Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pääse yli ghostaamisesta

Vierailija
15.12.2023 |

Tapailtiin miehen kanssa viitisen kuukautta, netin kautta tavattiin. Asuimme eri paikkakunnilla, joten näimme lähinnä viikonloppuisin, mutta päivittäin soiteltiin ja laitettiin viestiä, kunnes viimeisimmän tapaamisen jälkeen mies hiljeni, ei ole vastannut enää viesteihini, eikä ole ollut yhteyksissä. Olen aivan rikki, kaikki vaikutti lupaavalta ja suunnitelmia tehtiin jo tammikuullekkin. Miten ihminen voi vaan kadota antamatta mitään selitystä? Minun on jotenkin hyvin vaikea päästä tästä yli ja mies pyörii jatkuvasti mielessäni. Tästä on nyt kaksi viikkoa aikaa ja mies käyttänyt somea, joten on kyllä hengissä. 

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei ois vaan joutunu laturiin eikä kehtaa myöntää sulle.

Vierailija
2/63 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöö, ei ole mitään pelättävää, t Paavo Lipposen haamu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo, vois kuitenkin suoraan sanoa ettei halua olla tekemisissä enää kun tapasitte oikeassa elämässäkin. Törkeää vaan kadota noin. Ei mitään käytöstapoja

Vierailija
4/63 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin sattui kerran pahasti eräs ghostaaminen vaikkei oltu koskaan edes nähty. Juteltu kuukausikaupalla. Aika kuitenkin auttoi sen haavan kanssa.

N31

Vierailija
5/63 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luulisi olevan liian vaikeaa sanoa toiselle ihmiselle suoraan, että tämä meidän juttu ei vaan tunnu hänestä enää oikealle ja parempi jatkaa eri suuntiin.

Tuo osoittaa käytöstapoja.

Katoaminen jättää toisen ihmisen epävarmuuteen ja on tylyä.

Vierailija
6/63 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä törkeä temppu. En tajua kuka pystyy tekemään kenellekään noin. Toisaalta, onko tuollainen tyyppi lopulta sinun tyyppiäsi sittenkään? Toki oon monesti lukenut et ghostaajat palaavat usein jonkin ajan kuluttua. Mun luokse ei oo kylläkään palattu :D

Vierailija
7/63 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla ensin onnellinen itsensä kanssa, jotta voi olla onnellinen toisen kanssa. Et voi jättää onnellisuuttasi toisen ihmisen varaan, koska se toinen voi lähteä elämästäsi hetkenä minä hyvänsä.

Se mies ei ole enää kiinnostunut sinusta. Voi olla ettei koskaan ollutkaan siten kuin sinä toivoit ja mitä hänen puheistaan tuli ilmi. Ihmiset sanoo toisille asioita saadakseen toisen tekemään jotain, tällaiset ihmiset näkevät muut ihmiset hyödykkeinä.

Jos se mies haluaisi olla kanssasi, hän ottaisi yhteyttä. Et tarvitse mieheltä vastausta, vastaus kun on jo se, ettet saa vastausta.

Maailma on miehiä täynnä, mutta muista, että mitä itsenäisempi ja tyytyväisempi olet itseesi ja elämääsi ennen parisuhdetta, sitä varmemmin sinulle sopiva mies ihastuu ja lopulta rakastuu sinuun. Ja vaikka se ghostaisikin, ei ghostaus tee sinusta arvotona ja onnetonta, koska tiedät, ettei onnellisuutesi ole kiinni siitä, pitääkö juuri tuo tyyppi sinusta vai ei.

Ps. Älä käy kyttäämässä tämän sinut ghostanneen miehen someprofiilia. Itseäsi vain kiusaat. Se on kuin suolaa haavoihin, ei tuo miestä elämääsi takaisin eikä anna mitään eväitä valoisampaan tulevaisuuteesi. Usko minua, älä tee sitä!

Vierailija
8/63 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonne joutui vankilaan.

Vierailija
9/63 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle "Itsekin kaltaisesi, psykoterapiassa käyvä nainen" (sivusto ei anna lainata kommenttia), ehkä sinun kannattaisi ihan vaan keskittyä siihen omaan terapiaasi eikä alkaa leikkiä psykoterapeuttia itse. :D

En tiedä oletko ap vai joku muu, mutta aika negatiivisesti suhtaudut kommentoijaan, joka ei ap:lle halunnut mitään pahaa vaan näki hänessä saman tuskan minkä on itse kokenut. Otsikossa luki, ettei ap pääse ghostaamisesta yli, joka siis sai ongelman vaikuttamaan vakavalta. Jos näin ei ollut, pahoittelut että käsitin väärin.

Outoa että tällä palstalla pidetään muita ihmisiä lähtökohtaisesti joinain muille pahaa toivovina, wannabe-psykoterapeutteina tai besserwissereinä. En mielestäni ole mitään näistä. Ainoastaan itse monienkin ongelmien kanssa painiva, joka näköjään näkee harhaisesti muilla olevan yhtä pahoja ongelmia.

T. Se "psykoterapeuttia leikkivä"

Vierailija
10/63 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nojoo, vois kuitenkin suoraan sanoa ettei halua olla tekemisissä enää kun tapasitte oikeassa elämässäkin. Törkeää vaan kadota noin. Ei mitään käytöstapoja

Huonotapaista joo, mutta sitä suuremmalla syyllä ap voi olla helpottunut kun väisti luodin. Tuo mies olisi voinut tehdä paljon enemmänkin vahinkoa, mikäli suhde olisi jatkunut ja syventynyt.

Ghostaajalta ei kukaan tarvitse erillistä vastausta siitä ettei ole kiinnostunut. Ghostaaminen on jo se sanaton vastaus "en ole kiinnostunut sinusta" ja hyvä osoitus siitä, mikä ghostaaja ihmisenä on. Mitä menetettävää tuollaisessa ihmisessä on? Ei niin mitään.

Ihmisisissä on paskiaisia, etkä voi muuttaa heitä. Vain itseäsi voit sen suhteen, miten annat heidän käytöksensä vaikuttaa itseesi. Itse unohtaisin tuon tyypin ja jättäisin omaan arvoonsa. Suuntaisin kohti uusia tuulia nenä pystyssä.

Vierailija
11/63 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaa -> jätä ovi edes pikkasen raolleen jos ei parempaakaan löydy.

Kerrot ettei kiinnosta -> et voi palata tähän enää ja sanoa että nyt taas kiinnostaisikin (kun parempaa ei löytynytään

Tämä on tätä "alustavasti varattu" -kulttuuria 

Vierailija
12/63 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en mä kyllä psykoterapiaa tämän takia tarvitse 😃😃

Ap

Tarvitsetpa, koska juuri kerroit ettet yli pääse.

Vierailija
13/63 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle "Itsekin kaltaisesi, psykoterapiassa käyvä nainen" (sivusto ei anna lainata kommenttia), ehkä sinun kannattaisi ihan vaan keskittyä siihen omaan terapiaasi eikä alkaa leikkiä psykoterapeuttia itse. :D

Itse asiassa vaikutat kyllä siltä, että tarvitset. Ensin itket ja avaudut tänne kuinka et pääse yli tästä hirvittävästä tapahtumasta, mutta kun joku ottaakin ongelmasi ja hätähuutosi vakavasti, alat ylimieliseksi ja naureskelet, että et sinä mitään apua tarvitse, keskittykää te muut heikot omiin ongelmiinne.

Taisi tuo sinut ghostannut mies ollakin se, joka väisti luodin...

Vierailija
14/63 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mielestä mies oli kusipää ja huonotapainen, mutta eipä ap itsekään kovin mukavalta tyypiltä vaikuta, kun naureskelee täällä niille jotka tuovat esille ap:n omat mahdolliset ongelmat, joita voisi työstää ammattilaisen kanssa. Mutta ei, ap on vahva ja itsenäinen, psyykkisesti täysin kunnossa oleva ihminen, joka kirjoitti vauvapalstalle ihan vain viihteen nimissä. Ei hän oikeasti kärsinyt miehen ghostaamisesta. Nyt voimme siirtyä muihin keskusteluihin.

