Miksi teette näinä päivinä lapsia?
Kommentit (21)
Olen isänmaallinen ja haluan, että suomalaisia on jatkossakin enemmistö Suomessa. Siksi lisäännyn.
Köyhille lapsillehan riittää vain se rakkaus ja joku lahjoittaa käytettyjä vaatteita.
Oli vahinko, tai no yllätys. Ehkäisy petti ja en pystynyt tekemään aborttia.
Mitä erityistä näissä päivissä on?
Normimeininki.
Ihmettelen samaa, tehdää kaks lasta. Äiti kotona vauvan kanssa ja parivuotias sisar viedään tarhaan.
No nuo muualta tulleet tällä ainakin lisääntyy.
Totta kai teen lapsia. Olen elinvoimainen nainen, jonka äitilinja jatkukoon maailman tappiin asti.
Rakastan lapsiani niin paljon, että en ikinä synnytä heitä kärsimään tänne maailmaan. Pysykööt olemattomuudessa,niin on kaikille parempi. Minutkin olisi saanut jättää sinne olemattomuuteen, siksi katkaisen kierteen tähän ja en tuo tänne ketään uutta. Tutustukaa antinatalismiin, englanniksi ainakin löytyy paljon hyvää luettavaa.
Vierailija kirjoitti:
"Rakastan lapsiani niin paljon, että en ikinä synnytä heitä kärsimään tänne maailmaan. Pysykööt olemattomuudessa,niin on kaikille parempi. Minutkin olisi saanut jättää sinne olemattomuuteen, siksi katkaisen kierteen tähän ja en tuo tänne ketään uutta. Tutustukaa antinatalismiin, englanniksi ainakin löytyy paljon hyvää luettavaa."
Hetken ajan luulin että olin kommentoinut tuon, koska ajattelen täsmälleen samoin. Wau. Jossain on samanhenkinen ihminen, miten lohdullista. Terveiset sinne jonnekin.
Vierailija kirjoitti:
"Rakastan lapsiani niin paljon, että en ikinä synnytä heitä kärsimään tänne maailmaan. Pysykööt olemattomuudessa,niin on kaikille parempi. Minutkin olisi saanut jättää sinne olemattomuuteen, siksi katkaisen kierteen tähän ja en tuo tänne ketään uutta. Tutustukaa antinatalismiin, englanniksi ainakin löytyy paljon hyvää luettavaa."
Liian moni rakastaa itseään. Itsekkäistä syistä lisääntyy, että saa olennon joka on riippuvainen hänestä ja saa lohduttautua (usein turhaan) uskoon että yksinäisyys tai yksinäinen vanhuus on nyt lisääntymisen myötä väistetty. Ympäristöpaineetkin saa ihmiset lisääntymään vaikkei omaisi yhtään mitään ominaisuuksia mitä tarvitaan hyvään vanhemmuuteen.
Terveiset sinullekin vastauksen 13/13 kirjoittaja. Tämä meidän ajattelutapamme tuntuu olevan melko harvinainen ja aiheuttaa joissakin ihmisissä jopa suuttumusta. Ilo aina törmätä johonkin, joka jakaa saman aatteen.
Lasten teko ei ole itsestän selvyys.Itse olisin halunut suure perheen.Mutta sain 2 rakkaus lasta,elämän lahjat. Vaikka kuinka haluaisin lisää en saa lapsia enää.Terv. vaihdevuodet ohittanut .
Vierailija kirjoitti:
"Terveiset sinullekin vastauksen 13/13 kirjoittaja. Tämä meidän ajattelutapamme tuntuu olevan melko harvinainen ja aiheuttaa joissakin ihmisissä jopa suuttumusta. Ilo aina törmätä johonkin, joka jakaa saman aatteen."
Mielestäni epäitsekkäin tapa elää tuolla tavoin. Ei kuormita liikakansoittunutta maapalloa missä osa porukasta nääkkää aliravitsemukseen tai puhtaan veden puutteeseen-- vain koska haluaa levittää omasta mielestään ainutlaatuisia geenejään ja toteuttaa biologisia primitiivi-impulssejaan. Respektit!
Vierailija kirjoitti:
"Lasten teko ei ole itsestän selvyys.Itse olisin halunut suure perheen.Mutta sain 2 rakkaus lasta,elämän lahjat. Vaikka kuinka haluaisin lisää en saa lapsia enää.Terv. vaihdevuodet ohittanut ."
Maailma on surullisen täynnä lapsia joista kukaan ei välitä, saati että rakastaisi. Elävät ihan karmeissa olosuhteissa ja perheissä. Miksi ihmeessä ne lapset pitää olla biologisesti omia että niistä kykenee välittämään?
Vierailija kirjoitti:
"Lasten teko ei ole itsestän selvyys.Itse olisin halunut suure perheen.Mutta sain 2 rakkaus lasta,elämän lahjat. Vaikka kuinka haluaisin lisää en saa lapsia enää.Terv. vaihdevuodet ohittanut ."
Lastenteko ja rakkauslapsi kirjoitetaan yhteen. Ohititko myös äidinkielen tunnit?
Todetaan tähän, että venäläisten yksi agenda on syntyvyyden lasku Suomessa.
Tehkää lapsia, uskokaa tulevaisuuteen.
En tee. Suomi taitaa nyt kuolla sukupuuttoon.