Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka ghostaa surutta?

Vierailija
16.12.2023 |

Aiemmin sitä tehtiin paljon minulle ja teininä olin suorastaan hajoamassa siihen. Nykyään pistän vahingon kiertämään ja nautin kun muut ihmettelee käytöstäni. Nautin suuresti kun ne selvästi ahdistuu ja yrittää saada minut reagoimaan viesteihin. Niin metsä vastaa kun siihen huutaa.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaaminen on vielä ok, jos toista ihmistä ei oo koskaan nähnyt. Mut jos on jo tavannu toisen niin ei se oo reilua ja yhdyn siihen, että se lasketaan henkiseks väkivallaks. 

Myös se on väärin, että ghostaa jos on sovittu jo treffit eikä niitä peru, lopettaa vaan vastaamisen. Mut niin kauan ku on vaan kirjoiteltu ni mun mielestä on ok vaan lopettaa se kirjottelu. Toki jos toiselta tulee kasapäin viestejä tän jälkeen niin on reilua kertoa missä mennään. 

Vierailija
22/41 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että joku on yleistä, ei vielä tee siitä tervettä. Jos pitää ghostaamista normaalina, niin en ihmettele yhtään, että on sinkku. Miten voisikaan saada hyvää parisuhdetta, jos suhtautuu noin kylmästi ihmisiin, eikä ole alkeellisimpiakaan käytöstapoja? 

Onko todella niin vaikeaa sanoa tai edes kirjoittaa: Sori, mutta en halua jatkaa tapailua, koska minua ei kiinnosta tarpeeksi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tehny ekojen treffien jälkeen niin, etten laita mitään jos toinen ei laita. Mut jos toinen kysyy millon nähdään uudestaan tms niin oon vastannu tyyliin "Sä oot tosi mukava ja oli tosi kiva nähdä, mutta mulle ei tullu sitä sellasta kipinää. Toivon, että löydät pian sen mitä etsit"

Vierailija
24/41 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghoustaukseen pitää tottua. Jokainen kerta kun tulet ghoustatuksi paksuntaa nahkaasi. Lopulta ghoustatuksi tuleminen ei tunnu enää missään.

Vierailija
25/41 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaaminen on kehittymättömän ihmisen toimintaa. 

Huomaa, että tässä ketjussa kaikki ei kylläkään edes käsitä mitä ghostaaminen tarkoittaa. 

Vierailija
26/41 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ghoustaukseen pitää tottua. Jokainen kerta kun tulet ghoustatuksi paksuntaa nahkaasi. Lopulta ghoustatuksi tuleminen ei tunnu enää missään.

Joo, kyllähän itsensä voi aina kovettaa ja kuolla yksin ja tunteettomaan. Tai kyllä ne tunteet siellä pinnan alla on, vaikka kuinka uskottelisi itselleen muuta. Pettymykset kuuluvat elämään, ja jos suojelee itseään pettymyksiltä, jää helposti elämä elämättä. 

Vierailija
27/41 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, kyllähän itsensä voi aina kovettaa ja kuolla yksin ja tunteettomaan. Tai kyllä ne tunteet siellä pinnan alla on, vaikka kuinka uskottelisi itselleen muuta. Pettymykset kuuluvat elämään, ja jos suojelee itseään pettymyksiltä, jää helposti elämä elämättä. 

Öö, nyt en oikein ymmärrä. Miten se on itsensä suojelemista pettymyksiltä, jos ihminen totuttaa itsensä siihen että ghostausta joutuu sietämään, ja jatkaa vaan päämäärätietoisesti deittailua. Tuohan on nimenomaan itsensä suojelemisen vastakohta, tuo on menemistä eteenpäin vastoinkäymisistä ja haasteista huolimatta.

T. Eri kuin kenelle vastasit

Vierailija
28/41 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ghostaan lähes aina. Ja toisaalta mut on myös ghostattu useita kertoja.

Ok, harmittaahan se toki silloin kun tulee itse ghostatuksi, mutta vaikea tässä on ketään alkaa ghostaamisesta moralisoimaan, kun kerran teen itse ihan samaa. 

