Työkkäri vaatii ajokortin
On alkanut painostamaan että pitäisi ajokortti hankkia koska sen puuttuminen estää työnsaannin. Millä rahoilla?? Sitäpaitsi pelkään autoja ja liikennettä.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole saanut töitä koska ei ole ajokorttia. Olen raksatyöläinen ja töitä ei ole tässä lähistöllä joten om nykyään mahdotonta saada töitä. Työkkärissä ne ei sitä ymmärrä. Pyysin kunnalta 2000 euroa ajokortin hankkimiseen mutta eivät suostuneet. Palkkaa olen aina saanut niin vähän ettei siitä voinut säästää ajokorttiin.
Itse en ole vielä tavannut yhtään aikuista jolla ei olisi ajokorttia.Aika erikoista jos varsinkin miespuolisella ei ole jo nuorena hommattua ajokorttia.
Täälläpäin jos miehellä ei ole ajokorttia niin häntä pidetään luuserina.Nuoret hommaa kortin heti kun on mahdollista.Meilläkin nuori paiski töitä koko kesän ja nyt on rahat korttia varten kun tulee sen ikäiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narkolepsia ainakin estää kortin saamisen
Ja vihervasemmistolainen lorvikatarri estää työn hakemisen. :)
Tämä ei ollut mitään vittuilua t. Sikapiikistä sairastunut. Olisin halunnut kortin, mutta en pysy riittävän virkeänä että sen saisin. Töitä pystyn tekemään.
Mä olen taas syntymästä saakka ollut hyvin unelias tyyppi, nukun kyllä paljon ihan luonnostaan ja vaivun omiin ajatuksiin. Lisäksi olen vauhtisokea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole saanut töitä koska ei ole ajokorttia. Olen raksatyöläinen ja töitä ei ole tässä lähistöllä joten om nykyään mahdotonta saada töitä. Työkkärissä ne ei sitä ymmärrä. Pyysin kunnalta 2000 euroa ajokortin hankkimiseen mutta eivät suostuneet. Palkkaa olen aina saanut niin vähän ettei siitä voinut säästää ajokorttiin.
Itse en ole vielä tavannut yhtään aikuista jolla ei olisi ajokorttia.Aika erikoista jos varsinkin miespuolisella ei ole jo nuorena hommattua ajokorttia.
Täälläpäin jos miehellä ei ole ajokorttia niin häntä pidetään luuserina.Nuoret hommaa kortin heti kun on mahdollista.Meilläkin nuori paiski töitä koko kesän ja nyt on rahat korttia varten kun tulee sen ikäiseksi.
Se on siellä maalla. Kaupungissa eletään ihan toisella tavalla.
Hei ap,
Varattomuus on ihan todellinen syy ja sen verukkeella (oli aito tai ei) on mahdollista jättää puhelin, tietokone, auto, ajokortti, bussi, taksi ja muu julkinen liikenne poissa laskuista. Voit vedota kaikkeen näihin että kustantavat. Tyhmät ihmiset lähtevät omin rahoin (ilman palkkatuloa) työkkärin järjestämiin juttuihin. Vedotkaa aika varattomuuteen.
Tässä maassa maksetaan ihan riittävistä veroja ja samalla kaikkea leikataan niin kannattaa vedota varattomuuteen!
Eihän nyt työkkäri sellaista voi vaatia kun tosiaan kaikki eivät voi ajaa.
Itse olen sijaisena ja työnantaja sanoi että voi vakinaistaa sitten jos hankin ajokortin ja auton. Olen ainakin vielä ihan tyytyväinen tekemään sijaisuuksia tai keikkoja silloin tällöin.
Minä olen sanonut että voin hakea vain sellaisia paikkoja joihin pääsee julkisilla kulkuvälineillä. Asun keskustassa eikä talossa olisi edes autolle parkkipaikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tavannut, mutta minullakaan ei ole ajokorttia. Olen aikuinen vm-71
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa että kaikilla ei sairauksien vuoksi ole mahdollisuutta hankkia ajokorttia.
Miksi työttömät,yyhoot ym sosiaalituilla elävät ovat aina vetoamassa sairauksiin?
