Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedätkö ihmistyypiin, jolle aina kaikki on tuotu tarjottimella?

Vierailija
16.12.2023 |

On hemmoteltu lapsena, aina saanut kaiken periksi ja yleensä vauraasta kodista. Mitään todellisia vastoinkäymisiä ei ole koskaan ollut ja hemmotellusta on kasvanut ilkeä kiusaaja. Aikuisena iskä hoitaa prinsessalleen työpaikan (kyllä, useimmiten naispuolisia nämä) ja prinsessa ei ole koskaan lähettänyt yhtään hakemusta mihinkään koska iskä. Tai sitten työpaikat on muuten suhteilla hommattu. Miten nämä kiusaajat ovatkin melkein kaikki näitä iskän prinsessoja?

Kommentit (100)

Vierailija
81/100 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä on näissä paljon.

Vierailija
82/100 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tällaisen iskän ja äiskän prinssin. Suomenruotsalainen, kaikki työpaikat saanut suhteilla. Pitää kuitenkin kaikkea omana ansionaan ja kokee että hänellä on oikeus enempään kuin toisilla.

Vastoinkäymisiä on tullut sitten aikuisiällä kun parisuhteet ovat yksi toisensa jälkeen kariutuneet miehen itsekkyyteen, impulsiivisuuteen sekä kyvyttömyyteen minkäänlaisiin kompromisseihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/100 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki joilla on Kela-gold

Vierailija
84/100 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitähän tänne on varsinkin vuodesta 2015 tullut ihan riittävästi.

Ei yhtään mitään velvollisuuksia, vaan rahaa tulee pyytämättä ja jos älyää pyytää, niin rahaa tulee lisää.

Vierailija
85/100 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedön henkilön joka opiskeluaikana töissä iskän johtamassa yrityksessä. Valmistuttuaan meni töihin firmaan jossa isä myös vaikuttanut.

Vierailija
86/100 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne. Mutta yhden sellaisen tunnen joka kateellisena viljelee tällaisia ajatuskuvioita. 

Vierailija
87/100 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostatpa katkeralta. 

Tiedän kaltaisesi, joka oli myrkyllisen kateellinen eräälle mielestään "prinsessalle". Ei tiennyt mitään muuta kuin ulospäin näkyvät asiat tämän "prinsessan" elämästä, eli ei juuri mitään. 

Älä sinäkään tee aloittajasta oletuksia kun et tiedä taustoja.

Se ei ole oletus, että aloittaja on katkera. Se on täysin selvää kaikille hänen viestinsä lukeneille.

Vierailija
88/100 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen isin prinsessa, mutta kyllä mä ihannitse olen käynyt lukion, päässyt yliopistoon pääsykokeen kautta ja saanut sitten töitä. Taitaa olla kuitenkin aika harvassa ne joiden iskät voi luoda lapsilleen jopa työuran. Pitäisi ensinnäkin olla samalla alalla. Vai puhutaanko jostain hanttihommista joihinnei edes tarvita koulutusta?

Vierailija
89/100 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen isin prinsessa, mutta kyllä mä ihannitse olen käynyt lukion, päässyt yliopistoon pääsykokeen kautta ja saanut sitten töitä. Taitaa olla kuitenkin aika harvassa ne joiden iskät voi luoda lapsilleen jopa työuran. Pitäisi ensinnäkin olla samalla alalla. Vai puhutaanko jostain hanttihommista joihinnei edes tarvita koulutusta?

Hyi kamalaa. Miksi haluat olla isin prinsessa. Kuulostaa pedolta. 

Vierailija
90/100 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi kamalaa. Miksi haluat olla isin prinsessa. Kuulostaa pedolta. 

Onko sekin hemmottelua?

Vierailija
91/100 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ennenki huomannut että nämä kateellisten sönkötykset ovat aivan samanlaisia henkilöstä riippumatta. Tämäkin on kuin mun anopin käsialaa, vaikka anoppi ei taatusti käy täällä.

