Minkä tyylinen mies tai nainen miellyttää sun silmää? Hyvän mielen ketju!
Meillä kun on ainakin kaveripiirissä aikalailla erilainen maku ihan kaikilla, niin kertokaas nyt, minkälainen maku teillä on?
Peukutetaan sitten ylös tai alas miellyttääkö sama meitä muita.
Ja hei, nyt vaan niitä asioita, jotka miellyttää, ei tartte kertoa niitä mitkä ei miellytä.
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Japanilaiset naiset ikähaarukassa 20-30. Etenkin tokiolaiset naiset. Okinawassa naiset ovat liian ekstrovertteja ja Hokkaidossa liian suomimaisia. M28
Nauratti vähän tää vastaus (ihan hyvällä, oli vain hauska). Tokiossa 14 milj., Okinawassa 140 000 ja Hokkaidossa yli 5 milj. Asukasta. 😅 Ja Suomessakin yli se 5 milj.
Mutta hyvä kun valitsit Tokion, siellä on eniten varaa valita 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skandinaaviset piirteet. Komea ja sopusuhtainen nenä, ei pottunokkaa. Vaaleat hiukset ja siniset/vihreät silmät.
Normaalipainoinen, leveät hartiat.
Moraalinen selkäranka ja muiden huomioiminen. Rauhallisuus ja älykkyys
Macho-öyhötys ja vastaava heikon egon ja hauraan maskuliinisuuden oireilu on turn-off. Ei tarvitse hienoa autoa egon tai alapään jatkeeksi.
Musikaalisuus ja liikunnallisuus.
Olin kirjoittamassa viestin mutta eipä tarvitsekaan, ehdit kuvailla samaan syssyyn munki (haave)miehen :D
Mulla sama. Tähän kun yhdistää vielä jääkiekon pelaamisella hankitut pakarat <3
Vierailija kirjoitti:
Norjan kruununprinssi Haakon saa sukat pyörimään jaloissa.
Ei näytä norjalaiselle. Ah ahavoitunut blondi norjalainen mies. Vaalea, mutta ei liian. Sellanen ristiverinen, vähän päivettynyt iho. Villapaita ja farkut. Pituus 190 cm, paino 95kg.
Uuh, no vähän sarkastisuutta ja stereotypiaa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puoli Seitsemän vieraan ollut Patrik Lassus on ehkä aika täydellinen mies, näin puolentunnin perusteella. Meillä on sama musiikkimaku ja samantyyliset harrastukset 😉
Samaa katsoin itsekin, siinä on lähes täydellinen mies.
Piti googlata kuva, ja liityn Patrikin fanikuntaan.
Mun makuun on suunnilleen vastaava ulkonäkö. Ei ole pakko olla noin hyvännäköinen, kunhan on neutraali vaaleahko ja siniset/ harmaat silmät. Myös punapigmentti käy. En tykkää kotkannenästä, mieluummin suomalaisen pyöreähkö ja lähes suora.
Apua, on kyllä miellyttävän näköinen mies. <3 pitää etsiä videokippi ja testata vaikuttaako yhtä mukavalta mitä näyttää :D
Vierailija kirjoitti:
Minua viehättää androgyyniset miehet. Miesnuttura, pitkät hiukset, poninhäntä, saa meikatakin eikä hamekaan haittaa, normaalipainoisuus tai ainakin lähellä sitä.
Ei ole vaikea arvata miksi. :D
Tuollaiselle miehelle ei tosin ole paljoa laatunaisia tarjolla.
Naisella pieni pyöreys, kun se on naisellisissa muodoissa. Normaalipainon ylärajalla oleva paino.
Vierailija kirjoitti:
Vähän ohis mut ajatella, jos joku voisi lukea sun nimettömät kirjoitukset ip osoitteen perusteella. Saa selville mistä tykkäät ja mistä ei. Jos haluaa olla kiva, yrittää järjestää sulle ne mistä tykkäät. Jos ei kiva, yrittää järjestää ne mistä et tykkää.
Ei kannata ehkä paljastaa aina mistä tykkää ja mistä ei.
Tietenkään kumppaniehdokkaita ei nyt yleensä järjestetä, eikä muutakaan. Olisihan se hilpeää, jos joku järjestelisi kaikenlaista sulle.
Voisiko joku järjestää mulle komean, miehekkään, isomunaisen, pitkän, älykkään, hyväitsetuntoisen, päihteettömän ja mielenterveyongelmattoman miehen? Kiitos! En tarvitse vakavaa suhdetta, mutta seksi sellaisen kanssa kelpaisi. ;-) Ihan sama onko ohut vai paksu lompakko yms, vain ulkoisilla seikoilla ja käytöksellä on merkitystä.
Aika paskanjauhantaa tämäkin. Hymyilevät silmät ja ystävällisyys tärkeintä. Olet naiivi idari kun tuollaista lauot. Todennäisedti et tiedä mitään pahoista jutuista, missä sorkituu perusoikeuksia kyseenalaisin perustein tai perusteetta.
Kuulkaas nyt, stereotypioiden tutkiminen voi sisältää joskus varsin kyseenalaisia juttuja. Inhoan psykologiaa, koska tiedän, että siinä käytetään joskus jopa rikollisia toimia "tutkimukseen". Hyi helvetti. Voiko ällömpää olla, rikokset ja psykologian tutkimus. Sano vielä, että siihen liittyy vielä jotkut seksijutut tai pervoilut. Ällöttävää!
Vannoin juuri äsken että en ikinä tule hymyilemään tai käuttäytymään ystävällisesti. Miksi? Koska minä haluan. Tuo sanottuna sellasella sössöttävällä äänellä niinkuin jossain Foodoran mainoksessa.
Tykkään miehissä hoikkuudesta, pienikin pehmeys on turn off.
Positiivinen yleisilme, ystävällinen ja optimistinen, aktiivinen, minua reilusti lyhyempi voi olla, ei pakko muttei pidempi. Naisellisia muotoja saa olla tai sporttinen hoikka ja kaikkea siltä väliltä. Kuppikoko ei siis tärkeä ollenkaan. Karvoilla tai ilman, ei värillä väliä missään suhteessa. Itsestään ja terveydestään huolta pitävä. Avarakatseinen, hyväluonteinen, rehellinen ja luotettava tietysti, nämä viimeiset on tärkeimmät ja on minua kyllä onnistanut kun hänet löysin. Tai hän löysi minut.
Pieni ja pippurinen kaunosielu, jolla sydän on paikallaan, vaikka teoissa välillä uupuu eikä näe kuin putkiaivojen mukaan sen, mikä on näkökentässä.
Onhan se vähän hellyyttävää, vaikka väliin naurattaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään vähän feminiinisistä, kauniista miehistä. Pitkä, notkea kroppa ja pitkät hiukset on plussaa. Kaljut, lyhyet sali-Maket on pahinta mitä tiedän.
Joo tässä tuli minun miesihanne myös. Ja bodareille ei kiitos.
Oma mieheni vastaa täysin miesihannettani. Paksut, ruskeat hiukset, siniset silmät, hoikka, pieni sänki, iloiset silmät, paksut huulet, valkoiset hampaat, ei yhtään tatuointia lävistyksistä puhumattakaan. Välillä pitkät hiukset, välillä leikkaa lyhyeksi, siistit vaatteet ja hyvän tuoksuinen, viisas ja vastuuntuntoinen.
Vierailija kirjoitti:
Aika paskanjauhantaa tämäkin. Hymyilevät silmät ja ystävällisyys tärkeintä. Olet naiivi idari kun tuollaista lauot. Todennäisedti et tiedä mitään pahoista jutuista, missä sorkituu perusoikeuksia kyseenalaisin perustein tai perusteetta.
Kuulkaas nyt, stereotypioiden tutkiminen voi sisältää joskus varsin kyseenalaisia juttuja. Inhoan psykologiaa, koska tiedän, että siinä käytetään joskus jopa rikollisia toimia "tutkimukseen". Hyi helvetti. Voiko ällömpää olla, rikokset ja psykologian tutkimus. Sano vielä, että siihen liittyy vielä jotkut seksijutut tai pervoilut. Ällöttävää!
Vannoin juuri äsken että en ikinä tule hymyilemään tai käuttäytymään ystävällisesti. Miksi? Koska minä haluan. Tuo sanottuna sellasella sössöttävällä äänellä niinkuin jossain Foodoran mainoksessa.
Älä tietenkään pakota itseäsi hymyilemään, ei se toimi silloin. Se hymy ja iloisuus on viehättävää vain, kun se tulee aidosti.
Olen saman huomannut mun kaveriporukassa, meillä on kaikilla aivan erilainen miesmaku. Mukaan mahtuu kuitenkin yksi yllättävä poikkeus. Aivan kaikki on lääpällään (Okei, kirjoitettuun hahmoon) Jamieen Outlander ohjelmassa. Tosin sen kuumuus on vain 10% ulkonäköä ja loput pään sisältöä. Huh, kun alkaa heti poskia punoittamaan kun ajattelenkin sitä.
Tykkään miehistä, joilla on partaa, viiksiä, muutenkin karvoitusta. Ei haittaa jos on vähän vatsaakin. Sellainen heviäijä on mun makuun :D
Vierailija kirjoitti:
En ihan tajunnut viestiäsi. Mutta luuletko, että ystävälliset ja hymyilevät ihmiset eivät olisi välttämättä kokeneet paljonkin raskaita asioita ja maailman pahuutta? Olen itse vielä melko nuori nainen, joka oli aikaisemmin hirveä hikipinko ja stressaaja, mutta jonka elämässä tapahtui hyvin vaikeita asioita ja oli pakko pysähtyä, parantua, toipua ja aloittaa oikeastaan kaikki alusta.
Edelleenkään elämäni ei ole aina mitään ruusuilla tanssimista, mutta se on paljon levolllisempaa, tasaisempaa ja itsemyötätuntoisempaa kuin ennen. Minusta itsestäni tuntuu välillä (vähän haikeastikin), että olen jo vanhus nuorena, en jaksa provosoitua enkä esittää mitään, olen rauhallinen liikkeissäni, kuuntelen ja puhun harkiten enkä ole todellakaan varma, olenko itse aina oikeassa, mutta en jaksa painaa itseäni enää alaskaan vaan itsetuntoni on ihan hyvä.
Kummallista vain on, että en ole koskaan saanut näin paljon huomiota kuin nykyään. Olen hyvin usein saanut kuulla olevani niin ystävällinen ja hyväsydäminen kaikille. Ihmiset haluavat olla kanssani ja viettää aikaa seurassani, olen saanut jopa kommentteja mm. vaihto-opiskelijalta: "you are the friendliest person I have ever met". Minulla on kuulemma lempeät silmät jne. On mukava kuulla, jos vaikeat ajat ovat opettaneet minulle jotain hyvääkin, vaikka en tietenkään pidä itseäni todellakaan minään täydellisenä. Mutta ehkä se on uskottava viimein, että olen useimpien mielestä mukava ihminen.
Mutta pidä minua vapaasti naiivina, jos olen ulkoisesti avoimen ja hymyilevän näköinen. Niin - en jaksa välittää. Pidä vain, ihan vapaasti.
Naiset, joissa on asennetta, vähän sellaista punkkarihippiä, vaikka nyt Mariskan tyyliset. Toisaalta myös sellaiset vähän kopeat kaunottaret tyyliin Rita Behm on kyllä upeita.
Nauratti vähän tää vastaus (ihan hyvällä, oli vain hauska). Tokiossa 14 milj., Okinawassa 140 000 ja Hokkaidossa yli 5 milj. Asukasta. 😅 Ja Suomessakin yli se 5 milj.