Onko ne kaikki oikeasti sairaita ja työkyvyttömiä? Eilen kaikki olivat vammaisia ja liikuntakyvyttömiä kun oli pikku lakko eikä julkiset liikennöintivälineet toimineet, tänään kaikilla on jokin vammaisuus aste ettei voi ajaa ajokorttia.
Lasten vammaisuus taas estää muuttamisen edullisempaan asuntoon jne.
Mikä hitto teitä oikeasti vaivaa??
Ei ne kyllä vaadi, ehdottaa saattavat. Mutta jos ei ole varaa niin hommahan jää siihen ja sillä selvä.
Ei ne kyllä vaadi, ehdottaa saattavat. Mutta jos ei ole varaa niin hommahan jää siihen ja sillä selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälläpäin jos miehellä ei ole ajokorttia niin häntä pidetään luuserina.Nuoret hommaa kortin heti kun on mahdollista.Meilläkin nuori paiski töitä koko kesän ja nyt on rahat korttia varten kun tulee sen ik
Ja kaupungissa ei ole töitä jolla maksaa ajokorttia eikä kela suostu sitä maksamaan. 😢
Eilinen lakko kyllä todisti sen kuinka monella ei todellakaan ole ajokorttia tai ainakaan autoa. Itselläni kortti muttei autoa, muuten olisin voinut kuskata porukkaa töihin ja saada hieman taskurahaa siitä:D
Vierailija kirjoitti:
Hei ap,
Varattomuus on ihan todellinen syy ja sen verukkeella (oli aito tai ei) on mahdollista jättää puhelin, tietokone, auto, ajokortti, bussi, taksi ja muu julkinen liikenne poissa laskuista. Voit vedota kaikkeen näihin että kustantavat. Tyhmät ihmiset lähtevät omin rahoin (ilman palkkatuloa) työkkärin järjestämiin juttuihin. Vedotkaa aika varattomuuteen.
Tässä maassa maksetaan ihan riittävistä veroja ja samalla kaikkea leikataan niin kannattaa vedota varattomuuteen!
Tässä maassa maksetaan niin paljon tukia ja avustuksia ettei kukaan edes ole varaton.
Ei varattomuuteen voi kukaan vedota.
Näin se vaan menee..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkö, minä olen tuntenut useampia, yksi hankki sitten ajokortin viisikymppisenä. Kaupunkilaisia ovat olleet. Et taida sinä olla ollut paljon ihmisten kanssa tekemisissä?
Kerro että osallistut ilomielin heidän tarjoamalleen kurssille kun sellainen järjestetään.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sanonut että voin hakea vain sellaisia paikkoja joihin pääsee julkisilla kulkuvälineillä. Asun keskustassa eikä talossa olisi edes autolle parkkipaikkaa.
Sulle koittaa pian ilon ja juhlan päivä kun pääset muuttamaan keskusta asunnostasi lähemmäs työpaikkoja=)
Sanot mitä sanot, mutta näin on.
Minä voin luopua omasta kortistani . Kortti on mutta lääkärin mukaan näkökykyä ei riittävästi, korttia ei kukaan ole pyytänyt takaisin. No, eipä työkkärikään minua piinaa joten aivan sama.
Meille vanhemmat maksoi kaikille ajokortin ja osti ensimmäiset autot.
Ensimmäisenä ajettiin mopoautokortit ja parhaimmillaan pihassa oli kolme mopoautoa =) nykyään kun ollaan faijalla töissä meillä on autoetu ja kolmen vuoden välein voidaan vaihtaa autot uuteen. En oikein ymmärrä miksi sitä ajokorttia on niin vaikea ajaa? Ei se nyt paljoa maksa ja jos ei omaa autoa halua ostaa niin ois kai se kiva kun vaikka tarvittaessa voi ajella vuokra autolla?
Mulle yksi vuokrafirma soitti ihan erikseen avoimen hakemuksen jälkeen että ei me voida sulle tarjota töitä kun eihän sulla ole ajokorttia. Onko näin, ne ketkä on Boltissa?