Minkä tyylinen mies tai nainen miellyttää sun silmää? Hyvän mielen ketju!
Meillä kun on ainakin kaveripiirissä aikalailla erilainen maku ihan kaikilla, niin kertokaas nyt, minkälainen maku teillä on?
Peukutetaan sitten ylös tai alas miellyttääkö sama meitä muita.
Ja hei, nyt vaan niitä asioita, jotka miellyttää, ei tartte kertoa niitä mitkä ei miellytä.
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää alhaisen tason naisista eli rumista ja/tai lihavista. Tykkään naisista jotka on keskitasoa vähintään eli kauniita,kivoja ja normaalipainoisia.
Tykkään että nainen pukeutuu hameisiin,mekkoihin,korkokenkiin ja tykkään että nainen meikkaa koska naisellisuus on asia mikä sytyttää 🥰
Et sä voi noin sanoo!!11 Miehenä sun pitää tykätä KAIKISTA naisista, mieluiten toki ylipainoisista. Muuten satelee alapeukkua mammoilta.
Mammat saa toki listata kilometrin pituisen listan tarkkoja fyysisiä ulkonäkötoiveita ihannemiehelleen. Se. On. Ihan. Eri. Asia.
En jaksanut painaa alapeukkua mutta olisin painanut sitä merkiksi tympääntyneisyydestä kaiken maailman tasoihin ja ihmisten numeroarvosteluun.
Jotenkin säälittää samalla ihmiset, jotka näkevät maailman tuollaisen linssin läpi. Tuntuisi tosi omituiselta katsoa ympärillä olevia ihmisiä luokitellen heitä jotenkin eri tasoihin. Toivottavasti en ikinä "opikaan". En usko, koska en ole koskaan ihastunut "ensinäkemältä" vaan vasta, jos olen oppinut tuntemaan ihmistä paremmin ja hänen luonteensa on osoittautunut mukavaksi ja elämässä on tapahtunut jotakin meitä yhdistävää, kuten samat opinnot tms.
Ei ulkonäkö ole täysin merkityksetönkään, mutta vaikka voisin tähänkin nyt listata omaa silmääni esteettisesti viehättäviä piirteitä miehessä, niin on ollut silti vaikea ennustaa, minkä näköisiin ihmisiin on elämän varrella ollut ihastunut. Parhaiten määriteltävä minuun kolahtava "tyylitekijä", jonka voin sanoa, on täällä monen muunkin mainitsema olemuksesta välittyvä turvallisuus ja ystävällisyys, ehkä jopa tietynlainen iloisuus ja lempeys (/vaikka olisi vakavanakin juuri silloin, mutta sellainen positiivinen, ei-katkera/-kyyninen pohjavire). Plussaa ryhdikkyydestä (sori toisto tässäkin 😅 mutta ryhti vain on se, joka tekee miehestä miehen.).
Minun kaikki mieheni ovat olleet ihan samantyylisiä eli kuuluimme kaikki tietyn musiikkiskenen fanittajajoukkoon mikä näkyy ihanteissa edelleen. Mies saa olla hiukan army-tyylisesti pukeutunut, maiharit, nahkarotsi tai tietynlainen pilottitakki, mutta pidän myös pukumiehistä, jos nämä ovat maskuliinisia eikä sellaisia taskuliina-hipstereitä. Oma mies on juuri tuollainen, pukumieheksi on hänkin joutunut, mutta vapaa-ajalla kulkee samantyylisenä kuin ennenkin.
Koko kaveripiirimme on samanlaista, mitä ei välttämättä uskoisi, kun katsoo ammattia ja titteliä. Usein kuvitellaan, että varakkaat porhot ovat kaikki jotain merkkivaatepellejä, mutta kyllä ne klassiset merkkivaatteet ovat enemmän nousukkaiden ja keskiluokan juttu, vaikka töissä on pakkokin pukeutua klassisesti. Olen itsekin ostanut ekat merkkilaukut vasta 40+ ikäisenä.
Nuoret korealaiset naiset. Pukeutuvat naisellisesti ja ovat hoikkia ja niillä on pitkät hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää alhaisen tason naisista eli rumista ja/tai lihavista. Tykkään naisista jotka on keskitasoa vähintään eli kauniita,kivoja ja normaalipainoisia.
Tykkään että nainen pukeutuu hameisiin,mekkoihin,korkokenkiin ja tykkään että nainen meikkaa koska naisellisuus on asia mikä sytyttää 🥰
Et sä voi noin sanoo!!11 Miehenä sun pitää tykätä KAIKISTA naisista, mieluiten toki ylipainoisista. Muuten satelee alapeukkua mammoilta.
Mammat saa toki listata kilometrin pituisen listan tarkkoja fyysisiä ulkonäkötoiveita ihannemiehelleen. Se. On. Ihan. Eri. Asia.
Naiset välittävät yleensä eniten siitä, millainen mies luonteeltaan on. Miehille tärkeintä usein on nuoruus ja laihuus, normaalipainoinenkin on joillekin lihava.
Jos puhutaan pelkästään ulkonäöstä, niin
-lyhyet hiukset
-eurooppalainen tai aasialainen
-170-185cm
-normaalipainoinen tai hoikka, lihaksikkuus samantekevä
-ei partaa tai viiksiä
-kasvoissa miellyttää enemmän sirot kuin liian rujot piirteet
-vaatetus: tavallinen, kotona voi olla kollarit mutta ihmisten ilmoille pitää kyllä laittaa jotain muuta kuin heijastintakki ja rähjäiset vaatteet
Mutta kaikkien ulkonäkökriteerien yli jyrää kyllä muu persoona. Leikkisyys, rentous ja älykkyys on suuri turn on. Tykkään myös paljon tietynlaisista puheäänistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laatikkoleuka, tummat silmät, tumma tukka, täydellinen hiusraja ja 185cm. 👍
http://i.pinimg.com/originals/f6/1c/70/f61c7044aecc07865b23ad290e9b5c9c… Ei varmaan tarvitse epäillä, löytyisikö naisilla "kemiaa" tämän miehen kanssa.
Riippuu siitä kumpaa epäilet?
Vierailija kirjoitti:
Minua viehättää androgyyniset miehet. Miesnuttura, pitkät hiukset, poninhäntä, saa meikatakin eikä hamekaan haittaa, normaalipainoisuus tai ainakin lähellä sitä.
Kuulostaa joltain autismin kirjolla olevalta lqtbfabcdthk-tyypiltä.
Miksi joitakin naisia viehättää feminiiniset miehet? Mä en voisi kuvitella olevani sellaisen kanssa vaan pitää olla ihan kunnon mies.
Oon itse bi-mies. Kiinnostaa naiset ja miehet. Molemmissa arvostan hyvää huumorintajua, samoja arvoja ja ilmeisesti ekstroverttejä kun itse oon introvertti ja kaikki kumppanit ovat olleet ekstroverttejä :D Ulkonäkö on mulle se ja sama itse asiassa. Kunhan perushygienia on kunnossa niin torilla tavataan. Sellainen itsetietoisuus ja itsevarmuus saa mun sydämen sykähtelemään.
miehekäs mies parralla ja tummilla hiuksilla, huumorintajuinen ja pilke silmäkulmassa... Ei saa olla mikään tosikko tai liiaan "mies mies". pitää löytyä poikamaisuutta siis leikkisyyttä. rock/punk vibat myös kiinnostaa. Lävistykset.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joitakin naisia viehättää feminiiniset miehet? Mä en voisi kuvitella olevani sellaisen kanssa vaan pitää olla ihan kunnon mies.
Naismaiset piirteet miehessä ahdistaa myös minua. On vaikea ajatella, mikä niissä heteronaisia viehättäisi.
Miellyttävä miekkonen: hoikka tai normaali, lyhyt tukka (ei kalju!!!), naamakarvoitus lähellä nollaa, aika iso nokka, tuoksuu hyvältä, aika pitkä, vaikuttaa itsevarmalta. Mutta ei saa olla itserakas XDDD.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naismaiset piirteet miehessä ahdistaa myös minua. On vaikea ajatella, mikä niissä heteronaisia viehättäisi.
Itsekin kuulun näihin naisiin, jotka viehättyvät vain miehekkäistä miehistä. Minua naismaiset piirteet tai naisellinen tyyli/persoona miehessä eivät ahdista, mutta sellainen mies ei vain romanttisessa tai seksuaalisessa mielessä vetoa millään lailla.
Olen joskus miettinyt tätä ja ajatellut, että ihmisten seksuaalisuus on vain tällä tavalla erilaista. Itse olen aika perinteinen, naisellinen nainen ja kaipaan vastaparikseni perinteistä, miehekästä miestä. Minua ei haittaa se, että mies on voimakkaampi kuin minä (niin luonteeltaan kuin fyysisesti) - päinvastoin, se vetää puoleensa. Sen sijaan niiden naisten, jotka viehättyvät androgyyneistä tai naisellisista miehistä, olen huomannut ehkä tavoittelevan enemmän kaikilla tasoilla tasavertaista kumppania. He eivät ehkä halua tuntea oloaan "heikommaksi", suojeltavaksi, seksissä "otettavaksi" jne. Tämä voi ahdistaa tai tuntua väärältä jollekulle. Minua taas ahdistaisi se, että puolisoni olisi ikäänkuin "samanlainen" kanssani. Kaipaan omassa suhteessa maskuliinin ja feminiinin läsnäoloa ja sitä miten nämä tasapainottavat toisiaan, mutta on hyvä ymmärtää, että joku muu kaipaa suhteelta ihan eri asioita. Jokaisella on oikeus tavoitella omannäköistään ihmissuhdetta 😊
Minä olen sellaisten reippaiden punaposkisten ja luonnollisten, söpöjen tai herttaisten naisten suuri fani. Mielellään paksu pitkä tukka, mutta ei välttämätön. Mistään trendikotkotuksista, cooliudesta, kovuudesta ja näyttävyydestä en piittaa.
Tyylinä sään mukaan pukeutuminen, perinteinen laatu ja käsityö. Talvisin sellainen villaan hautautunut tonttu on aivan paras.
Mun pojallani on tummat silmät, tumma tukka, täydellinen hiusraja, on 180-185cm pitkä ja raamikas. Pliis älkää olko sille kateellisia. Hän on tosi kiltti ja mukava poika. Mua pelottaa, että kimpussa on kohta naiset ja miehet :( Olkaa sille silti kilttejä. Syytön se siihen on. En tiedä miten geenit osuivatkin niin kohdalleen :( :(
Vierailija kirjoitti:
Mun pojallani on tummat silmät, tumma tukka, täydellinen hiusraja, on 180-185cm pitkä ja raamikas. Pliis älkää olko sille kateellisia. Hän on tosi kiltti ja mukava poika. Mua pelottaa, että kimpussa on kohta naiset ja miehet :( Olkaa sille silti kilttejä. Syytön se siihen on. En tiedä miten geenit osuivatkin niin kohdalleen :( :(
Hyvä pitää mielessä että omaa lastaan myös katsoo äidinrakkauslasien läpi 😉
jussi halla-ahon tyyliset on wau
Vierailija kirjoitti:
jussi halla-ahon tyyliset on wau
oksennan
Samoilla linjoilla olen. Perussiisti mies on paras: pitää huolta itsestään, mutta ei överisti. Vaatteissa just nuo, siistit housut ja esim. kauluspaita tai neule. Ei mitään merkkijutuilla brassailua ja isoja logoja yms.
Parasta vielä on, jos mies on luonteeltaan juuri kuvailemasi mukainen ja lisäksi hiukkasen vanhanajan herrasmiestä. Ei teennäisellä ja teatraalisella tavalla, mutta jos se tulee luontevasti, ihan kuin hän ei ajattelisi asiaa, on vain hyvin kasvatettu :) huomioi muut, pitää ovea auki, ei kiroile, ylipäätään kohtelias ja huomaavainen muita ihmisiä kohtaan (tässä pitää painottaa, että kaikkia kohtaan - jos on minulle mukava, mutta yhtäkkiä kohtelee välinpäitämättömästi tai töykeästi toista, kaikki kiinnostus sulaa pois kuin lumiukko kevätauringossa).