolestani jos karjututtaa (ollessamme kahden). Kyllä sen huomaa, kun tekee niin ihanaa ettei mölyt pysy mahassa.

Onko naisen nimen huutaminen ihanaa vai vaivaannutavaa?

Jaana, jaana, JAAAAAAANAAAAAA!!!!

Vierailija
10/13 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihanaa kun mies pitää ääntä.

Vierailija
11/13 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Orgasmin hetkellä saa vaikka karjua mun puolestani jos karjututtaa (ollessamme kahden). Kyllä sen huomaa, kun tekee niin ihanaa ettei mölyt pysy mahassa.

Onko naisen nimen huutaminen ihanaa vai vaivaannutavaa?

Jaana, jaana, JAAAAAAANAAAAAA!!!!

Minusta se olisi todella outoa. Kiusallistakin. Mutta varmasti moni tykkää, ihmiset kun on erilaisia.

Vierailija
12/13 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietysti. Kaviaarileipää samalla sofistikoidusti mutustellessa on vaikea huutaa. 

Vierailija
13/13 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut vaimoni on kouluttanut hiljaiseksi. Minua kun ei voi muuten kuulemma ottaa mukaan mihinkään yhteismajoituksiin tai vanhemmille kylään ellen kykene hillitsemään alkukantaista ääntelyäni.

Se koulutus tapahtui niin, että vaimo antoi handjobia ja keskeytti aina kun olin saamaisillani. Koska saan tulla vain, jos kykenen näyttämään ihan normaalilta.

Kauan se kesti, mutta kiitos vaimoni erikoiskoulutuksen, niin nyt pystyn saamaan orgasmin vaikka täyudessä ruokapöydässä samaan aikaan keskustellen eikä kukaan huomaa, jos vaimoni on runkannut pöydän alla mulle siemensyöksyn.