Vierailija
15/63 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n mielestä mies oli kusipää ja huonotapainen, mutta eipä ap itsekään kovin mukavalta tyypiltä vaikuta, kun naureskelee täällä niille jotka tuovat esille ap:n omat mahdolliset ongelmat, joita voisi työstää ammattilaisen kanssa. Mutta ei, ap on vahva ja itsenäinen, psyykkisesti täysin kunnossa oleva ihminen, joka kirjoitti vauvapalstalle ihan vain viihteen nimissä. Ei hän oikeasti kärsinyt miehen ghostaamisesta. Nyt voimme siirtyä muihin keskusteluihin.

Vau, näyttää sille terapialle olevan todella tarvetta

Vierailija
16/63 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ghostaa -> jätä ovi edes pikkasen raolleen jos ei parempaakaan löydy.

Kerrot ettei kiinnosta -> et voi palata tähän enää ja sanoa että nyt taas kiinnostaisikin (kun parempaa ei löytynytään

Tämä on tätä "alustavasti varattu" -kulttuuria 

Niinhän se ghostaaja voi päässään kuvitella, mutta viimekädessä se ghostattu on se joka tuon mahdollistaa tai ei. Jos ghostattu lankeaa ghostaajan uudelle lämmittely-yritykselle, ghostattu on idiootti, jolla ei ole omanarvontuntoa.

Jos ghostaaja palaa luoksesi myöhemmin ja sinä otat hänet avosylin vastaan, on se oma virheesi, ei kenenkään muun.

Vierailija
17/63 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa vaikutat kyllä siltä, että tarvitset. Ensin itket ja avaudut tänne kuinka et pääse yli tästä hirvittävästä tapahtumasta, mutta kun joku ottaakin ongelmasi ja hätähuutosi vakavasti, alat ylimieliseksi ja naureskelet, että et sinä mitään apua tarvitse, keskittykää te muut heikot omiin ongelmiinne.

😂 Jos tekisit vaikka niin että näytät tämän keskustelun ja osuutesi siinä terapeutillesi ja kysyt mitä mieltä on käytöksestäsi? Suosittelen.

-eri

Vierailija
18/63 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaaminen on todella pelkurimaista. Sanoisin, että vaikka tällä hetkellä ei siltä tunnu, sinä väistit luodin. Se että kuukausien tapaamisen jälkeen vain ghostaa toisen ilman kunnon jäähyväisiä osoittaa, että tuolta ihmiseltä puuttuu empatiakykyä, luotettavuutta, vastuuta ja rohkeutta. Sellaisen ihmisen kanssa ei voi rakentaa tulevaisuutta, oli hetkellisesti sitten kuinka mukavaa tahansa. Ghostaaminen pitkän yhdessäolon jälkeen ei ole pieni juttu, vaan kertoo paljon kielteistä tuosta ihmisestä. Toivottavast löydät ihmisen, jolla ei ole edellä mainittuja puutteita.

Vierailija
19/63 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vau, näyttää sille terapialle olevan todella tarvetta

Tottakai on tarvetta, en minä nyt huvikseni maksaisi jostain, jota en kokisi tarpeelliseksi.

Mitä arvoa kommentillasi oli?

Ihmiset tällä palstalla ovat uskomattoman ylimielisiä eivätkä näe vikaa tai ongelmia itsessään, pelkästään muissa.  Surullista on se, mutta minkäs sille voi. Vain omaan itseen voi vaikuttaa, valitettavasti.

Vierailija
20/63 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂 Jos tekisit vaikka niin että näytät tämän keskustelun ja osuutesi siinä terapeutillesi ja kysyt mitä mieltä on käytöksestäsi? Suosittelen.

-eri

Hassua että olet noin kiinnostunut asioistani vain muutaman kommenttini perusteella. Kyllä minä puhun siellä kaikesta mahdollisesta, älä sinä sitä murehdi😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi