Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko S-ryhmällä erikseen ravintolalahjakorttia? Sellaista ainakin mainostavat.

Vierailija
15.12.2023 |

https://www.raflaamo.fi/fi/uutinen/302-yllata-laheisesi-ravintolalahjak…

Mieheni kävi pyynnöstäni ostamassa Lahden Seurahuoneelta ravintolalahjakortin ja hänelle oli myyty ihan tavallinen S-ryhmän lahjakortti. 

Seurahuoneen aamiaista/brunssia on kovasti kehuttu, joten lahjakortin oli tarkoitus ohjata ystäväpariskuntaa käyttämään se esim. sinne (lastenhoito meidän kotona sisältyy lahjaan). Puhuivat joku aika sitten, että haaveilevat brunssista ravintolassa, mutta ei ole lapsille hoitajaa.

No nythän he voivat ostaa sillä vaikka ruokaa Prismasta. Varmaan ihan sama sitten, mutta onhan tuollainen S-ryhmän tavallinen lahjakortti vähän tylsä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis itse äänettömänä tällä hetkellä (kurkunpään tulehdus), joten en voi nyt alkaa asiaa puhelimitsekaan selvittelemään. Siksi kyselen, tietääkö täällä joku.

Ap

Vierailija
2/13 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ainakin 50€ arvoinen raflakuponki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siis itse äänettömänä tällä hetkellä (kurkunpään tulehdus), joten en voi nyt alkaa asiaa puhelimitsekaan selvittelemään. Siksi kyselen, tietääkö täällä joku.

Ap

Löytyy. Osaatko käyttää googlea? 

Vierailija
4/13 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on se abcin lahjakortti 

Vierailija
5/13 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla lahjakorteila voi ostaa kaupoista tai syödä ravintolassa. Eli periaatteessa vain yhdenlainen kortti, vaikka ulkonäkö vaihtelee.

Vierailija
6/13 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä osaan. Kuten sanoin, S-ryhmä mainostaa ravintolalahjakorttia nettisivuillaan ja sieltä sen bongasinkin. 

Mutta onko todellisuudessa sellaista erikseen vai onko heidän "ravintolalahjakorttinsa" ihan tavallinen S-ryhmän lahjakortti. Silloinhan heidän mainontansa ravintolalahjakortista on harhaanjohtava.

Ap

Vierailija
7/13 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askartele siihen itse omat lahjakorttikuoret, missä kerrot sen olevan lahjakortti brunssille ja sinun lastenhoitoosi sen brunssin ajaksi.

Käyttävät sen sitten brunssiin tai Prisman ostoksiin tai johonkin muuhun.

Vierailija
8/13 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä osaan. Kuten sanoin, S-ryhmä mainostaa ravintolalahjakorttia nettisivuillaan ja sieltä sen bongasinkin. 

Mutta onko todellisuudessa sellaista erikseen vai onko heidän "ravintolalahjakorttinsa" ihan tavallinen S-ryhmän lahjakortti. Silloinhan heidän mainontansa ravintolalahjakortista on harhaanjohtava.

Ap

Sen ravintolalahjakortin voi ostaa jokaisesta S-ryhmän ravintolasta. Olisi hieman erikoista, jos se kävisi myös S-ryhmän ruokakauppoihin.

Vierailija
9/13 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla lahjakorteila voi ostaa kaupoista tai syödä ravintolassa. Eli periaatteessa vain yhdenlainen kortti, vaikka ulkonäkö vaihtelee.

No näin vähän ajattelinkin...

Raflaamo.fi sivulla annetaan ymmärtää, että S-ryhmällä on tarjolla kolmenlaisia lahjakortteja:

S-ryhmän lahjakortteja (käyvät kaikkiin paikkoihin)

ravintolalahjakortteja (käyvät ravintoloihin)

hotellilahjakortteja (käyvät hotelleihin).

Ap

Vierailija
10/13 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osassa S-ryhmän ravintoloita on saatavana ravintolan oma lahjakortti. Se nyt ei ainakaan käy S-ryhmän ruokakaupoissa.

Vierailija
11/13 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ravintoloilla on sähköpostiosoite. Miksi Ap et kysy sieltä?

Vierailija
12/13 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ravintoloilla on sähköpostiosoite. Miksi Ap et kysy sieltä?

Lähetin kyllä jo ennen tänne kirjoittamista sähköpostia, mutta usein niissä vastauksissa kestää, kun pöytävarauksetkin menee eri järjestelmän kautta. Tuo lahjakortti pitäisi toimittaa huomenna saajilleen.

Olin ihan varma, että joku täällä tietää. Täytyy vaikka pyytää miestä soittamaan johonkin ravintolaan, kun jossain välissä töiltään ehtii  pitää tauon. Tulen sitten kertomaan, onko niitä vai ei :)

Ap

Vierailija
13/13 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, ap täällä sai juuri varmistuksen, kun mieheni soitti erääseen S-ryhmän ravintolaan.

Ravintolalahjakortteja tosiaan on erikseen myynnissä. Niillä voi maksaa ainoastaan kaikissa S-ryhmän ravintoloissa, joten esim. Prismaan jne. ei käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi