miksi eurooppalaiset autonvalmistajat kuvaa mullistavina keksintöintä asioita jotka olivat vakiona jo 2016 vuosimallin Teslassa?
Jostain kaistavahdista jaksetaan olla edelleen innostuneita.
Kommentit (14)
Kyllä se paras kaistavahti on edelleen siinä ratin ja kuskinpukin selkänojan välissä. Autolle ei pidä antaa liikaa päätäntävaltaa.
Varmaan samasta syystä kuin miksi Teslalla jaksetaan pitää tuulilasinpyyhkimiä beta-testauksessa noin 120 vuotta niiden keksimisen jälkeen.
No ei kai mikään firma nyt kaistavahtia mullistavana markkinoi...? Johan se on muissa autoissa ollut ennen kuin tesloja on edes valmistettu. Täysin turha varuste se kyllä on.
Miksi Teslassa ei ole vielä 2023 toimivia pyyhkijänsulkia? Teslan oma asiakastuki on todennut kyseisen softan olevan beta-asteella.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan samasta syystä kuin miksi Teslalla jaksetaan pitää tuulilasinpyyhkimiä beta-testauksessa noin 120 vuotta niiden keksimisen jälkeen.
Ikuinen early access, jottei tarvitse tarjota valmista tuotetta vastuineen...
Vierailija kirjoitti:
No ei kai mikään firma nyt kaistavahtia mullistavana markkinoi...? Johan se on muissa autoissa ollut ennen kuin tesloja on edes valmistettu. Täysin turha varuste se kyllä on.
Tämä. Ap kuvittelee olevansa teknohifistelijä, vaikka ei ilmeisesti seuraa yhtään teknologian kehitystä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Teslassa ei ole vielä 2023 toimivia pyyhkijänsulkia? Teslan oma asiakastuki on todennut kyseisen softan olevan beta-asteella.
Mitä ihmeen softaa pyyhkijänsulka tarvitsee?
Kaistavahti on surkea keksitön. Tykkään ajaa maantiellä niin, että ajan kaistan oikeassa reunassa. Kaistavahti vääntää väkisillä autoa keskemmälle. Siitä on turvallisuus kaukana, kun yrittää tempoa ratilla autoa reunaan ja kaistavahti tempoo keskelle. Joka kerta kytken kaistavahdin pois päältä, kun lähden ajamaan.
Millaiset vulvat aloittajaa kiinnostavat, vai kiinnostavatko lainkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Teslassa ei ole vielä 2023 toimivia pyyhkijänsulkia? Teslan oma asiakastuki on todennut kyseisen softan olevan beta-asteella.
Mitä ihmeen softaa pyyhkijänsulka tarvitsee?
Teslan pyyhkijät toimivat kameran avulla, Teslassa ei ole perinteistä viikseä pyyhkijän sulalle. Teslan järjestelmä aiheuttaa sen, että useimmiten pyyhkijät eivät toimi niin kuin auton kuljettaja haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Teslassa ei ole vielä 2023 toimivia pyyhkijänsulkia? Teslan oma asiakastuki on todennut kyseisen softan olevan beta-asteella.
Mitä ihmeen softaa pyyhkijänsulka tarvitsee?
Teslan pyyhkijät toimivat kameran avulla, Teslassa ei ole perinteistä viikseä pyyhkijän sulalle. Teslan järjestelmä aiheuttaa sen, että useimmiten pyyhkijät eivät toimi niin kuin auton kuljettaja haluaisi.
Eli pyyhkijä pyyhkii milloin huvaittaa? Ei sen viiksen käyttö voi olla liian vaativaa edes Teslakuskille.
Vierailija kirjoitti:
Kaistavahti on surkea keksitön. Tykkään ajaa maantiellä niin, että ajan kaistan oikeassa reunassa. Kaistavahti vääntää väkisillä autoa keskemmälle. Siitä on turvallisuus kaukana, kun yrittää tempoa ratilla autoa reunaan ja kaistavahti tempoo keskelle. Joka kerta kytken kaistavahdin pois päältä, kun lähden ajamaan.
Kaistavahti on talvella tosi vaarallinen kun se tulkitsee jääuria kaistaviivoiksi ja vänkää autoa vastustajan kaistalle. Korjausliikkeessä saattaa auto lähteä jäätiköllä lapasesta. Ikävää että sitä ei saa pysyvästi pois päältä, vaan pitää joka kerta hakea uudelleen valikoiden kautta.
Teslan aivopieru jättää ratin takaa viikset pois ja suuntavilkut toimii ratin napista. Todella hankala käyttää esim. Liikenneympyrästä poistuttaessa.
Ostin pari vuotta sitten uuden auton. Ajelin sillä uudella autolla ja kokeilin nappuloita, mitä niistä tapahtuu. Yllätyin että mitä fiddua, ratti kääntyy itsestään Ei ollut Tesla.
Kieltämättä innostuin.