Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naissiivooja saa mennä miesten puolelle siivoamaan?

Vierailija
15.12.2023 |

Mutta miessiivooja ei saa mennä naisten puolelle siivoamaan?

Kommentit (142)

Vierailija
141/142 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANTEEKSI siivooja joka olit k-marketissa tässä toissa iltana siivoilemassa, kun minä olin siellä hakemassa pakettia ja se paketti piti noutaa kassatoimihenkilöltä. Siinä vaan seistä tönötin ja hain puhelimesta sitä saapumisilmoitusta kun sulla oli siivousmeneillään, oli se kuitenkin kiva, että maltoit olla tökkimättä sillä mopilla mun jalkoja, sen verran sullakin kiirus sen työurakkas kanssa, että toki, asiakas pitää väistää sua aina, sinä et voi sen vertaa odottaa, että asiakas siirtää jalkansa pois...

Heippa.

Vierailija
142/142 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naisia ei yhtälailla alastomat miehet kiinnosta kuin miehiä alastomat naiset. 

Jaa meilläpäin uimahallissa nais siivojat jaa oikein tuijottamaan kun hänen on pakko tulla siivoomaan silloin kun on eniten alastomia miehiä ja poikia katseltavana. Tämän hän on itsekin baarissa humalassa sanonut useampaan kertaan ja naureskelee vielä että eipä voisi miehenä mennä samalla tavalla kyttäämään naisten puolelle naisia ja tyttöjä. Täällä pikku paikkakunnalla kun suurin osa tuntee toisensa niin ei ole epäilystä näistä siivoojan puheista kun kaikki on kokenut sen kyttäämisen ja tuijottamisen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi