Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naissiivooja saa mennä miesten puolelle siivoamaan?

Vierailija
15.12.2023 |

Mutta miessiivooja ei saa mennä naisten puolelle siivoamaan?

Kommentit (142)

Vierailija
81/142 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä tasa-arvoa...

Vierailija
82/142 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mukava että uimahallin pukuhuoneessa on naissiivoojia, tykkään esitellä omia sukupuolielimiä naissiivoojille.

Eikö sinulla ole käytöstapoja, pervo?

Olen pervo, mutta kyllä minulla on käytöstavat. Ei ole pakko katsoa, vaikka kyllä ne yleensä katsoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/142 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen siivonnut miesten pukukopeissa/suihkutiloissa. Tietenkään en ole mennyt suihkutiloja siivoamaan, kun oli suihkuissa porukkaa (kyse ei uimahallista), mutta pukuhuoneeseen oli pakko mennä, koska ne piti siivota eikä ollut tilannetta, etteikö siellä joku olisi voinut olla.

Kyllä meistä siivoojista sen verran kolinaa lähtee, että osasivat itsensä peittää ne, jotka halusivat.

Pääsääntöisesti oli kyllä niin huumoriporukkaa, ettei tullut noloja tilanteita ja tulipahan nähtyä komeita puolialastomia miehiä😀. Olisi moni kateellinen, jos tietäisi, mitä olen nähnyt😉. Ja tulihan sitä muutama saunakutsukin joskus.

Vierailija
84/142 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin abc:n naisten vessassa ja siellä oli miessiivooja. Mitä sitten? Ei se sinne samaan vessakoppiin ängenny siivoomaan. Hyvä että siivotaan.

Mutta uimahalleissa naissiivoojat kyllä ovat samaan aikaan alastomien miesten kanssa. Joku sanoi, ettei niitä siivoojanaisia kiinnosta miesten pilejä katsella, mutta kummasti viipyilevät aina niin kauan, kunnes lopulta riisun alushousuni, vaikka kuinka yritän viivytellä, että siivooja ehtii poistua. Naureskelevat pienelle pililleni ja vaikkei naureskelisikaan, niin on se silti kiusallista ja hävettävää, kun joutuu sen paljastamaan tahtomattaan.

Naiset myös kertovat eteen päin näkemistään pienistä pileistä.

Vierailija
85/142 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen siivonnut miesten pukukopeissa/suihkutiloissa. Tietenkään en ole mennyt suihkutiloja siivoamaan, kun oli suihkuissa porukkaa (kyse ei uimahallista), mutta pukuhuoneeseen oli pakko mennä, koska ne piti siivota eikä ollut tilannetta, etteikö siellä joku olisi voinut olla.

Kyllä meistä siivoojista sen verran kolinaa lähtee, että osasivat itsensä peittää ne, jotka halusivat.

Pääsääntöisesti oli kyllä niin huumoriporukkaa, ettei tullut noloja tilanteita ja tulipahan nähtyä komeita puolialastomia miehiä😀. Olisi moni kateellinen, jos tietäisi, mitä olen nähnyt😉. Ja tulihan sitä muutama saunakutsukin joskus.

Miksi täällä sitten kommentoidaan, että eivät ne siivoojat meitä katsele, vaikka totuus on toinen.

Vierailija
86/142 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se liittyy vanhanaikaiseen ajattelumalliin. Nainen on alisteinen edelleen siivoojan työssä. Jos palkka olisi siivoojilla parempi niin asia korjaantuisi.

Nainen on edelleen se jolla on empatiaa, joka on alentuva edelleen pa.kahommiin.  näin jotkut ajattelevat edelleen. Nais siivoojalle saa edelleen purkaa oman pas.an olonsa. Samoin siivoojat ovat tyhmiä, aivottomia. Siksi heidän kuvitellaan alentuvan myös häpeämään itseään, ammattiaan. Auta armias  jos siivoojana sanot vastaan. Kauhistus, kuinka tuo julkeaa sanoa minulle vastaan. Näin siis jotkut ajattelevat vielä nykypäivänä..

Joillekin tuntuu se siivousliina olevan vielä rätti, luuttu.

Korjaus. Se on siivouspyyhe, ei liina. Liina on se mikä laitetaan pöydän päälle, pyyhe on se millä pyyhitään.

Taitaa

Ei vaan jos olet käynyt koulutuksen ja olet pätevä, silloin asioista puhutaan oikeilla ammattinimikkeillä.

Vierailija
87/142 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin abc:n naisten vessassa ja siellä oli miessiivooja. Mitä sitten? Ei se sinne samaan vessakoppiin ängenny siivoomaan. Hyvä että siivotaan.

Mutta uimahalleissa naissiivoojat kyllä ovat samaan aikaan alastomien miesten kanssa. Joku sanoi, ettei niitä siivoojanaisia kiinnosta miesten pilejä katsella, mutta kummasti viipyilevät aina niin kauan, kunnes lopulta riisun alushousuni, vaikka kuinka yritän viivytellä, että siivooja ehtii poistua. Naureskelevat pienelle pililleni ja vaikkei naureskelisikaan, niin on se silti kiusallista ja hävettävää, kun joutuu sen paljastamaan tahtomattaan.

Naiset myös kertovat eteen päin näkemistään pienistä pileistä.

Tuntuu pahalle että olet joutunut kokemaan tämmöistä. Miesten pitäisi enemmän kertoa että heilläkin pitää olla oikeus yksityisyyteen. Jostain syystä kun ajatellaan että miehestä ei tunnu miltään jos häntä alastomana katsotaan, intiimiys pitäisi olla kaikilla se ettei tarvitse paljastella pakolla.

Vierailija
88/142 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska montako prosenttia raiskaajista, fyysisesti väkivaltaisista ja muista uhkista on miehiä? Voisikohan sillä olla jotain tekemistä sen kanssa, miksi miehiä ei laiteta naisten sekaan eikä esimerkiksi yksinmatkustavan lapsen viereen... 

Vierailija
89/142 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska montako prosenttia raiskaajista, fyysisesti väkivaltaisista ja muista uhkista on miehiä? Voisikohan sillä olla jotain tekemistä sen kanssa, miksi miehiä ei laiteta naisten sekaan eikä esimerkiksi yksinmatkustavan lapsen viereen... 

Yhtä turvatonta on jos on miessiivooja tai naissiivooja:

Naissiivooja menee miesten pukkariin missä vain yksi mies -> voi tapahtua r*iskaus

Miessiivooja menee naisten pukkariin missä vain yksi nainen -> voi tapahtua r*iskaus

Aina kun nainen ja mies on keskenään voi tapahtua väkivallan teko.

Vierailija
90/142 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä sitten kommentoidaan, että eivät ne siivoojat meitä katsele, vaikka totuus on toinen.

Meitä on moneksi. :) 

Vierailija
91/142 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä turvatonta on jos on miessiivooja tai naissiivooja:

Naissiivooja menee miesten pukkariin missä vain yksi mies -> voi tapahtua r*iskaus

Miessiivooja menee naisten pukkariin missä vain yksi nainen -> voi tapahtua r*iskaus

Aina kun nainen ja mies on keskenään voi tapahtua väkivallan teko.

Mutta entä jos mies siivooja on h o m o ja menee miesten pukkariin missä on yksinäinen mies tai että se yksinäinen mies on h o m o

Vierailija
92/142 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän se, miten aikoinaan saattoi syntyä "työpaikkaromanssi" huumorin, flirtin ja treffien kautta. Tänä päivänä sun on oltava Tinderissä tai jakaa lettu-kuvia OnlyFansissa oltavasi "haluttu" sinkku. 

Sairasta. 

Vierailija
93/142 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se liittyy vanhanaikaiseen ajattelumalliin. Nainen on alisteinen edelleen siivoojan työssä. Jos palkka olisi siivoojilla parempi niin asia korjaantuisi.

Nainen on edelleen se jolla on empatiaa, joka on alentuva edelleen pa.kahommiin.  näin jotkut ajattelevat edelleen. Nais siivoojalle saa edelleen purkaa oman pas.an olonsa. Samoin siivoojat ovat tyhmiä, aivottomia. Siksi heidän kuvitellaan alentuvan myös häpeämään itseään, ammattiaan. Auta armias  jos siivoojana sanot vastaan. Kauhistus, kuinka tuo julkeaa sanoa minulle vastaan. Näin siis jotkut ajattelevat vielä nykypäivänä..

Joillekin tuntuu se siivousliina olevan vielä rätti, luuttu.

Korjaus. Se on siivouspyyhe, ei liina. Liina on se mikä laitetaan pöydän päälle, pyyhe on se millä pyyhitään.

Älä jaksa. Olen tehnyt siivousta ammatikseni jo 20 vuotta. Sulle untuvikolle jotkut hiton nimikkeet työvälineistä on se tärkein juttu. Kasva, ja tee tätä työtä edes muutama vuosi - jos jaksat, palataan sitten asiaan. 

ps. Se liina/pyyhe  on mulle edelleen "rätti". 

Vierailija
94/142 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen siivonnut naisten pukuhuoneita sairaalassa.

M

Vierailija
95/142 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mammat julistavat kuinka penis ei kiinnosta tippaakaan.

Mikäs siinä. Mutta tuollainen piirre naisessa on äärimmäinen turn off. Totaalinen. 

Vierailija
96/142 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä. Mutta tuollainen piirre naisessa on äärimmäinen turn off. Totaalinen. 

Sun turn offit ei myöskään kiinnosta naisia tippaakaan.

Vierailija
97/142 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aseksuaalisuus on tosiaan isohko turnoff, ellei itse ole samanlainen.

Vierailija
98/142 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas. Kiva päästä sanomaan jotain ilkeää. Eikös olekin. Jaloa.

Vierailija
99/142 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aseksuaalisuus on tosiaan isohko turnoff, ellei itse ole samanlainen.

Lötkön munan katseluko on merkki kovasta libidosta?

Vierailija
100/142 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas. Kiva päästä sanomaan jotain ilkeää. Eikös olekin. Jaloa.

Totuus taitaa kirpaista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi