Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naissiivooja saa mennä miesten puolelle siivoamaan?

Vierailija
15.12.2023 |

Mutta miessiivooja ei saa mennä naisten puolelle siivoamaan?

Kommentit (142)

Vierailija
21/142 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naisia ei yhtälailla alastomat miehet kiinnosta kuin miehiä alastomat naiset. 

Ei kyse ole aina siitä kiinnostuksesta, vaan se voi olla myös häveliäisyyskysymys. 

Vierailija
22/142 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille voi tehdä helikopterin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/142 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No että sinullakin olisi joku jolle esitellä piliä. Intiimi kontakti naiseen. edes uimahallissa. Olisit onnellinen siitä.

Onko minulta kysytty haluani "esitellä piliä" ventovieraalle naissiivoojalle?

-eri

Veikkaan, että olet juuri se tyyppi tai yksi heistä, jotka vikisevät täällä päivät pitkät kun yksikään nainen ei edes vilkaise teihin päin. Miksi uimahallin naissiivooja olisi poikkeus? Kuule, ei ne edes huomaa sinua siellä.

Vierailija
24/142 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos miehiä haittaa, niin kuten täällä on jo ehdotettu, niin ei muuta kun palautetta henkilökunnalle. Joki niin, että miesten tiloja siivoamaan vain miespuoliser siistijät tai sitten niin, että siivous tehdään käyttötuntien ulkopuolella. Ongelma on hyvin todennäköisesti sillä ratkaistu. 

Hämmästyttävän moni mies kuitenkin tuntuu saavan jotain kiksejä siitä, että voi esitellä pukkarissa tai suihkutiloissa "vahingossa" ja takuulla pyytämättä sitä elintään töitään tekevälle naispuoliselle siistijälle. 

Mun siivouskohteena on tehdas, joka pyörii 24/7, eli mitään käyttötuntien ulkopuolista aikaa ei ole. Ei pukkareita tietenkään mikään pakko ole siivota juuri vuoronvaihdon aikaan, mutta muulloinkin siellä voi joku käydä. Miessiivoojaa ei talosta löydy. Yhtään tahallisesti tai tahattomasti esiteltyä pippeliä ei ole tullut vastaan, koska osaan katsoa muualle, eikä moni taida edes riisua kalsareitaan työpukkarissa.

Vierailija
25/142 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin kanssa oltiin joskus yläasteikäisinä uimahallissa, ja uimahallin naistyöntekijä palloili siinä pukuhuoneessa tekevinään jotain. Sitten alkoi yhtäkkiä nalkuttaa meille kaapeista, että nämä ovat aikuisten kaappeja, lasten kaapit ovat tuolla päin. Missään tällaista tietoa ei kuitenkaan lukenut. Katseensa harhaili tietysti missäs muuallakaan kuin alapäissämme.

Vierailija
26/142 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehillä on monikymmenkertaisista testotasoistaannjohtuen noin 20 kertaa väkevämpi libido ja näinollen he ovat todennäköisempiä seksuaalisen väkivallan tekijöitä. Ja heidän ollessa fyysisesti vahvempia, siivoojanainen tuskin heitä pystyy mopinvarrella penetroimaan.

Vierailija
27/142 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Minusta ei työturvallisuussyistä pitäisi naisia päästää sinne seksihullujen puolelle. Mieti nyt jos hiljaiseen aikaan joutuu siivooja moppailemaan pukkarissa kahdestaan jonkun alastoman korston kanssa.

Vierailija
28/142 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan näin heteronaisen näkökulmasta: alaston vieraan miehen vartalo ei aiheuta muuta tuntemusta, kuin halua katsoa pois päin.

Mieheni vastaus: hyvä naisvartalo kiinnostaa ja kerää useimpien heteromiesten katseita. Ei ole soveliasta käytöstä, kun kyseessä on työntekijä ja asiakas.

Vierailija
29/142 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miehillä on monikymmenkertaisista testotasoistaannjohtuen noin 20 kertaa väkevämpi libido ja näinollen he ovat todennäköisempiä seksuaalisen väkivallan tekijöitä. Ja heidän ollessa fyysisesti vahvempia, siivoojanainen tuskin heitä pystyy mopinvarrella penetroimaan.

Ei sitä mopinvarrella kannatakaan, ennemmin lätkäsee vaikka pesuaineet "vahingossa" silmille ja toteaa vaan, että sori siitä. Sinä aikana kun ahdistellut henkilö palauttelee näkökykyään, voi hipsiä pois paikalta ilmoittamaan vartijalle tai muulle henkilökunnalle häiritsevästi käyttäytyneestä asiakkaasta. 

