Minkä tyylinen mies tai nainen miellyttää sun silmää? Hyvän mielen ketju!
Meillä kun on ainakin kaveripiirissä aikalailla erilainen maku ihan kaikilla, niin kertokaas nyt, minkälainen maku teillä on?
Peukutetaan sitten ylös tai alas miellyttääkö sama meitä muita.
Ja hei, nyt vaan niitä asioita, jotka miellyttää, ei tartte kertoa niitä mitkä ei miellytä.
Kommentit (152)
Balettitanssijan näköinen nainen, jolla on hoikka kaula ja solisluut näkyy. Tyyliltään vähän ranskalainen
Voi olla pyöreä. Iloiset silmät ja juttelevainen. Kohtelee satunnaisia vastaantulijoita ja esim palvelualalla työskenteleviä ystävällisesti.
Tykkää ulkoilla.
Mahdollisimman puhdasverinen arjalainen, kiitos.
Rento, iloinen ja positiivinen. Nauravainen. Ei hirmu paljon pitempi kuin minä (165cm). Normaalivartaloinen. Ulkonäkö voi muuten olla hyvin monenlainen.
Sympaattisen näköinen. Ei kovalta tai agressiivisesti näyttävä. Hoikka tai normaalipainoinen, ei liian lihaksikas. Pituudella ei ole väliä, mutta hiuksista tykkään - ja kivasta hymystä ja silmistä.
Vartalonsa hallitseva. Eli sellainen, että se sieppaa ohimennen vasurilla kopin, jos joku nakkaa avaimet tai kiipeää portaat kevyesti parilla pompulla.
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisimman puhdasverinen arjalainen, kiitos.
Mielenkiintoista, miten yläpeukkuja satelee vaalealle ja älykkäälle skandinaaviselle miehelle, mutta asian ilmaiseminen yhdellä lauseella saa alapeukkuja :)
En tykkää alhaisen tason naisista eli rumista ja/tai lihavista. Tykkään naisista jotka on keskitasoa vähintään eli kauniita,kivoja ja normaalipainoisia.
Tykkään että nainen pukeutuu hameisiin,mekkoihin,korkokenkiin ja tykkään että nainen meikkaa koska naisellisuus on asia mikä sytyttää 🥰
Sympaattisen näköisistä tykkäävä lisää vielä, että silmälasit on ihan kivoja, mutta tatuoinneista en välitä.
Ne tekoälyn tekemät kuvat suomalaisista ja pohjoismaalaisista miehistä hiveli makuhermoja.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään miehellä sellaisesta suht rennosta tyylistä ja hipsterinutturasta, parta tai parransänkikään ei haittaa!
Nuttura "miehellä". Hyi h 🤮🤮🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Laatikkoleuka, tummat silmät, tumma tukka, täydellinen hiusraja ja 185cm. 👍
Mika Aaltola?
Vierailija kirjoitti:
Älykkäistä miehistä, ulkonäöllä ei väliä.
Tämä, mutta kyllä ulkonäölläkin on vähän väliä. Joku kauhea salikaappi tosin ei voikaan olla kovin älykäs...
Tumma suomalaismies.Pitkät ripset,kauniit silmät ja suu &hampaat.
Miehekäs,remontti ja erätaitoinen.Empaattinen,eläinrakas ja kiltti.
Hups,mulla on jo tällainen;)
Vaaleahiuksiset sinisilmäiset miehet on se mun juttu. Tykkään, että ovat minua isompikokoisia eli yli 168 cm pitkiä ja normaalipainoisia. Ei tarvitse olla erityisen lihaksikkaita eikä haittaa "löllöys", mutta käyn itse salilla, joten kyllä salilla käymisen näkyminen viehättää miehessäkin. Ruskeahiuksisia ja -silmäisiä pidän usein komeina, mutta jostain syystä sellaisten miesten kanssa mulla ei löydy kemiaa.
Japanilaiset naiset ikähaarukassa 20-30. Etenkin tokiolaiset naiset. Okinawassa naiset ovat liian ekstrovertteja ja Hokkaidossa liian suomimaisia. M28
vaalea solakka, sänkiposkinen, tanssitaitoinen, mua 5-10 cm pitempi, joka katsoo ystävällisesti suoraan silmiin
Aasialaiset naiset minullakin. Ovat hoikkia ja naisellisia.
urheilullinen + ponnari päässä näyttää kyllä hyvältä, ei käy kieltäminen