Ei minusta ole töihin
En kykene heräämään aikaisin ja kuormitun helposti sosiaalisissa tilanteissa. En ole oikein edes kovin hyvä missään.
Elää minunkin kuitenkin pitäisi ja ahdistaa leikkaukset. Säästöjä ei luonnollisesti ole.
Kommentit (95)
Täyttä asiaa. Kaikki korvaukset pois lusmuilijoilta ja turhan valittajilta, jotka eivät viitsi edes itse yrittää.
Ei se työnteko kannata...voi tulla työperäisiä sairauksia,kulumaa,syöpää,työtapaturmia yms..ja sitten olet ainoastaan oman onnesi varassa Kelan ja työkkärin pompoteltavana kun eläkkeelle pääsy tyssätään..kannattaa käyttää kaikki yhteiskunnalliset edut mitä irti saa,monet on tosi taitavi "lypsämään" ja selvinneet ilman tuota työhullutusta,mistä vouhkataan joka lööpissä jatkuvasti..
Jaoin 10 vuotta sanomalehteä ja välillä tein lisäksi iltasiivouksia.
Ei se ollut aina mukavaa herätä yhdeltä yöllä mutta kun nousi vaan, laittoi vaatteet, otti termospullosta kahvitilkan. Pienet leivät varalta autoon jos heikotus. Sitten vaan meni eikä ajatellut säätä tai pimeyttä tms. Joskus ajattelin että työssä pitää olla kuin hevonen tai härkä silmien sivuilla laput. Kun tuli kotiin kuudelta sitten ennen nukkumaanmenoa katsoa että lapset heräsivät kouluun ja joskus saatoin viedäkin.
Ei tullut mieleen että joillain tuilla saisin enemmän rahaa tai etten osaa tai en viitsi tai en jaksa. Kerran kysyin sos.tstossa mutta perintömetsän pari hehtaaria olisi pitänyt hakata eli myydä puut.
Oletpa äärimmäisen heikkotasoinen ihminen, ap. Ennen vanhaan olisit jo kuollut heikkouteesi. Nyt yhteiskunta joutuu elättämään sinut, koska et itse viitsi edes yrittää.
Kyllä muitakin tympii nousta aikaisin aamulla ja olla ihmisten kanssa tekemisissä, ajattelitko, että muut nauttivat niistä?
Siitä huolimatta moni ponnistelee töissä. Tosin nyt on niin kova työttömyys, että ainulla tuskin on pelkoa työllistymisestä.
Olen kuulemma työkyvytön työkkärin mielestä. Ei ne laita mulle mitään hakupakkoja edes. Urheilen paljon, poljen 20-40 km päivisin. Olen hyvässä kunnossa mielestäni ja energiaa on.
Ei sinun tarvitse elää. Miksi ihmeessä?
jos et pysty muuhun kuin loisimaan, niin MIKSI sinun sitten pitäisi elää?
Onneksi työttömiltä leikataan lisää ja pakotetaan ahtaammalle. Suunta on oikea.
Vierailija kirjoitti:
Sairaseläkkeelle, mars!!
Ei vaan köyden jatkoksi, mars! Loisten elatus on loppu nyt!
Vierailija kirjoitti:
Olen kuulemma työkyvytön työkkärin mielestä. Ei ne laita mulle mitään hakupakkoja edes. Urheilen paljon, poljen 20-40 km päivisin. Olen hyvässä kunnossa mielestäni ja energiaa on.
Oot siis älyllisesti heikkolahjainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää vaan löytää itselleen sopiva ala. Jos mahdollista tehdä pelkästään ilta/yö työtä niin se voisi sopia paremmin.
Rohkeasti vaan kokeilemaan mikä ois oma juttu.
Voisit kokeilla esim. siivousta, postin jakamista, marketissa voi työskennellä varastossa tai hyllyttämässä tavaroita, vanhusten kotihoitoa suoritetaan pääsääntöisesti yksin, henkilökohtainen avustaja (näissä on monesti tarjolla ihan pieniäkin vuoroja muutoma tunti viikossa).
Työkokeilua kannattaa pyytää työkkäristä.
Sosiaaliset tilanteet kuormittaa. En ole hyvä ihmisten kanssa.
Ap
Niin kuormittaa muakin. Siitä huolimatta teen töitä viisi päivää viikossa enkä käytä kuormittumista tekosyynä. Kaikkeen oppii, kun viitsii vähän nähdä vaivaa. Ei se töissä käyminen muillekaan ole ongelmatonta.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi työttömiltä leikataan lisää ja pakotetaan ahtaammalle. Suunta on oikea.
Näiltä periaatteessa työttömiltä on ok leikata. Ne, jotka tekevät töitä ja näkevät vaivaa työllistyäkseen ovat tukensa ansainneet.
Sairaseläkkeelle, mars!!