Pysyviä muutoksia raskauden jälkeen?
Onko Teillä mitään muutoksia tapahtunut odotuksen aikaan mitkä olisivat jääneet pysyvästi kroppaan?
Esim. meidän äiti oli aivan vaalea täys blondi, mutta kun rupesi minua odottamaan niin hänellä hiusten väri alkoi tummua ja nyt se sitten kolmen lapsen jälkeen on aivan tumman ruskea. Vaikka nuorena olikin aivan pellava pää.
Nyt tässä kauhulla itse odotan, että alkaako tuo hiuskuontalo vaihtaa väriä vai saanko olla loppu elämän blondina:) Että toistaiseksi en ole huomannut tummumisen merkkiä...
Toinen asia mikä on tullut ollut on viisaudenhampaitten kasvu odottaessa.
Onko tämä miten yleistä?
Parilla tutullani on juuri ensimmäisen odotuksen aikaan noussut nuo hampaat ja nyt huomasin itse saman.
Uudenvuoden aatona alkoi hammasta särkeä, mutta seuraavana aamuna ei onneksi enää mitään. Mutta kyllä sieltä hammas on puhkeamassa.
Onko muita " oireita" mitkä on jäänyt pysyvästi kroppaan?
Tietysti ainahan sitä saattaa muutama ylimääräinen kilo jäädä mutta tälläisiä muita muutoksia?
Ihan mielenkiinnolla jään odottamaan vastausta:)
JA OIKEIN HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE!
JA onnea odottaville äideille:)
Kommentit (22)
hävinnyt esim kala-allergia odotuksen aikaan?
Omalla ädilläni on niin paha kala-allergia, että lääkäri on kieltänyt heti minun syntymän jälkeen etten saa syödä kalaa,. joten sitä en ole ikinä sitten maistanut.
Tosin murrosiässä tuli niin pahaksi tuo allergia että jo kalan haju saa silmät ja kurkun turpoamaan:/
Joten jos tuon allergian sais pois niin olis kyllä hyvä:D
Mutta onko kellään siis noin paha allergia hävinny? vai onko kaikki ollu jotain pientä?
No itselleni ei olis kans pahitteeksi tuo jos jalan koko vaikka vähän kasvais;) nyt on 37 että ei tuo 38:kaan paha olisi.
Saas nähdä mitä sitä itselle jää kroppaan synnytyksen ja imetyksen jälkeen.
:)