Vierailija
29/41 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te joiden mielestä ghostaaminen kuuluu asiaan niin koskeeko se myös muuta henkistä väkivaltaa? Entä ihan fyysistä väkivaltaa?

Vierailija
30/41 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Te joiden mielestä ghostaaminen kuuluu asiaan niin koskeeko se myös muuta henkistä väkivaltaa? Entä ihan fyysistä väkivaltaa?

Mun mielestä ghostaaminen kuuluu asiaan ja on täysin ok, mutta en kannata henkistä tai fyysistä väkivaltaa.

Vierailija
31/41 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuollaisen ghostaamisen hyväksyminen ja normalisointi on portti kaikelle muullekin huonolle käytökselle. Sääli huomata kuinka some ja tietotekniikka on muuttanut ihmisten käytöstapoja huonompaan suuntaan. Ei tuo mitään hyvää tuo tullessaan. 

Vierailija
32/41 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä minä ghostasin? Elämä ei ole jatkuvia uusia tuttavuuksia, onneksi.

Vierailija
33/41 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tuollaisen ghostaamisen hyväksyminen ja normalisointi on portti kaikelle muullekin huonolle käytökselle. Sääli huomata kuinka some ja tietotekniikka on muuttanut ihmisten käytöstapoja huonompaan suuntaan. Ei tuo mitään hyvää tuo tullessaan. 

Ghostaamista harrastetaan nykyään todella paljon. Tästä voidaan mielestäni päätellä, että se on nykypäivänä hyväksyttyä ja normaalia, koska eihän sitä muuten tehtäisi niin paljon. 

Huono ja ikävä ilmiöhän se on, siitä olen ihan sama mieltä kanssasi. Mutta näyttää siltä että se on tullut jäädäkseen. 

Vierailija
34/41 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Te joiden mielestä ghostaaminen kuuluu asiaan niin koskeeko se myös muuta henkistä väkivaltaa? Entä ihan fyysistä väkivaltaa?

Ei ghostaaminen ole välttämättä henkistä väkivaltaa. Aina on ollut täysin normaalia, että suurimmassa osassa tutustumisia mielenkiinto saattaa hiipua jos huomaa ettei toinen ole se mitä etsii. Ghostaamisesta on puhuttu vasta muutamia vuosia, ja alkuun sillä tarkoitettiin ilman selitystä katoamista jo aloitetusta suhteesta. Nykyään pidetään ghostaamisena jo sitä että on vaihdettu pari viestiä ja toinen ei jaksa kiinnostua. Se mitä nykyään pidetään ghostaamisena oli ennen ihan tavallinen toimintatapa, eikä sitä pidetty mitenkään vääränä tai ihmeellisenä. Ei katsottu että ihminen olisi parin viestin tai tapaamisen jälkeen vielä velvollinen mihinkään. Tässä asiassa deittimaailma ei ole mielestäni raadollistunut vaan muuttunut päinvastoin sensitiivisemmäksi. Viimeksi deittaillessani ihmettelin kun moni kertoi että aikoo edetä jonkun muun kanssa tai vastaavan syyn miksi eivät enää viestittele. Ihan kivaltahan se totta kai tuntuu, mutta en olisi ilman viestiäkään ihmetellyt asiaa, saati suuttunut, koska tuollainen on mielestäni itsestäänselvää eikä kukaan ole minulle selityksiä velkaa jos ei olla suhteessa.

Vierailija
35/41 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ghostaaminen ole välttämättä henkistä väkivaltaa. Aina on ollut täysin normaalia, että suurimmassa osassa tutustumisia mielenkiinto saattaa hiipua jos huomaa ettei toinen ole se mitä etsii. Ghostaamisesta on puhuttu vasta muutamia vuosia, ja alkuun sillä tarkoitettiin ilman selitystä katoamista jo aloitetusta suhteesta. Nykyään pidetään ghostaamisena jo sitä että on vaihdettu pari viestiä ja toinen ei jaksa kiinnostua. Se mitä nykyään pidetään ghostaamisena oli ennen ihan tavallinen toimintatapa, eikä sitä pidetty mitenkään vääränä tai ihmeellisenä. Ei katsottu että ihminen olisi parin viestin tai tapaamisen jälkeen vielä velvollinen mihinkään. Tässä asiassa deittimaailma ei ole mielestäni raadollistunut vaan muuttunut päinvastoin sensitiivise

100% samaa mieltä.