Tosin valtaosa miehistä on ihan normaaliälyllä ja -moraalilla varustettuja ihmisiä, jotka todennäköisesti saattaisivat ihan siinä tilanteessa puuttua tuon ahdistelijan käytökseen olettaen, että paikalla siis muita olisi. 

Vierailija
30/142 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan näin heteronaisen näkökulmasta: alaston vieraan miehen vartalo ei aiheuta muuta tuntemusta, kuin halua katsoa pois päin.

Mieheni vastaus: hyvä naisvartalo kiinnostaa ja kerää useimpien heteromiesten katseita. Ei ole soveliasta käytöstä, kun kyseessä on työntekijä ja asiakas.

Kiva naisystävä sinun miehelläsi. 

Jos minun kumppani sanoisi jotain tuollaista, suhde olisi sitten siinä. 

-Mies-

Vierailija
31/142 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä sama aloittaja, jolla on fetissi tästä asiasta.

Vierailija
32/142 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miesten ja varsinkin heteromiesten odotetaan joustavan kaikissa asioissa - muuten he ilmentävät toksista maskuliinisuutta ja se olisi paha juttu se. Joten mitäpä intimiteetistäkään.

Luulin että kyse on siitä että miehiä pidetään "koviksina" tai oletetusti kovina, jolloin he kestävät ikään kuin siivoojat ja pyörremyrskyt. Mutta tuntuu ettei miehiltä kysytä koskaan haluaako jotain vai ei. Vaikka se olisi hyvä tapa. Naiset vaativat melkein jo parempaa elämää ja kohtelua, ettei olisi kaavoihin kangistunutta keskiaikaista.

Vierailija
33/142 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun olin Yrtjönkadun uimahallissa naisten vuorolla, siellä kyllä oli miessiivooja suihkutiloissa. Että en oikein ymmärrä ap:n aloitusta.

Vierailija
34/142 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko 80-luvun TV:n huumoriohjelman (Tabu ?) sketsin jossa oli Hankenin pojat saunomassa?

Siinä Hankenin pisneettipojat käärivät naissiivoojan mattoon ja heittivät sen katolta alas, ja nousivat helikopteriin.

Vierailija
35/142 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska nainen on aina seksiobjekti, mutta alastomassa miehessä ei ole mitään seksikästä. Miehissä seksikästä on korkea koulutus ja pullea lompakko. Siksihän se lompakko pistetään uintireissun ajaksi lukkojen taakse.

Eli miehiä ei saa häiritä se että joku nainen pyörii tiloissa kun oot alasti? Kyllä minua vain häiritsee, olin seksiobjekti tai en.

Sinunkin postauksesi oli taas vain naisnäkökulmasta mistään muusta piittaamatta. Minä minä minä ja minun naiseuteni.

Vierailija
36/142 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on sitten pikkuisen tyhmä jos ei ymmärrä erottaa duuniaan tekevää ihmistä siviilistä. Mitäs otit seksihullun mieheksesi

Vierailija
37/142 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vain naiset voivat vahingoittua ja traumatisoitua katseesta.

Vierailija
38/142 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein joskus kesätyössä toimistojen siivousta. Reipas kun olin enkä aina kiireeltäni tajunnut kuunnella onko vessassa ketään niin riuhtaisin vessakopin oven auki. Toimistomies siellä munasillaan pissasi ja huudahti "Kiitos!" Laitoin äkkiä nolona oven kiinni.

Vieläkö mietin miksi sanoi Kiitos, oliko yhtä hämmentynyt. Olen siis nainen jos se jäi epäselväksi.

Vierailija
39/142 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudessa harrastin paljon uintia, paljon tuli vuosien varrella eri siivooja naisia nähtyä. Sanotaanko näin että n. kolmas osa loi katseita varustukseeni, jotkut aika avoimesti, toiset sillain vähän salaa esim peilin kautta. Vanhemmat oli jotkut aktiivisia, mutta kun tuli uusi nuori niin kyllä häntäkin kiinnosti. Olin kyllä tosi timmissä kunnossa, joten kyllä se hiveli itsetuntoa kun oltiin kiinnostuneita.

Vierailija
40/142 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan ne tilat jättää siivoamatta, kun ei niitä miehiä saa siivoojiksi tarpeeksi. Tai jos niitä siivotaan vasta illalla tai yöllä, se maksaa enemmän. Näin ollen ne lippujen hinnatkin maksaa enemmän. Olen minäkin kyllä nähnyt miehen siivoamassa naisten pukkaria ja myös vessoja. Arvostan kyllä, miehet kun ei yleensä halua edes omassa kodissa siivota. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi