Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka ghostaa surutta?

Vierailija
16.12.2023 |

Aiemmin sitä tehtiin paljon minulle ja teininä olin suorastaan hajoamassa siihen. Nykyään pistän vahingon kiertämään ja nautin kun muut ihmettelee käytöstäni. Nautin suuresti kun ne selvästi ahdistuu ja yrittää saada minut reagoimaan viesteihin. Niin metsä vastaa kun siihen huutaa.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista. 

Vierailija
2/41 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja taitaa edelleen nostaa ghostaamisen suuremmaksi asiaksi kuin se on. 

Pääsääntöisesti se mitä nykyään kutsutaan ghostaamiseksi on vain ihan normaalia kiinnostuksen hiipumista/puuttumista. En minä ala jollekin yksittäiselle treffikumppanille selittämään mitään miksi hän ei kiinnosta, enkä toisaalta odota mitään tilintekoa toiseltakaan.

Älä ota, Ap asioita niin vakavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaaminen jättää takaportin auki voi jollain keksityllä syyllä palata takaisin . Kun ei kunnolla pistä poikki ja sano selvästi et kiinnosta minua. Jos ei löydäkään ketään kiinnostavampaa tai uusi suhde ei toimi voi palata kiusaamaan sitä jota ghostasi alunperin ja lähteä jälleen hetken päästä uuden perään. Kun nyt vain kaikki ghostatut muistaisivat ettei ilman selityksiä lähteviä oteta takaisin vaikka kuinka anelisivät.

Vierailija
4/41 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsääntöisesti se mitä nykyään kutsutaan ghostaamiseksi on vain ihan normaalia kiinnostuksen hiipumista/puuttumista. En minä ala jollekin yksittäiselle treffikumppanille selittämään mitään miksi hän ei kiinnosta, enkä toisaalta odota mitään tilintekoa toiseltakaan.

Se on myös henkistä väkivaltaa kuten olen itse kokenut ja myöhemmin huomannut muiden käytöksestä. Tosin en enää välitä.

Vierailija
5/41 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on myös henkistä väkivaltaa kuten olen itse kokenut ja myöhemmin huomannut muiden käytöksestä. Tosin en enää välitä.

Sä todella otat ghostaamisen liian vakavasti. Älä deittaile, jos saat siitä noin pahoja traumoja.

Vierailija
6/41 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaaminen on ihan ok!

Ei tarvitse selitellä, jos ei halua. Ainahan sitä on tehty ja tehdään tulevaisuudessakin. En ole surrut jos minut ghostataan, enkä halunnut selityksiä. En myöskään selittele ghostattuani jonkun randomtyypin.

Vierailija
7/41 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin normaalia elämää

en ole Aina  tavoitettavissa 

Vierailija
8/41 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en hae seuraa netistä.Menkää sieltä some kuplastanne ulos ihmisten ilmoille ja alkakaa elää tosi elämää.Voitte paljon paremmin.

Vierailija
9/41 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika raadollista nähdä miten henkinen väkivalta on normalisoitunut.

Vierailija
10/41 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ala jollekin yksittäiselle treffikumppanille selittämään mitään miksi hän ei kiinnosta, enkä toisaalta odota mitään 

Eihän sun tarvitsekaan alkaa selittää, että miksi et halua tavata uudelleen, mutta sä voit vaan ilmoittaa, ettet näe syytä tavata uudelleen. Jos vaan katoat, ajattelee treffikumppani, että olet idiootti.

Vierailija
11/41 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ghostannut kymmeniä miehiä, ja toisaalta myös minut on ghostattu joitakin kertoja. 

Ghostaaminen kuuluu mielestäni olennaisena osana nykypäivän deittailukulttuuriin. En tunne mitään syyllisyyden tunnetta siitä että ghostaan jonkun. 

Vierailija
12/41 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Jos kiinnostukseni hiipuu, minä vain yksinkertaisesti poistan tai estän kyseisen ihmisen.

En halua alkaa selittelemään miksi minua ei enää kiinnosta, koska toinen saattaa suuttua tai alkaa jankkaamaan. 

Vierailija
13/41 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se on vaan hyvä että ihmisen k*sipäinen luonne tulee selville heti alussa eikä parin vuoden seurustelun jälkeen.

Vierailija
14/41 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärimmäisen raukkamaista toimintaa, mikä kertoo ihmisen luonteesta enemmän kuin tuhat sanaa. 

Vierailija
15/41 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Jos kiinnostukseni hiipuu, minä vain yksinkertaisesti poistan tai estän kyseisen ihmisen.

En halua alkaa selittelemään miksi minua ei enää kiinnosta, koska toinen saattaa suuttua tai alkaa jankkaamaan. 

Jos toinen suuttuu tai alkaa jankata, sitten voi ghostata, mutta ei oletusarvoisesti. Tietotekniikka on tehnyt ihmisistä täysin tunteettomia kusipäitä ja raukkoja, joilta puuttuu perus käytöstavat. Tuollaiset ihmiset ei edes ansaitse mitään hyvää elämäänsä. 

Vierailija
16/41 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos toinen suuttuu tai alkaa jankata, sitten voi ghostata, mutta ei oletusarvoisesti. Tietotekniikka on tehnyt ihmisistä täysin tunteettomia kusipäitä ja raukkoja, joilta p

"Tuollaiset ihmiset ei edes ansaitse mitään hyvää elämäänsä."

Ghostaavat ihmiset eivät sinun mielestäsi ansaitse mitään hyvää elämäänsä? Tuo on mielestäni aika erikoinen mielipide, koska todella iso osa ihmisistä harrastaa ghostaamista nykypäivän deittimarkkinoilla.

Vierailija
17/41 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin metsä vastaa kun sille huudetaan" ei oikein toimi ellet ghostaa niitä ihmisiä, jotka on jo ghostannu sut. 

Ghostaaminen kertoo muutenkin enemmän ihmisestä, joka pelkää konflikteja eikä uskalla puhua niinku aikuiset

Vierailija
18/41 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin normaalia elämää

en ole Aina  tavoitettavissa 

Ghostaaminen ei ole sama asia kuin se, ettei ole aina tavoitettavissa. - Kenenkään ei tarvitse olla jatkuvasti tavoitettavissa.

Vierailija
19/41 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ala jollekin yksittäiselle treffikumppanille selittämään mitään miksi hän ei kiinnosta, enkä toisaalta odota mitään 

Eihän sun tarvitsekaan alkaa selittää, että miksi et halua tavata uudelleen, mutta sä voit vaan ilmoittaa, ettet näe syytä tavata uudelleen. Jos vaan katoat, ajattelee treffikumppani, että olet idiootti.

Kysyttäessä vastaan etten halua tavata.

Jos toinen ei sitä kysy, on mielestäni tökerömpää huudella "mä en enää haluu nähä sua".

Vierailija
20/41 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee sellaista enkä ajatellut aloittaa. Pidän lapsellisena ja sosiopaattisena tollasta käytöstä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi