Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työelämässä niitä lusmuja vasta onkin!

Vierailija
15.12.2023 |

Työttömiä parjatessa monilta unohtuu, että lähes jokaisesta työpaikasta löytyy myös ihmisiä joita se oma työ ei kiinnosta tippaakaan, ja työaika menee lähinnä töiden välttelyyn. Se vähä mitä tehdään, hutaistaan vähän sinnepäin. Kuitenkin työssä olevia pidetään parempina ihmisinä kuin työttömiä. Moni työtön ottaisi riemusta kiljuen sen työhaluttoman työpaikan itselleen.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin on yksi kovanlinjan persu, joka on tupakalla 3 tuntia työpäivästä. Mutta kun on kova perseennuolija niin työnjohdon mielestä se on ok. 

Hitsarilta on tupakointi kielletty hitsatessa palovaaran takia.

Voihan EU!

Vierailija
22/22 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos on esim tupakoivia työntekijöitä. Ramppaavat jatkuvasti tupakalla eli lisätauoilla ja tupakoimattomat eivät sitten lisätaukoja pahemmin saakaan.

Luulisi että joka paikassa alkaisi olla jo savuttomuus. Multa kysyttiin työhaastattelussa poltanko tupakkaa. Liekö ollut röökillä ravaajia liikaa.

Vielä riittää vähäjärkisiä tupakoitsijoita. Töihin tullessa on sitouduttu savuttomaan työpaikkaan, mutta kuitenkin sitten käydään tupakalla, koska "mulla on oikeus". Tässä unohtuu nimen omaan se, että savuttomassa työpaikassa sitä oikeutta ei ole. Mutta eihän nykyajan nuori nainen tajua, että joskus joutuu tekemään niin kuin työnantaja määrää, ei niin kuin itse haluaa. Olen ilmoittanut meidän työpaikkamme tupakoitsijalle, että hän saa käydä tupakalla niin paljon kuin haluaa, mut

Itse poltan sähkötupakkaa, työpaikan vessassa. Eihän ihmistä voi estää jos pitää päästä isolle hädälle tai muutenkin vessaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi