Mitä ihmettä ostan mun äidille joululahjaksi?
Olen tullut siihen tulokseen, et mä en löydä tai keksi mitään kivaa lahjaa mun äidille. Jeesatkaa nyt keski-ikäistä ruuhkavuosiäitiä jouluvalmisteluissa tämän verran.
Tarvitaan siis tavaralahja. Ei itse tehtyä lahjaa, elämyslahjaa tai lahjakorttia.
Lahjan saaja:
-7-kymppinen naisihminen
-harrastaa puutarhanhoitoa, terveysjuttuja ja kuun vaiheiden seuraamista. Kokeilee myös keittiössä välillä kaikkea jännää, kuten kimchin valmistamista.
-Nauttii kirjansa pääasiassa äänikirjoina
-Tykkää Downton Abbeysta, Hercule Poirotista, naivistisesta taiteesta, värikkäistä käyttöesineistä, käsityöläisten tekemistä jutuista. Asioista, joissa on joku twisti.
-Ei ole kiinnostunut kosmetiikasta, paitsi poikkeuksellisen hyväntuoksuisista palasaippuoista.
-Ei ole kiinnostunut merkkituotteista, ennemminkin vastustaa.
Paljasta siis nyt nettiputiikki, pienyrittäjä, museokauppa, hauska ja kaunis tuote, jossa on kiva idea.
Epätoivo alkaa iskeä.
Kommentit (65)
Hyvä viini- tai kuohuviini/samppanjapullo ?
Muutamia pussillisia kesäkukkien siemeniä ( esim. sinisievikki, tuoksupielus takuuvarmoja kukkijia)
Mä en anna lahjaa äidilleni, siskolleni, veljelläni, anopilleni, lasten kummeille jne. Miehelle ei ole vielä mitään, mutta jotain yritän keksiä. Miksi aikuisille pitää väkisin antaa mitään, kun kaikkea jo on eikä mitään keksi. En minäkään halua keneltäkään mitään, koska en tarvitse mitään. Suklaata haluaisin, mutta lihon helposti, eikä normaali joululihominen +3 kg huvita tippaakaan.. mieluummin ilman suklaatakin.
Joulukortti ja kukka on mielestäni mukava muistaminen. 10 e.
Vierailija kirjoitti:
Pakettiin mukaan Yliopiston almanakka 2024. Se on aina hauska ja siitä näkee " taivaan merkit".
Mieluummin täältä neljä ekaa kalenteria:
Harhaanjohdetut poloiset.