Vierailija
92/100 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta kateellisia riittää, kuten ap.

Vierailija
93/100 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen monta. Todella toivon, että karma kostaa eikä elämä jatkossa kohtele silkkihansikkain. Jokaiselle tekee hyvää kohdata vastoinkäymisiä, kasvattaa ihmisenä. Kyllä ne iskät kuolevat jossain kohtaa. Tosin näillä on tapana ottaa miehekseen uusi iskä. 

Pahan ja kuoleman toivominen muille pitäis kyllä olla asiatonta sisältöä automaattisesti täällä. Noin myrkyllisen ihmisen pitäisi hakeutua hoitoon. Todella sairasta.

Vierailija
94/100 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ja aina 🤪

Vierailija
95/100 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta tiedän, että joistain on tahalleen valehdeltu niin. Eikö huvittavaa jos jostain valehdellaan että on rikkaasta perheestä, not, saanut kaiken mitä haluaa ala-ikäisenä, not, ollut itsekäs, not, tuhlari, ehkä ennen perhettä voisi puhua silloin kun oli varaa mällätä sanotaan, että huono säästämään.

Itseasiassa huvittavaa, kun on ollut melkein päinvastoin. Suurimman osan elämästään elänyt melko pienillä tuloilla ja tehnyt kovaa paskasta duunia niiden roposten eteen ja puhutaan hyväosaisena. 

Sitä paitsi, jos joku haluaa urputtaa vastuuttomuudesta siinä, että joku velkaantuu ja ei maksa velkojaan sanon siihen vaan, että monta vuotta itse jaksaisit käydä töissä, josta ulosmitataan niin paljon, että elämiseen jää sama kun työttömällä. I

Itse kävin muutaman vuoden tuollaisessa tilanteessa, mutta siihen se jäi. Velkaa ei ollut järkyttävän paljon, mutta väheni etana vauhtia. Ei kuulemma voinut järkevämmin vähentää sitä velkaa. Esim. jos oli velkaa monelle velkojalle piti maksu ottaa kaikkiin tyyliin 20€ pääomaa ja 80€ korkoa. Ei ihmekään, että ei vähentynyt millään. Kuulemma tuo oli ainoa tapa kertoi ystävällinen uo mies. 

Joo oma vika. Niin on toisen ihmisen ta... aminenkin, mutta tuntuu että joskus typerästä ja holtittomasta rahankäytöstä on pahempikin ihminen kun murhaaja ja saa elinkautisen. Kun ei ole ollut järkevää rahankäyttöä! Ja tietenkin jos noin on ollut, niin koko lopun ikääsi, pitäisi olla supernuuka ja järkevä rahankulutuksessa! 

Tuhlauskin on suhteellista. Jos pienet tulot, eli mällättäväksi asumiskulujen jälkeen ei jää paljon, ei yksinkertaisesti voi olla hirveä tuhlari, vaikka nyt joskus jotain ostaisikin, mikä ei olisi ollut välttämätöntä.

"Kyllä ne velat on maksettava siitä työttömmyystuestakin tai pienestä palkastakin lohkeaa jo usea satanen" joopa joo, rajansa kaikella. 

Vierailija
96/100 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat tavikset esittää tuota ihmistyyppiä, kun häpeävät itseään.

Vierailija
97/100 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Kaksi kappaletta. Molemmat ovat tällä hetkellä ehdolla presidentinvaaleissa. Stubb ja Harkimo.

Vierailija
98/100 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän. Kaksi kappaletta. Molemmat ovat tällä hetkellä ehdolla presidentinvaaleissa. Stubb ja Harkimo.

Myös Björn Wahlroos kuuluu tuohon samaan joukkoon.

Vierailija
99/100 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mutta kateellisia riittää, kuten ap.

Ilkeästä luonteesta ja kittämättömyydestä kateellinen?

Vierailija
100/100 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

x