Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Neulominen on kallis harrastus. Ostin juuri kassillisen islantilaista villaa yhteen villapuseroon. Hinta 88 euroa

Vierailija
16.12.2023 |

Muita neuloosin uhreja?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama positiivinen havainto tuli tehtyä täälläkin, 10kg painonpudotus säästi reilusti rahaa neulelangoissa! Tästä motivaatiota neuloville laihduttajille!

Ja olen jo ennestään säästänyt siinä, että olen keskivertoa lyhyempi.

Vierailija
22/27 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin parikymppisenä autoillessani Norjassa kaveriporukan kanssa ihan tavallisesta kyläkaupasta norjalaisen käsin tehdyn villapaidan. Ai että se oli kaunis eikä kutittanut lainkaan. Pidin koko viikon matkan sitä aivan onnessani.

En noin nuorena tiennyt, että niitä saa vain tuulettaa. Tietty kotona iskin pyykkikoneeseen ja ulos tuli yllätys yllätys nuken paita. Itkeä vollotin siin sitten, koska tiesin, etten samanlaista enää koskaan saa. Työkaveri lohdutti kertoen, että hänelle kävi samalla tavalla ja oli nauranut hervottomasti nostettuaan puseron pyykkikoneen päälle pystyyn. No nauruksi se meni minullakin ja ei muuta kuin taas oli yksi elämän oppitunti. Ei se puseroparka ollut edes likainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin ettei Islannista edelleenkään riitä lampaanvillaa vientiin. Mitähän olet oikeasti ostanut?

Vierailija
24/27 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostin parikymppisenä autoillessani Norjassa kaveriporukan kanssa ihan tavallisesta kyläkaupasta norjalaisen käsin tehdyn villapaidan. Ai että se oli kaunis eikä kutittanut lainkaan. Pidin koko viikon matkan sitä aivan onnessani.

En noin nuorena tiennyt, että niitä saa vain tuulettaa. Tietty kotona iskin pyykkikoneeseen ja ulos tuli yllätys yllätys nuken paita. Itkeä vollotin siin sitten, koska tiesin, etten samanlaista enää koskaan saa. Työkaveri lohdutti kertoen, että hänelle kävi samalla tavalla ja oli nauranut hervottomasti nostettuaan puseron pyykkikoneen päälle pystyyn. No nauruksi se meni minullakin ja ei muuta kuin taas oli yksi elämän oppitunti. Ei se puseroparka ollut edes likainen.

<3

Vierailija
25/27 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ajattele että jotkut pitää neuleita huonoina halpalahjoina. 

Vierailija
26/27 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ostin jämerän fistauskoneen miehelleni. Maksoi 780€.👵

Mikä malli?? Kiinnostaisi myös antaa lahjaksi

Vierailija
27/27 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset