VOXRA, löytyykö kokemuksia keneltäkään?
Lääkäri ehdotti kun vaikea masennus ollut nyt kohta kaks vuotta, ja alan olla niin epätoivoinen että suostun kokeilemaan lääkitystä.
Elämäntavat kunnossa ja kevyttä liikuntaa/ulkoilua harrastan vaikka väkisin, ei ole auttanut.
Kommentit (43)
Hyvä lääke. Motivoi urheilemaan ja lopettamaan viinan juonnin.
Erinomainen, auttaa. Hyvä puoli se, ettei aiheuta seksuaalihäiriöitä, vaan mahdollisesti nostaa halukkuutta. Muutenkin hyvinsiedetty lääke.
Auttaa tunnesyömiseen, alkoholin ja tupakan himoon. Itsellä tuki terveellisiä elämäntapoja 🌹
Annostuta tosin pitää nostaa noin viikon aikana hitaasti, ettei tule liikaa sivuoireita, eli esim huimaamista. Ne menevät parissa viikossa ohi kumminkin.
Pitäisi käyttää puoli vuotta, 6 kk, jotta saadaan tavoiteltu vaste.
Sitten sen voi jossain vaiheessa ehkä jättää, mutta on hyvä lääke, joka motivoi ja saa hommat hoitumaan.
Se on sellainen aktivoiva lääke, se lisää dopamiinia ja noradrenaliinia. Sitä ei ole varsinaisesti luokiteltu psykostimulantiksi, mutta se toimii mietona sellaisena, on se myös sukua amftemaniinille (amfobutoni on sen vanha nimi, mutta nimestä luovuttiin koska se muistuttaa liikaa amfetamiinia).
Olen itsekin syönyt Voxraa reilu vuoden, se auttoi minua pimeän masennuskauden ylitse. Huomasin jo ensimmäisenä päivänä, miten se antaa energiaa ja jaksoi jo siivotakin. Huomasin myös laihtuneeni, lääke vähentää ruokahalua.
Voxran kanssa ei tarvitse pelätä seksuaalisen halukkuuden alentumista, se sen sijaan voi jopa lisätä halukkuutta.
Itselläni positiivinen kokemus, vaikka haittavaikutuksena oli verenpaineen nousu.
Minullakin masennuksen hoidossa kokeiltiin, kärsin kovasta väsymyksestä. Ei varsinaisesti antanut energiaa, lähinnä oli sellainen ahdistunut olo kuin olisin juonut kahvia liikaa, mutta silti väsytti. Seksihalut olivat järkyttävät. Hässin puolison kanssa suurinpiirtein yötä päivää.
Lääke kaikille seksihaluttomille, joilla matalat vibat ja mölli olo, eli piilevä "highly functioning" masennustyyppi.
Naiset: tämä miehille, auttaa lopettamaan tupakoinnin.
Miehet: tässä naisille ja laihduttaakin vielä.
Hyvä kaamoslääke, parempiakin masennuslääkkeitä on. Miehenä aiheutti sen ettei nalli palanut millään, ominaisuus palasi onneksi nopeasti lääkkeen lopetuksen jälkeen.
Olen syönyt 3 kuukautta. Nyt tuntuu että väsymys ja ahdistus helpottaa... Teki tiukkaa jaksaa näin pitkään odottaa... Yhdellä menen.
Sehän kationi eli sukua khat -kasvin sisältämälle katiini stimulantille. Myös sukua amfetamiinille (kationit yleensäkin). Eli se on aika poikkeava muista masennuslääkkeistä, tämä on enemmän piristävä lääke kuin monet muut.
Hyvä lääke oli minulle, muttei lisännyt aktiivisuutta. Masennuksen kyllä poisti ja oli helppo lopettaa. Masennus ei ole palannut lopetuksen jälkeen. Kannattaa syödä vuoden tai kaksi ainakin jos ei haittavaikutukset kuten unettomuus ym. ole pahoja.
Huono lääke, tyttäreni teki sillä itsemurhan kahden viikon kokeilun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kaamoslääke, parempiakin masennuslääkkeitä on. Miehenä aiheutti sen ettei nalli palanut millään, ominaisuus palasi onneksi nopeasti lääkkeen lopetuksen jälkeen.
Ei Voxra aiheuta. Puhut muusta.
Ahdistusta voimisti. Piti lopettaa :(
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa. Hyvä lääke toiselle, toiselle taas huono. Sellaista se on..
Vierailija kirjoitti:
Tuota lääkettä ei tosiaan saa missään nimessä ottaa yliannostusta.
Vierailija kirjoitti:
Lääke kaikille seksihaluttomille, joilla matalat vibat ja mölli olo, eli piilevä "highly functioning" masennustyyppi.
Naiset: tämä miehille, auttaa lopettamaan tupakoinnin.
Miehet: tässä naisille ja laihduttaakin vielä.
Aika heikkoa jos ei onnistu ilman lääkettä. Mä lopetin tupakoinnin ja laihdutin.
T. nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Voxra aiheuta. Puhut muusta.
Itselläni Voxra lisäs halukkuutta ja orgasmi voimistui. Olen mies.
Vierailija kirjoitti:
Sehän kationi eli sukua khat -kasvin sisältämälle katiini stimulantille. Myös sukua amfetamiinille (kationit yleensäkin). Eli se on aika poikkeava muista masennuslääkkeistä, tämä on enemmän piristävä lääke kuin monet muut.
Kationi on positiivisesti varautut ioni, eli atomi, joka on luovuttanut elektroninsa. Ovat tärkeitä ihmisen aineenvaihdunnassa, mutta khat-kasvin kanssa niillä tai nimellä ei ole mitään tekemistä liekö Voxrankaan.
Määrättiin minulle joskus masennukseen. Piti lopettaa, koska aiheutti kovaa ahdistuneisuutta ja levottomuutta.