Vierailija
36/41 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ghostaamista harrastetaan nykyään todella paljon. Tästä voidaan mielestäni päätellä, että se on nykypäivänä hyväksyttyä ja normaalia, koska eihän sitä muuten tehtäisi niin paljon. 

Huono ja ikävä ilmiöhän se on, siitä olen ihan sama mieltä kanssasi. Mutta näyttää siltä että se on tullut jäädäkseen. 

Ole se muutos jonka haluat maailmassa nähdä. Jos jokainen selittää sen itselleen tuolla tavalla, että kaikki ghostaa, se on ihan normaalia, niin ei ihmekään jos kaikki ghostaa. Ei sen tarvi eikä kuulu olla normaalia, se on yksiselitteisen huonoa käytöstä ja raukkamaista. Miksi sen pitäisi olla hyväksyttyä ja normaalia jos se on ikävä ja huono ilmiö? Eikö ihmiset sitäpaitsi ole yhtään huolissaan maineestaan, että antaa itsestään noin typerän kuvan ghostaamalla? Miksi asiallinen ja toisia kunnioittava käytös on niin vaikeaa nykypäivänä? 

Vierailija
37/41 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ghostaaminen ole välttämättä henkistä väkivaltaa. Aina on ollut täysin normaalia, että suurimmassa osassa tutustumisia mielenkiinto saattaa hiipua jos huomaa ettei toinen ole se mitä etsii. Ghostaamisesta on puhuttu vasta muutamia vuosia, ja alkuun sillä tarkoitettiin ilman selitystä katoamista jo aloitetusta suhteesta. Nykyään pidetään ghostaamisena jo sitä että on vaihdettu pari viestiä ja toinen ei jaksa kiinnostua. Se mitä nykyään pidetään ghostaamisena oli ennen ihan tavallinen toimintatapa, eikä sitä pidetty mitenkään vääränä tai ihmeellisenä. Ei katsottu että ihminen olisi parin viestin tai tapaamisen jälkeen vielä velvollinen mihinkään. Tässä asiassa deittimaailma ei ole mielestäni raa

Jos tyyppi, jota olen deittaillut, paljastuu jollain lailla sairaaksi päästään, olen ghostannut ihan kylmästi. Jos miehistä pelkkiä pershäiriöisiä on 15-20 % ja varmaan päälle sama määrä masentuneita/muuten psyykkisesti oireilevia, niin useinhan sitä oman hyvinvointinsa takia ghostaamiseen päätyy.

Vierailija
38/41 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku haluaa jättää itsestään huonon kuvan ghostaamalla? Ei tarvitse väkisin ketään tavata tai viestitellä, mutta kohtelias lopetus ei ole suuri vaiva. Kiitos, mutta en halua enää pitää yhteyttä. Tms. 

Vierailija
39/41 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku haluaa jättää itsestään huonon kuvan ghostaamalla? Ei tarvitse väkisin ketään tavata tai viestitellä, mutta kohtelias lopetus ei ole suuri vaiva. Kiitos, mutta en halua enää pitää yhteyttä. Tms. 

Kiitos mutta en halua enää pitää yhteyttä kuulostaa minusta töykeämmältä kuin antaa viestittelyn luonnollisesti hiipua pois jos siitä ei kerran ole syntyäkseen mitään suurempaa.

Jos viestittely hiljenee niin en sitä jää miettimään, mutta tuollaisen viestin jälkeen todellakin jäisin ihmettelemään että mistä nyt tuulee ja olenko loukannut.

Vierailija
40/41 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä noissa tilanteissa ei ole varma haluaako enää tavata ja ajattelee, että pitää takoa vähän aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän