Riisinkeitin. Onko kotona tarpeellinen?
Kommentit (29)
Lapseni pyysi tuparilahjaksi muuttaessaan omilleen ja on kyllä tykännyt ja käyttänyt paljon
Itse pidän tuota täysin turhakkeena ja tilanviejänä.
No jonkun muun mielestä se voi olla hyvä ja tarpeellinen.
Onhan se hyvä. Ei kai kukaan nyt kattilassa riisiä keitä?
No, se on vähän sama asia kuin ostaisi erillisen sähköisen perunankeittimen. Tai pastankeittimen. Mahtaako kukaan tarvita sellaista, vai onnistuisiko sama kuitenkin kattilassa? Asuin Kiinassa muutamia vuosia ja keitin sielläkin riisit kattilassa. Hyvää tuli.
Ei se mikään välttämättömyys ole, mutta olen kyllä tosi tyytyväinen hankintaani. Riisistä tulee parempaa sillä keittäessä ja niin helposti, vahtimatta, ja se pitää riisin kuumana vaihdettuaan itsensä pois keittotilasta.
Riisejä on monenlaisia, risottoa sillä tuskin voi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin suurin osaa keittää.
Kattilassa keitän ja hyvä tulee. En tarvi riisinkeitintä. Eihän sellaisille ole tilaakaan.
Kaverini osti tuollaisen. On ollut yllättynyt siitä, kuinka hyvän makuista siitä saa ja on niin helppoa. Voi pitää sopivan lämpöisenä myös kauan aikaa.
Minä syön tosi paljon riisiä niin on kyllä näppärää tuolla tehdä. Itsellä tuo obh nordican monitoimiriisinkeitin ja sillä saa täydelliset riisit
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta kananmunankeitin on.
Min ostin pienen kolmen munan keittimen.. on kyllä hyvä ostos ja muista tulee just sopivia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin suurin osaa keittää.
Olen jo yli 50 v kattilaa käyttänyt. Syömme usein riisiä😅
Vierailija kirjoitti:
Kaverini osti tuollaisen. On ollut yllättynyt siitä, kuinka hyvän makuista siitä saa ja on niin helppoa. Voi pitää sopivan lämpöisenä myös kauan aikaa.
Aasiassa riisinkeittimet ovat perustason keittiötarvikkeita. Tiettyjä riisejä ei saa keitettyä yhtä maukkaasti kattilassa. Itse en syö riisiä niin paljon, että hankkisin keitintä mutta jos saisin valita keittimellä tehdyn riisin tai kattilassa keitetyn riisin välillä niin valinta olisi helppo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta kananmunankeitin on.
Min ostin pienen kolmen munan keittimen.. on kyllä hyvä ostos ja muista tulee just sopivia.
Mitä ovat ne muut, joita siinä kypsytät?
Vierailija kirjoitti:
No, se on vähän sama asia kuin ostaisi erillisen sähköisen perunankeittimen. Tai pastankeittimen. Mahtaako kukaan tarvita sellaista, vai onnistuisiko sama kuitenkin kattilassa? Asuin Kiinassa muutamia vuosia ja keitin sielläkin riisit kattilassa. Hyvää tuli.
Riisinkeittimessä se riisinvalmistus on käytännössä "laita päälle ja unohda". Kattilassa keittäessä pitää aina välillä käydä valvomassa ja sekoittamassa sitä.
Eikö se oo kuin omalla virtajohdolla varustettu kattila?
Jos teillä syödään riisiä monta kertaa viikossa.